SEGA CAMEGA - problem z wgrywaniem gier

Game Gear, Atari Lynx, SNK Neo Geo Pocket, Bandai Wonderswan i inne
ODPOWIEDZ
pLord
'doskakuje do klawiatury'
'doskakuje do klawiatury'
Posty: 3
Rejestracja: 2012-06-04, 20:44

SEGA CAMEGA - problem z wgrywaniem gier

Post autor: pLord » 2012-06-04, 20:51

Witam, mam problem z CAMEGA, otóż nie mogę wgrać ani odpalić żadnej gry na niej. z góry zaznaczam że nie znam się za bardzo na konsolkach, camega miala byc jako prezent ;]. wiem ze na konsoli nie ma zadnych gier, mam karte sd z grami i po jej włozeniu a takze po przelaczeniu na 'game mode' nic się nie dzieje. gdy przegladam pliki na karcie gry sa, .bin, probowalem wgrywac gry na karte na kilka sposobow, gdy wersja z instrukcji juz nie dzialala ;]. przezucenie na pamiec wewnetrzna tez nie dziala. moze ktos spotkal sie z takim problemem i coś poradzi bo szkoda kasy i zwroce jak nie bedzie dzialac.

dzieki i pozdrawiam ;]

Hayabusa
Wsparcie sprzętowe
Wsparcie sprzętowe
Posty: 692
Rejestracja: 2011-07-28, 14:03
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: SEGA CAMEGA - problem z wgrywaniem gier

Post autor: Hayabusa » 2012-06-05, 08:42

Z tego co mi wiadomo Camega nie ma możłiwości wgrywania romów, posiada wbudowane gry. Suwakiem od spodu zmieniasz tryb konsoli i multimediów ;)

pLord
'doskakuje do klawiatury'
'doskakuje do klawiatury'
Posty: 3
Rejestracja: 2012-06-04, 20:44

Re: SEGA CAMEGA - problem z wgrywaniem gier

Post autor: pLord » 2012-06-05, 12:02

dzieki za odpowiedz :smile:

czyli jeśli nic nie było wbudowane to nie da się odpalić żadnej gierki jesli dobrze rozumiem? :(

Spikain
'jeszcze jeden stopien i...'
'jeszcze jeden stopien i...'
Posty: 948
Rejestracja: 2011-09-11, 10:16
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: SEGA CAMEGA - problem z wgrywaniem gier

Post autor: Spikain » 2012-06-05, 12:21

Nie ma żadnych gier? Przecież Camegi mają wbudowane gry. Musisz przesunąć ten psztyczek na dole po lewej.

pLord
'doskakuje do klawiatury'
'doskakuje do klawiatury'
Posty: 3