Nasze ulubione filmy
- Zanette
- 'doskakuje do klawiatury'
- Posty: 74
- Rejestracja: 2010-12-22, 21:32
- Kontakt:
Re: Nasze ulubione filmy
Mam kilka ulubionych filmów. Z tych najulubieńszych są to:
- Ghost
- Beetlejuice
- Avatar
- Lśnienie
- Nothing Hill
- Desperado
- Ghost
- Beetlejuice
- Avatar
- Lśnienie
- Nothing Hill
- Desperado
- quit
- 'radzi sobie'
- Posty: 549
- Rejestracja: 2010-08-23, 19:57
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Nasze ulubione filmy
Avatar....
- boltzman
- 'dopchal sie i chce pisac'
- Posty: 232
- Rejestracja: 2008-08-20, 12:15
Re: Nasze ulubione filmy
Lubię Cię. Tylko nic mojej żonie nie mów xDZanette pisze:- Beetlejuice
I jeszcze Vanilla Sky, Truman Show, Szósty zmysł, Osada
No i na koniec film mojego dzieciństwa The Goonies
Nie ma nic bardziej przerażającego, niż głupota w akcji.
FC GoldenEye 007 Wii - 128 736 299 761
Mario Kart DS - 481 340 722 337
StarFox Command DS 844 241 773 115
FC GoldenEye 007 Wii - 128 736 299 761
Mario Kart DS - 481 340 722 337
StarFox Command DS 844 241 773 115
- Bijman
- 'calkiem niezly gosc'
- Posty: 608
- Rejestracja: 2007-05-18, 22:07
- Kontakt:
Re: Nasze ulubione filmy
Ja lubię:
- Forrest Gump
- Miś
- Dzień Świra
- Powrót do Przyszłości (Trylogia)
- Kto Wrobił Królika Rogera?
- Kosmiczne Jaja
- Gwiezdne Wojny
(głównie uwielbiam filmy Roberta Zemeckis'a i Steven'a Spielberg'a)
I parę jeszcze innych filmów.
- Forrest Gump
- Miś
- Dzień Świra
- Powrót do Przyszłości (Trylogia)
- Kto Wrobił Królika Rogera?
- Kosmiczne Jaja
- Gwiezdne Wojny
(głównie uwielbiam filmy Roberta Zemeckis'a i Steven'a Spielberg'a)
I parę jeszcze innych filmów.
- quit
- 'radzi sobie'
- Posty: 549
- Rejestracja: 2010-08-23, 19:57
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Nasze ulubione filmy
Trumana nie oglądałem, Osada poniżej oczekiwań, reszta LOVE.boltzman pisze:Lubię Cię. Tylko nic mojej żonie nie mów xDZanette pisze:- Beetlejuice
I jeszcze Vanilla Sky, Truman Show, Szósty zmysł, Osada
No i na koniec film mojego dzieciństwa The Goonies
Vanilla Sky to moje top3! Do niedawna była nr.1 ale chyba Incepcja ją pokonała.
- boltzman
- 'dopchal sie i chce pisac'
- Posty: 232
- Rejestracja: 2008-08-20, 12:15
Re: Nasze ulubione filmy
Aaa polecam. W uzupełnieniu do (jednak, jednak malkontenci) talentu aktorskiego Jima Carreya polecam obejrzeć "Man On The Moon" i dla co wrażliwszych "Zakochany bez pamięci".quit pisze:Trumana nie oglądałem,
Nie ma nic bardziej przerażającego, niż głupota w akcji.
FC GoldenEye 007 Wii - 128 736 299 761
Mario Kart DS - 481 340 722 337
StarFox Command DS 844 241 773 115
FC GoldenEye 007 Wii - 128 736 299 761
Mario Kart DS - 481 340 722 337
StarFox Command DS 844 241 773 115
-
- 'wieszcz narodowy'
- Posty: 2976
- Rejestracja: 2010-07-10, 10:23
- Kontakt:
Re: Nasze ulubione filmy
Ojciec Chrzestny głownie pierwsze dwie części.
Scareface
Chłopaki z ferajny
Pół Żartem Pół Serio 59'
Być albo nie być 89'
Producenci 68' i jeszcze parę filmów Brooksa na prawdę niesamowity humor, a dziś się już o nim tak nie mówi.
Full Metal Jacket
Łowca Jeleni
Pulp fiction
Lot nad kukułczym gniazdem
Zapach Kobiety
Las Vegas Parano
Psy(tak polski film)
Kolejność jest przypadkowa
Tak mogę wymieniać i wymieniać
I kiedyś uwielbiałem stare horrory np Childs Play(laleczka Chucky) niestety gatunek wymarł.
Scareface
Chłopaki z ferajny
Pół Żartem Pół Serio 59'
Być albo nie być 89'
Producenci 68' i jeszcze parę filmów Brooksa na prawdę niesamowity humor, a dziś się już o nim tak nie mówi.
Full Metal Jacket
Łowca Jeleni
Pulp fiction
Lot nad kukułczym gniazdem
Zapach Kobiety
Las Vegas Parano
Psy(tak polski film)
Kolejność jest przypadkowa
Tak mogę wymieniać i wymieniać
I kiedyś uwielbiałem stare horrory np Childs Play(laleczka Chucky) niestety gatunek wymarł.
- hat
- 'wieszcz narodowy'
- Posty: 1718
- Rejestracja: 2009-03-14, 22:03
- Lokalizacja: miasto biznesu i seksu
Re: Nasze ulubione filmy
Jima ni trawie kompletnie, ale bardzo pozytywnie mnie zaskoczył w "I Love You Phillip Morris". Świetny film, polecam.boltzman pisze:Aaa polecam. W uzupełnieniu do (jednak, jednak malkontenci) talentu aktorskiego Jima Carreya polecam obejrzeć "Man On The Moon" i dla co wrażliwszych "Zakochany bez pamięci".quit pisze:Trumana nie oglądałem,
-
- 'wieszcz narodowy'
- Posty: 2976
- Rejestracja: 2010-07-10, 10:23
- Kontakt:
Re: Nasze ulubione filmy
Homo coraz bardziej na topie w świecie showbiznesu to i więcej filmów o nich z nimi.... Jim to nadworny błazen, który pokazał, że nie należy go do tej roli szufladkować. Niegdyś mój ulubiony aktor.
- Storms
- 'wieszcz narodowy'
- Posty: 1433
- Rejestracja: 2007-06-23, 08:42
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Re: Nasze ulubione filmy
Ehh....trudno by mi typować, zawsze na 1 miejsce stawiałem Twierdze (1996). Pozostałe cóż mogę wymienić te które mam ładnie odłożone na półeczce.
Trylogia Blade, Trylogia Underworld, Gran Torino, 300, Amistad, Battle Royale 1&2, Ip Man, Gladiator, Lista Schindlera, Walkiria, Upadek, Dom Saddama, Święci z Bostonu, Piraci z Karaibów Trylogia, Władca Pierścieni Trylogia, American Gangster, Mumia 1&2&Król Skorpion, Apocalypto, Pasja, Listy z Iwo Jimy, Sztandar chwały, Zabójstwo Jessie Jamesa, Eichmann, Titanic.
Trylogia Blade, Trylogia Underworld, Gran Torino, 300, Amistad, Battle Royale 1&2, Ip Man, Gladiator, Lista Schindlera, Walkiria, Upadek, Dom Saddama, Święci z Bostonu, Piraci z Karaibów Trylogia, Władca Pierścieni Trylogia, American Gangster, Mumia 1&2&Król Skorpion, Apocalypto, Pasja, Listy z Iwo Jimy, Sztandar chwały, Zabójstwo Jessie Jamesa, Eichmann, Titanic.
-
- 'dopchal sie i chce pisac'
- Posty: 174
- Rejestracja: 2010-11-14, 10:01
Re: Nasze ulubione filmy
Na starcie zapraszam na mój blog:
http://www.filmweb.pl/user/jacq2103
którego nie odkurzałem od przeszło roku ale załączam, bo można tam bliżej, poznać moje zawsze pierwsze - zamiłowanie
Poniżej aby nie odbiegać od tematu, moja pierwsza dziesiątka:
01. Batman Return
02. Batman 1989
03. Carlito' s Way
04. The Godfather
05. Scarface
06. Terminator
07. Terminator 2
08. The Thing
09. Aliens
10. Angel Heart
Nie uwzględniłem Bondów, ze względu na to, iż większość z nich spokojnie wypełniłaby mój top 10 a myślę, że warto też wymienić pozostałe.
http://www.filmweb.pl/user/jacq2103
którego nie odkurzałem od przeszło roku ale załączam, bo można tam bliżej, poznać moje zawsze pierwsze - zamiłowanie
Poniżej aby nie odbiegać od tematu, moja pierwsza dziesiątka:
01. Batman Return
02. Batman 1989
03. Carlito' s Way
04. The Godfather
05. Scarface
06. Terminator
07. Terminator 2
08. The Thing
09. Aliens
10. Angel Heart
Nie uwzględniłem Bondów, ze względu na to, iż większość z nich spokojnie wypełniłaby mój top 10 a myślę, że warto też wymienić pozostałe.
-
- 'wieszcz narodowy'
- Posty: 2976
- Rejestracja: 2010-07-10, 10:23
- Kontakt:
Re: Nasze ulubione filmy
I już wiadomo skąd zamiłowanie grami o tej, a nie innej tematyce
-
- 'dopchal sie i chce pisac'
- Posty: 174
- Rejestracja: 2010-11-14, 10:01
Re: Nasze ulubione filmy
Coś w tym jest.Baieros pisze:I już wiadomo skąd zamiłowanie grami o tej, a nie innej tematyce
Twoje ulubione, dalekie od moich gustów też jakoś szczególnie nie są, bo parę z Twojej listy prawdopodobnie znalazło by się w mojej rezerwowej dziesiątce, jak: Pełny Magazynek, Łowca Jeleni, Lot nad kukułczym gniazdem i Zapach KobietyBaieros pisze:Ojciec Chrzestny głownie pierwsze dwie części.
Scareface
Chłopaki z ferajny
Pół Żartem Pół Serio 59'
Być albo nie być 89'
Producenci 68' i jeszcze parę filmów Brooksa na prawdę niesamowity humor, a dziś się już o nim tak nie mówi.
Full Metal Jacket
Łowca Jeleni
Pulp fiction
Lot nad kukułczym gniazdem
Zapach Kobiety
Las Vegas Parano
Psy(tak polski film)
Wczoraj na TV4 leciał film, który zdecydowanie znalazłby się w tej zapasowej dziesiątce, mam na myśli - Błękitnego Groma z śp. Royem Scheiderem w roli pilota śmigłowca.
Podobnie jest u koleżanki, Lśnienie i Sok z Żuka. Jack Nicholson, to jeden z moich ulubionych aktorów, stąd miedzy innymi mój nick Odnośnie Lśnienia, czytałaś może książkę czy oglądałaś sam film, jeśli to pierwsze, to może dasz mi parę argumentów bym po nią sięgnął?Zanette pisze:Mam kilka ulubionych filmów. Z tych najulubieńszych są to:
- Ghost
- Beetlejuice
- Avatar
- Lśnienie
- Nothing Hill
- Desperado
Osobna sprawa to Wasza niekonsekwencja, piszecie raz tytułu oryginalne a raz spolszczacie je
-
- 'normalnie deBesciak'
- Posty: 785
- Rejestracja: 2007-11-13, 20:22
Re: Nasze ulubione filmy
Ja wymienię tylko jeden, który ostatnio sobie odświeżyłem.
Dersu Uzała http://www.filmweb.pl/film/Dersu+Uza%C5%82a-1975-34074
Dersu Uzała http://www.filmweb.pl/film/Dersu+Uza%C5%82a-1975-34074
-
- 'wieszcz narodowy'
- Posty: 2976
- Rejestracja: 2010-07-10, 10:23
- Kontakt:
Re: Nasze ulubione filmy
Lśnienie to straszne dno ratował je tylko wspomniany już Jack Nicholson, książki nie czytałem.