Top 10...
-
- 'dopchal sie i chce pisac'
- Posty: 257
- Rejestracja: 2009-03-10, 18:04
Re: Top 10...
kolejnosc przypadkowa (wszystkie te gry uwielbiam):
soul calibur 2, zelda wind waker, rebel strike, tales of symphonia, tony hawks underground, day of reckoning/wrestlemania (ogolnie wrestling), prince of persia sands of time, metroid prime, donkey konga, resident evil 4.
soul calibur 2, zelda wind waker, rebel strike, tales of symphonia, tony hawks underground, day of reckoning/wrestlemania (ogolnie wrestling), prince of persia sands of time, metroid prime, donkey konga, resident evil 4.
- Spyro1993
- 'wieszcz narodowy'
- Posty: 2184
- Rejestracja: 2008-06-29, 16:49
- Lokalizacja: Knurów
- Kontakt:
Re: Top 10...
Moje top 10 (narazie z tego co grałem do tej pory):
1. Harvest Moon A Wonderful Life
2. Super Mario Sunshine
3. Zelda Twilight Princess
4. Mario Party 7
5. Tomb Raider Legend
6. Spyro Enter the Dragonfly
7. Crash Wrath of Cortex
8. Fifa 2004
9. Mario Kard Double Dash!
10. Spyro A Hero's Tail
1. Harvest Moon A Wonderful Life
2. Super Mario Sunshine
3. Zelda Twilight Princess
4. Mario Party 7
5. Tomb Raider Legend
6. Spyro Enter the Dragonfly
7. Crash Wrath of Cortex
8. Fifa 2004
9. Mario Kard Double Dash!
10. Spyro A Hero's Tail
Mój friendcode:
Nintendo 3DS: 1075-0891-4847
Nintendo Switch: SW-7223-6894-3313
(2b v ~2b) - Szekspir
Nintendo 3DS: 1075-0891-4847
Nintendo Switch: SW-7223-6894-3313
(2b v ~2b) - Szekspir
- Axi0maT
- Sponsor
- Posty: 8535
- Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Top 10...
Moim zdaniem nie warto inwestowac w gierki na GameCube z bardzo prostej przyczyny - wychodzi DUZO drozej niz np. na PS2 czy na XBOX. Jesli juz kupowac cos na Gacka to tylko i wylacznie exclusivy. Inna sprawa ze jesli ktos ma sentyment do tego sprzetu, darzy go sympatia, jest fanboyem itd. Ja jestem jednym z takich wyjatkow i dlatego wlasnie kolekcjonuje gierki na ten sprzet
Moje TOP 10:
1. Soul Calibur 2
2. Resident Evil 4
3. Prince of Persia: Sands of Time
4. NBA Street V3
5. 1080 Avalanche
6. Viewtiful Joe
7. Need for Speed Most Wanted
8. SSX 3
9. Prince of Persia: Warrior Within
10. Naruto: Clash of Ninja 2
Moje TOP 10:
1. Soul Calibur 2
2. Resident Evil 4
3. Prince of Persia: Sands of Time
4. NBA Street V3
5. 1080 Avalanche
6. Viewtiful Joe
7. Need for Speed Most Wanted
8. SSX 3
9. Prince of Persia: Warrior Within
10. Naruto: Clash of Ninja 2
Ostatnio zmieniony 2009-06-02, 06:27 przez Axi0maT, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Redaktor
- Posty: 4174
- Rejestracja: 2006-02-26, 01:50
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Top 10...
kolejnosc przypadkowa, tylko w to co gralem i uwazam ze trzeba zagrac .... reszte gierek niebede na sile wciskal
Metroid Prime
Super Mario Sunshine
Zelda WindWaker
Mario Kart: Double Dash
Star Fox Adventures
Donkey Kong Jungle Beat (moze nie az tak rewelacyjna, ale ciekawe sterowanie)
Mario Smash Football (swietna do multi)
Wave Race: Blue Storm (sentymencik raczej z N64)
no i w wiele gier jeszcze nie gralem:
Pikmin
Geist
Battalion Wars
...
Metroid Prime
Super Mario Sunshine
Zelda WindWaker
Mario Kart: Double Dash
Star Fox Adventures
Donkey Kong Jungle Beat (moze nie az tak rewelacyjna, ale ciekawe sterowanie)
Mario Smash Football (swietna do multi)
Wave Race: Blue Storm (sentymencik raczej z N64)
no i w wiele gier jeszcze nie gralem:
Pikmin
Geist
Battalion Wars
...
Professional N I N T E N D O Game Tester - od 1998r.
- ZiQ
- 'czasem cos napisze'
- Posty: 308
- Rejestracja: 2009-01-31, 17:50
Re: Top 10...
1. Donkey Konga, wszystkie części są ekstra!
2.Dakar 2
3.Tony Hawki chyba trójka najlepsza bo najdłużej grałem.
4. Super Smash Bros. melee
5.Day of Reckoning - najczęściej odpalane na jakichś mitingach
6.Soulcalibur II
7.Mario Kart: Double Dash
8.Bomberman Generation
9.Prince of Persia: The Two Thrones
10.Billy Hatcher and the Giant Egg - nikt w to grał oprócz mnie heh
2.Dakar 2
3.Tony Hawki chyba trójka najlepsza bo najdłużej grałem.
4. Super Smash Bros. melee
5.Day of Reckoning - najczęściej odpalane na jakichś mitingach
6.Soulcalibur II
7.Mario Kart: Double Dash
8.Bomberman Generation
9.Prince of Persia: The Two Thrones
10.Billy Hatcher and the Giant Egg - nikt w to grał oprócz mnie heh
- Spyro1993
- 'wieszcz narodowy'
- Posty: 2184
- Rejestracja: 2008-06-29, 16:49
- Lokalizacja: Knurów
- Kontakt:
Re: Top 10...
Czytałem dawno temu recenzję w jakimś czasopiśmie o grach. Trudno spotykana gra w Polsce to się nie dziw.ZiQ pisze:10.Billy Hatcher and the Giant Egg - nikt w to grał oprócz mnie heh
Mój friendcode:
Nintendo 3DS: 1075-0891-4847
Nintendo Switch: SW-7223-6894-3313
(2b v ~2b) - Szekspir
Nintendo 3DS: 1075-0891-4847
Nintendo Switch: SW-7223-6894-3313
(2b v ~2b) - Szekspir
- mrSin
- 'calkiem niezly gosc'
- Posty: 723
- Rejestracja: 2007-07-01, 11:54
- Lokalizacja: 3miasto
- Kontakt:
Re: Top 10...
Tylko dziesięć? Postaram się ale łatwo nie będzie w końcu kostka ma tyle wspaniałych tytułów. Kolejność przypadkowa, subiektywna ( wymieniłem tylko, te w które grałem, dlatego też brak tu kilku wielkich tytułów ).
1. Baten Kaitos
2. Fire Emblem
3. Zelda Wind Waker
4. Zelda Twilight Princess
5. Donkey Kong Jungle Beat
6. Donkey Konga 1&2
7. Resident Evil 4
8. Mario Kart
9. Star Wars Rouge Leader
10. Star Fox Adventure
1. Baten Kaitos
2. Fire Emblem
3. Zelda Wind Waker
4. Zelda Twilight Princess
5. Donkey Kong Jungle Beat
6. Donkey Konga 1&2
7. Resident Evil 4
8. Mario Kart
9. Star Wars Rouge Leader
10. Star Fox Adventure
- Spyro1993
- 'wieszcz narodowy'
- Posty: 2184
- Rejestracja: 2008-06-29, 16:49
- Lokalizacja: Knurów
- Kontakt:
Re: Top 10...
Jak chcesz to możesz wypisać nawet i top 50.mrSin pisze:Tylko dziesięć?
Mój friendcode:
Nintendo 3DS: 1075-0891-4847
Nintendo Switch: SW-7223-6894-3313
(2b v ~2b) - Szekspir
Nintendo 3DS: 1075-0891-4847
Nintendo Switch: SW-7223-6894-3313
(2b v ~2b) - Szekspir
- hat
- 'wieszcz narodowy'
- Posty: 1718
- Rejestracja: 2009-03-14, 22:03
- Lokalizacja: miasto biznesu i seksu
Re: Top 10...
Lista dość subiektywna bo nie miałem okazji zagrać w wiele ciekawych pozycji
1 Legend of Zelda: Twilight Princess
2 Resident Evil 4
3 SoulCalibur II
4 Super Mario Sunshine
5 Metroid Prime
6 Wave race blue storm
7 Eternal Darkness
8 Legend of Zelda: The Wind Waker
9 Star Wars Rouge Leader
10 Viewtiful Joe
1 Legend of Zelda: Twilight Princess
2 Resident Evil 4
3 SoulCalibur II
4 Super Mario Sunshine
5 Metroid Prime
6 Wave race blue storm
7 Eternal Darkness
8 Legend of Zelda: The Wind Waker
9 Star Wars Rouge Leader
10 Viewtiful Joe
- Axi0maT
- Sponsor
- Posty: 8535
- Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Top 10...
Brzmi bardzo niesprawiedliwie, bo przeciez na GameCube jest calkiem sporo dobrych gier... Mam nadzieje ze miales na mysli "nie miałem okazji zagrać w wiele pozycji"hattori pisze:nie miałem okazji zagrać w wiele ciekawych pozycji
- hat
- 'wieszcz narodowy'
- Posty: 1718
- Rejestracja: 2009-03-14, 22:03
- Lokalizacja: miasto biznesu i seksu
-
- 'radzi sobie'
- Posty: 511
- Rejestracja: 2007-08-29, 15:43
- Lokalizacja: Perła Mazur
- Kontakt:
Re: Top 10...
1. Metroid Prime (najlepsze przeniesienie serii gier z 2D do 3D)
2. Legend of Zelda: The Wind Waker (co tu dużo mówić...)
3. F-Zero GX (absolutnie rewelacyjna gra!!! - nie rozumiem czemu u Was tego tytułu zabrakło)
4. Resident Evil 4 (najlepszy RE w serii i do tego na konsolę Nintendo)
5. Super Smash Bros. Melee
6. Legend of Zelda: Twilight Princess (wersja na GC również świetna)
7. Metroid Prime 2: Echoes (rozbudowany, bardziej mroczny - Retro Studios powtarza swój sukces)
8. Super Mario Sunshine
9. Pikmin 1&2
10. Star Wars RS II: Rogue Leader
2. Legend of Zelda: The Wind Waker (co tu dużo mówić...)
3. F-Zero GX (absolutnie rewelacyjna gra!!! - nie rozumiem czemu u Was tego tytułu zabrakło)
4. Resident Evil 4 (najlepszy RE w serii i do tego na konsolę Nintendo)
5. Super Smash Bros. Melee
6. Legend of Zelda: Twilight Princess (wersja na GC również świetna)
7. Metroid Prime 2: Echoes (rozbudowany, bardziej mroczny - Retro Studios powtarza swój sukces)
8. Super Mario Sunshine
9. Pikmin 1&2
10. Star Wars RS II: Rogue Leader
-
- Redaktor
- Posty: 4174
- Rejestracja: 2006-02-26, 01:50
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Top 10...
kawka pisze:9. Pikmin 1&2
cwaniak przemycił dwie gry w jednym punkcie
co do F-Zero - nie wymienilem, bo jeszcze nie gralem.
Tu jest lista gier które mam i chcem w nie zagrac (a jeszcze nie gralem) - jeszcze kilka pozycji do tego pewnie uda mi sie dorzucic.
Professional N I N T E N D O Game Tester - od 1998r.
- Spyro1993
- 'wieszcz narodowy'
- Posty: 2184
- Rejestracja: 2008-06-29, 16:49
- Lokalizacja: Knurów
- Kontakt:
Re: Top 10...
Widzę na tej liście Spyro A Hero's Tail. Masz ją czy może chcesz kupić? Mam tanio na sprzedaż.
Mój friendcode:
Nintendo 3DS: 1075-0891-4847
Nintendo Switch: SW-7223-6894-3313
(2b v ~2b) - Szekspir
Nintendo 3DS: 1075-0891-4847
Nintendo Switch: SW-7223-6894-3313
(2b v ~2b) - Szekspir