Dobry Arcade Stick do PC

ODPOWIEDZ
Ukukuki
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 3400
Rejestracja: 2008-01-25, 19:20
Lokalizacja: okolice Mielca

Dobry Arcade Stick do PC

Post autor: Ukukuki » 2013-11-18, 18:12

Ktoś coś może polecić? Mam możliwość kupna Arcade Stick MAD CATZ Street Fighter IV za ~130 zł, warto brać czy polować dalej? Na deal extreme patrzyłem ale tam same dziwne i drogie.

Znalazłem jeszcze takiego którego można kupić za w okolicach 50$ na ebay http://imagehost.vendio.com/bin/viewima ... PG,FSb.JPG
Famicom!

Kwaśny
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 1222
Rejestracja: 2011-10-09, 13:08
Lokalizacja: BDG

Re: Dobry Arcade Stick do PC

Post autor: Kwaśny » 2013-11-18, 21:32

Ja mam tego drugiego, tylko, że cały czarny. Zdecydowanie częściej służy mi do PS2. Jako, że jestem laikiem w tych tematach, też się pytałem różne osoby, trochę czytałem na necie i właśnie taki Mayflash to dobra opcja na początek (nie wiem czy ty też raczkujesz czy raczej ogarniasz ;p). W każdym razie, plusem tego sprzętu jest jego łatwa modyfikacja ale nie wiem czy będziesz się w to bawił czy raczej, jak ja, będziesz używał tego sprzętu od czasu do czasu i nie będzie ci żaden mod w nim potrzebny.
Minusem są natomiast buttony, w których słuchać sprężyny ale nie przeszkadza to specjalnie w graniu - taki tam minusik :P
Swojego wyrwałem za 80 zł bodajże, więc 50$ to ewentualnie dobry deal jeśli jest on w pudełku, nowy.

Co do Mad Catz-a - z tego co wiem, to już jest wyższa półka sticków i to raczej drogie sprzęty więc te 130 zł to jakby nie patrzeć okazja. Nie wiem czy to da się podpiąć do PC, bo to nowszy stick, pewnie pod PS3 albo X-Klocka. Popytaj jeszcze kogoś, poczytaj na necie opinie, bo bardzo możliwe, że ten Mad Catz to lepszy wariant.
 Pokaż
Obrazek

Ukukuki
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 3400
Rejestracja: 2008-01-25, 19:20
Lokalizacja: okolice Mielca

Re: Dobry Arcade Stick do PC

Post autor: Ukukuki » 2013-11-18, 21:49