Planescape Torment

Awatar użytkownika
hat
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 1718
Rejestracja: 2009-03-14, 22:03
Lokalizacja: miasto biznesu i seksu

Re: Planescape Torment

Post autor: hat » 2009-05-21, 11:15

Axi0maT pisze:
hattori pisze:Ja niestety mam te wszystkie tytuły za sobą a Baldury po kilka razy . Pograłoby sie w coś nowego w starym dobrym stylu , drużynowo i turowo ... ech można pomarzyć ...
Teoretycznie duchowym spadkobierca serii Baldur's Gate jest Neverwinter Nights. Wiem ze to nie to samo, ale jednak tez wart uwagi i pograc mozna :)
Mnie NWN strasznie rozczarowało , po pierwsze brak drużyny , po drugie grafika po pięknym 2d kanciaste 3d porażka , wszechobecne kąty proste :smile: nawet rzeki skręcały tylko pod kątem prostym :grin: .
Z ciekawych staroszkolnych RPG dobrze wspominam jeszcze Arcanum i Świątynię Pierwotnego Zła w którą właśnie pogrywam (była niedawno na płycie w CD-Action ) .
Obrazek

Awatar użytkownika
artemis
'radzi sobie'
'radzi sobie'
Posty: 554
Rejestracja: 2008-07-17, 11:40

Re: Planescape Torment

Post autor: artemis » 2009-05-21, 21:13

Baldur, Planescape to jedne z tych gier, których już sie nie robi, a które są 2,3 razy lepsze od dzisiejszych wydawanych produkcji... Dla mnie na tym silniku mogliby robić kolejne części tak jak Finala... Baldur's gate XII :grin:

Keitaro
'normalnie deBesciak'
'normalnie deBesciak'
Posty: 785
Rejestracja: 2007-11-13, 20:22

Re: Planescape Torment

Post autor: Keitaro » 2009-05-21, 22:28

Marzenia. W dobie dzisiejszych czasów pomyślcie jak duży świat 2D można by wykreować. Ilu NPC, ile lokacji stworzyć. Moim marzeniem byłby gra na tym silniku o niesłychanie wielkim i rozbudowanym świecie :)

Planescape mnie powala - można spędzić dobre 30min w jednej gospodzie na samych rozmowach :shock:

Awatar użytkownika
Axi0maT
Sponsor
Sponsor
Posty: 8531
Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Planescape Torment

Post autor: Axi0maT » 2009-05-22, 05:21

Niestety to sa marzenia scietej glowy. Producenci wola obecnie wpakowac moc obliczeniowa w wodotryski na ekranie niz w sztuczna inteligencje badz zwiekszenie mozliwosci interakcji z otaczajacym nas swiatem.

kon
'dopchal sie i chce pisac'
'dopchal sie i chce pisac'
Posty: 257
Rejestracja: 2009-03-10, 18:04

Re: Planescape Torment

Post autor: kon » 2009-05-22, 06:44

jaka interakcja byla w baldurach czy planescape? ze mozna bylo rozwalic beczke albo zaatakowac kazdego?
jaka byla sztuczna inteligencja? ze jak koles byl na skraju smierci to uciekal?

Awatar użytkownika
Axi0maT
Sponsor
Sponsor
Posty: 8531
Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Planescape Torment

Post autor: Axi0maT » 2009-05-22, 07:53

kon pisze:jaka interakcja byla w baldurach czy planescape? ze mozna bylo rozwalic beczke albo zaatakowac kazdego?
jaka byla sztuczna inteligencja? ze jak koles byl na skraju smierci to uciekal?
Chyba kompletnie nie zrozumiales o co mi chodzilo. Oczywiscie w Baldurkach interakcja nie byla zbyt duza, chociaz i tak spora jak na tamte czasy. Ja ustosunkowalem sie do tego co napisal hirikawa o tym ze teraz mozna by to znacznie rozbudowac:
hirikawa pisze:Marzenia. W dobie dzisiejszych czasów pomyślcie jak duży świat 2D można by wykreować. Ilu NPC, ile lokacji stworzyć. Moim marzeniem byłby gra na tym silniku o niesłychanie wielkim i rozbudowanym świecie
Sugeruje ze obecnie developerzy klada nacisk na wyglad, a intereakcja z otoczeniem wciaz jest taka jak 10 lat temu... Mimo ze mogalby byc kilkadziesiat razy lepsza.

Awatar użytkownika
equimanthorn
'doskakuje do klawiatury'
'doskakuje do klawiatury'
Posty: 104
Rejestracja: 2007-01-05, 14:20
Lokalizacja: Taiwan
Kontakt:

Re: Planescape Torment

Post autor: equimanthorn » 2009-08-28, 17:40

Nigdy nie miałem styczności z innymi RPGami od Warhammera, Earh Downa, In Nomine, czy wszystkich wampirów, magów i innych pokrak,a zawsze zastanawiał mnie świat Planescape, ciekawiła mnie Pani Bólu, arcyciekawa architektura i "wykonanie" tego świata. Można znaleźć w polskim necie jakieś informację o realiach Planescape?

A PT razem z Discipless II to dwie moje ulubione pozycje na klona - rozkoszny klimat, najwyższych lotów fabuła, a mnie więcej nie potrzeba.

Awatar użytkownika
mrSin
'calkiem niezly gosc'
'calkiem niezly gosc'
Posty: 723
Rejestracja: 2007-07-01, 11:54
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Re: Planescape Torment

Post autor: mrSin » 2009-08-28, 20:45

equimanthorn pisze:Nigdy nie miałem styczności z innymi RPGami od Warhammera, Earh Downa, In Nomine, czy wszystkich wampirów, magów i innych pokrak,a zawsze zastanawiał mnie świat Planescape, ciekawiła mnie Pani Bólu, arcyciekawa architektura i "wykonanie" tego świata. Można znaleźć w polskim necie jakieś informację o realiach Planescape?

A PT razem z Discipless II to dwie moje ulubione pozycje na klona - rozkoszny klimat, najwyższych lotów fabuła, a mnie więcej nie potrzeba.
Bardzo przyzwoita polska strona poświęcona uniwersum PT: http://www.planescape.phx.pl/

Disciples - uwielbiam tą serię, zdecydowanie cenię wyżej niż Heroes, niecierpliwie czekam na trójeczkę ale jaskółki donoszą, że chyba się nie doczekam.

Awatar użytkownika
equimanthorn
'doskakuje do klawiatury'
'doskakuje do klawiatury'
Posty: 104
Rejestracja: 2007-01-05, 14:20
Lokalizacja: Taiwan
Kontakt:

Re: Planescape Torment

Post autor: equimanthorn » 2009-08-29, 13:38

Spasiba za stronkę. Przy akompaniamencie muzyki dochodzącej z wszystkowidzących ścian Dobytku Rozkoszy Intelektualnej (czy jak się to zwało) zanurzę się w czeluści wiedzy zawartej na wskazanych stronicach.

A co do DIII to mi rosyjskie jaskółki coś wspominały żebym zapasy vódki zrobił, i to dość spore, bo na trzeźwo mogę się nie przegryźć.

Awatar użytkownika
mrSin
'calkiem niezly gosc'
'calkiem niezly gosc'
Posty: 723
Rejestracja: 2007-07-01, 11:54
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Re: Planescape Torment

Post autor: mrSin » 2009-08-29, 21:10

Nie ma sprawy :) witaj w Sigil, po jego odwiedzeniu już nic nigdy nie będzie takie same.

ODPOWIEDZ