Gameplay video z gier SEGA SATURN
- tbxx
- Administrator serwisu
- Posty: 732
- Rejestracja: 2007-10-09, 17:16
- Lokalizacja: Tarnów
- Kontakt:
Gameplay video z gier SEGA SATURN
Poniewaz nie mamy na stronie dzialu SEGA SATURN filmiki z 2 gier ktore posiadam zamieszczam tu:
Sega Rally Championship:
http://vimeo.com/1075689
Virtua Fighter 2:
http://vimeo.com/1075654
Sega Rally Championship:
http://vimeo.com/1075689
Virtua Fighter 2:
http://vimeo.com/1075654
-
- 'wieszcz narodowy'
- Posty: 1984
- Rejestracja: 2005-12-20, 23:41
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
Re: Gameplay video z gier SEGA SATURN
Szkoda, ze nie ma, bo filmiki super Moze bys taki dzial stworzyl?
-
- Redaktor
- Posty: 4174
- Rejestracja: 2006-02-26, 01:50
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Gameplay video z gier SEGA SATURN
Sega Rally Championship: ciekawie nawet wyglada.
Virtua Fighter 2: nie dla mnie - mordobicia i napierdzielanki srednio mi wchodza.
Virtua Fighter 2: nie dla mnie - mordobicia i napierdzielanki srednio mi wchodza.
Professional N I N T E N D O Game Tester - od 1998r.
- tbxx
- Administrator serwisu
- Posty: 732
- Rejestracja: 2007-10-09, 17:16
- Lokalizacja: Tarnów
- Kontakt:
Re: Gameplay video z gier SEGA SATURN
soberpl - trudno stworzyc dzial majac konsole+2 gry
...moze kiedys jak uzupelnie kolekcje (mam w planie zbadac ok 30gier na ta platforme)
...moze kiedys jak uzupelnie kolekcje (mam w planie zbadac ok 30gier na ta platforme)
-
- 'wieszcz narodowy'
- Posty: 1984
- Rejestracja: 2005-12-20, 23:41
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
Re: Gameplay video z gier SEGA SATURN
Lepszy rydz niz nic
- Axi0maT
- Sponsor
- Posty: 8536
- Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Gameplay video z gier SEGA SATURN
Moze bys zrobil fotki konsoli i akcesoriow? 2 gry wpadlyby od ciebie.... Ja kiedys kupilem okazyjnie jakies gierki na Saturna (chyba Tomb Raider i jakies wyscigi z tego co pamietam) wiec bylyby dwie kolejne gierki. Mysle ze ktos tam cos jeszcze ma w zanadrzu i by doslal fotki gier jakby dzial sie urodzil. Od czegos trzeba zaczac.tbxx pisze:soberpl - trudno stworzyc dzial majac konsole+2 gry
- mog123
- 'jeszcze jeden stopien i...'
- Posty: 946
- Rejestracja: 2006-08-13, 00:37
- Kontakt:
Re: Gameplay video z gier SEGA SATURN
ja podsyslalem gimiakowi moj zbior fotek, a tam miedzy innymi SFZ2 i Black Matrix na Saturna i kilka gier na SNES jap. Ale nieeeee po co je wrzucac ;p
- tbxx
- Administrator serwisu
- Posty: 732
- Rejestracja: 2007-10-09, 17:16
- Lokalizacja: Tarnów
- Kontakt:
Re: Gameplay video z gier SEGA SATURN
z wielkim trudem dzial sie zrodzil... jak kto moze niech wspomoze
- Burning Ranger LOL
- 'doskakuje do klawiatury'
- Posty: 9
- Rejestracja: 2009-02-06, 13:34
- Lokalizacja: why not japan!?
- Kontakt:
chętni
jak będą chętni to wyślę filmik z grą włączoną w 50Hz i 60hz jak to wygląda w realu, bo pewnie wasza wiedza na ten temat jest mizerna...
a różnice nie w realu ale na papierze prezentują się o tak:
0.
długość trwania filmików(szybkość odtwarzania) jest taka sama w przypadku włączenia gry optymalizowanej pod 50Hz lub 60Hz na konsoli działającej w 50Hz lub 60Hz
1.
gry 50Hz włączone na 50Hz mają czarne pasy u góry i u dołu i posiadają prawidłowe proporcje(obraz wychodzi po bokach jak w grach 60Hz z USA i JPN włączonych na 60Hz), włączone na 60Hz nie będą mieć czarnych pasów, ale będą zbyt mocno rozciągnięte z góry na dół i np. postacie zostaną wydłużone, też część wyświetlanego obrazu będzie poza ekranem- u góry i u dołu
gry 60Hz włączone na 60Hz nie mają czarnych pasów, nie będą rozciągnięte, np.postacie z góry na dół, natomiast część ekranu po bokach z lewej i prawej strony nie będzie się mieścić na ekranie, ale proporcje obrazu będą prawidłowe i nie będzie on zniekształcony
2.
gry 50Hz włączone na 60Hz:
- będą przyspieszone
- w filmikach będą mniejsze czarne pasy u góry i u dołu lub znikną w ogóle, ale część ekranu, na której filmik jest wyświetlany będzie obniżona, więc nie będzie widać napisów jeśli będą się wyświetlać pod filmikami
- filmiki będą za bardzo rozciągnięte z góry na dół i będą większe czarne pasy po bokach- prawej i lewej stronie
- wersje EUR z czarnymi pasami obraz podczas rozgrywki rozciągnie się u góry i u dołu tak, że nie będzie czarnych pasów, ale proporcje będą złe, bo całość będzie zbyt rozciągnięta i część ekranu na górze i na dole będzie wychodziła poza obszar widzialny
3.
jeśli włączy się grę 60Hz na 50Hz:
- wtedy będzie spowolniona, w innnym moim pliku, pt."jak sprawdzić czy gra jest optymalizowana pod 50Hz czy 60hz na konsoli 50Hz.txt" jest sposób jak dokładnie sprawdzić na ile Hz jest gra jeśli posiadasz konsolę 50Hz
- będą czarne pasy u góry i u dołu, ale proporcje będą prawidłowe(obraz wychodzi po bokach jak w grach 60Hz z USA i JPN włączonych na 60Hz)
- filmiki będą miały dodatkowo czarne pasy u góry i u dołu identycznie jak w przypadku gier na 50Hz, więc zostaną zmniejszone w stosunku do 60Hz odpowiedników
4.
gry 60Hz USA i JPN tylko włączać na 60Hz i wtedy ma się pewność bez żadnego testowania, że gra będzie w całości prawdłowo działać, jednakże gra ma prawidłowe proporcje i jest rozciągnięta z lewej na prawą tak, że wychodzi po bokach część ekranu i nie widać całości, ale proporcje wszystkiego, np.postaci będą prawidłowe
5.
DZIWNE GRY POD WZGLĘDEM 50Hz I 60Hz:
- sonic r, który był stworzony z myślą o 50Hz w 1995 a wyszedł w JPN i USA w 1997
- deep fear, który w pełni po angielsku wyszedł tylko w EUR, ma prędkość działania dla 60Hz, ale proporcje obrazu są dla 50Hz, więc obraz jest obniżony i dolna część wychodzi poza ekran
- enemy zero(50%, bo nie można zmierzyć) i burning rangers w grze- jest optymalizacja pod 60Hz, ale filmki są już optymalizowane pod 50hz, ponieważ gdy włączę grę na 60hz filmki są wyświetlane nie idealnie na środku jak w przypadku wersji 60Hz, ale są obniżone i rozciągnięte z góry na dół, posiadają także większe czarne pasy po bokach,
też postacie w burning rangers są rozciągnięte, rozciągają się właśnie na tych czarnych pasach i przez to są wydłużone z góry na dół, a wersja na 60Hz jest wydłużona z lewej na prawą i właśnie takie prawidłowe powinna posiadać proporcje i w ogóle to nie przeszkadza, a rozciągnięcie za duże z góry na dół już tak
- natomiast panzer dragoon saga wersja eur jest w całości 60Hz- filmiki wyświetlają się idealnie na środku i nic się nie haczy
_____________________________________
a jak sprawdzić czy gra jest optymalizowana w realu:
jak sprawdzić czy gra jest optymalizowana pod 50Hz czy 60Hz:
- jeśli jest licznik w grze- włączyć dany utwór muzyczny w grze i zmierzyć stoperem czy zgadza się czas trwania utworu z odmierzanym na stoperze:
jeśli będzie mniejszy(ok.5s mniej na każde 30s, więc im dłuższy utwór to łatwiej zobaczyć różnicę) niż w rzeczywistości to gra nie jest optymalizowana i nie działa prawidłowo pod każdym względem- szybkość, muzyka spowolniona, itp., znaczy to, że każdy element gry jest przez to spowolniony oprócz filmików, które zawsze odtwarzają się z tą samą prędkością niezależnie od gry, która jest na 60Hz: USA, JPN czy EUR: 50Hz
- ściągnąć grę, która ma ścieżkę dźwiękową w osobnych plikach,
odtworzyć wybrany i porównać jak wyżej z utworem odtawarzanym w danym momencie w grze lub podczas testu muzyki jeśli nie ma licznika,
- w grze jest licznik, ale nie podczas odtwarzania muzyki i zaczynamy odmierzać czas w tym samym momencie jak startuje i wtedy porównujemy z czasem ze zegarka(stopera)
________________________________________________________________________________________________________
gra na 60Hz działa wolniej(25s/30s, czyli np.30s czasu rzeczywistego to 25s)na konsoli przystosowanej do 50Hz- zwolniona słyszalna muzyka i cała animacja, nie ma pełnej przyjemności wiedząc, że gra powinna chodzić płynniej, szybciej, lepiej muzycznie i dźwiękowo- tak jakbyś miał "gorszą" konsolę a grał w gry na "lepszą"
a różnice nie w realu ale na papierze prezentują się o tak:
0.
długość trwania filmików(szybkość odtwarzania) jest taka sama w przypadku włączenia gry optymalizowanej pod 50Hz lub 60Hz na konsoli działającej w 50Hz lub 60Hz
1.
gry 50Hz włączone na 50Hz mają czarne pasy u góry i u dołu i posiadają prawidłowe proporcje(obraz wychodzi po bokach jak w grach 60Hz z USA i JPN włączonych na 60Hz), włączone na 60Hz nie będą mieć czarnych pasów, ale będą zbyt mocno rozciągnięte z góry na dół i np. postacie zostaną wydłużone, też część wyświetlanego obrazu będzie poza ekranem- u góry i u dołu
gry 60Hz włączone na 60Hz nie mają czarnych pasów, nie będą rozciągnięte, np.postacie z góry na dół, natomiast część ekranu po bokach z lewej i prawej strony nie będzie się mieścić na ekranie, ale proporcje obrazu będą prawidłowe i nie będzie on zniekształcony
2.
gry 50Hz włączone na 60Hz:
- będą przyspieszone
- w filmikach będą mniejsze czarne pasy u góry i u dołu lub znikną w ogóle, ale część ekranu, na której filmik jest wyświetlany będzie obniżona, więc nie będzie widać napisów jeśli będą się wyświetlać pod filmikami
- filmiki będą za bardzo rozciągnięte z góry na dół i będą większe czarne pasy po bokach- prawej i lewej stronie
- wersje EUR z czarnymi pasami obraz podczas rozgrywki rozciągnie się u góry i u dołu tak, że nie będzie czarnych pasów, ale proporcje będą złe, bo całość będzie zbyt rozciągnięta i część ekranu na górze i na dole będzie wychodziła poza obszar widzialny
3.
jeśli włączy się grę 60Hz na 50Hz:
- wtedy będzie spowolniona, w innnym moim pliku, pt."jak sprawdzić czy gra jest optymalizowana pod 50Hz czy 60hz na konsoli 50Hz.txt" jest sposób jak dokładnie sprawdzić na ile Hz jest gra jeśli posiadasz konsolę 50Hz
- będą czarne pasy u góry i u dołu, ale proporcje będą prawidłowe(obraz wychodzi po bokach jak w grach 60Hz z USA i JPN włączonych na 60Hz)
- filmiki będą miały dodatkowo czarne pasy u góry i u dołu identycznie jak w przypadku gier na 50Hz, więc zostaną zmniejszone w stosunku do 60Hz odpowiedników
4.
gry 60Hz USA i JPN tylko włączać na 60Hz i wtedy ma się pewność bez żadnego testowania, że gra będzie w całości prawdłowo działać, jednakże gra ma prawidłowe proporcje i jest rozciągnięta z lewej na prawą tak, że wychodzi po bokach część ekranu i nie widać całości, ale proporcje wszystkiego, np.postaci będą prawidłowe
5.
DZIWNE GRY POD WZGLĘDEM 50Hz I 60Hz:
- sonic r, który był stworzony z myślą o 50Hz w 1995 a wyszedł w JPN i USA w 1997
- deep fear, który w pełni po angielsku wyszedł tylko w EUR, ma prędkość działania dla 60Hz, ale proporcje obrazu są dla 50Hz, więc obraz jest obniżony i dolna część wychodzi poza ekran
- enemy zero(50%, bo nie można zmierzyć) i burning rangers w grze- jest optymalizacja pod 60Hz, ale filmki są już optymalizowane pod 50hz, ponieważ gdy włączę grę na 60hz filmki są wyświetlane nie idealnie na środku jak w przypadku wersji 60Hz, ale są obniżone i rozciągnięte z góry na dół, posiadają także większe czarne pasy po bokach,
też postacie w burning rangers są rozciągnięte, rozciągają się właśnie na tych czarnych pasach i przez to są wydłużone z góry na dół, a wersja na 60Hz jest wydłużona z lewej na prawą i właśnie takie prawidłowe powinna posiadać proporcje i w ogóle to nie przeszkadza, a rozciągnięcie za duże z góry na dół już tak
- natomiast panzer dragoon saga wersja eur jest w całości 60Hz- filmiki wyświetlają się idealnie na środku i nic się nie haczy
_____________________________________
a jak sprawdzić czy gra jest optymalizowana w realu:
jak sprawdzić czy gra jest optymalizowana pod 50Hz czy 60Hz:
- jeśli jest licznik w grze- włączyć dany utwór muzyczny w grze i zmierzyć stoperem czy zgadza się czas trwania utworu z odmierzanym na stoperze:
jeśli będzie mniejszy(ok.5s mniej na każde 30s, więc im dłuższy utwór to łatwiej zobaczyć różnicę) niż w rzeczywistości to gra nie jest optymalizowana i nie działa prawidłowo pod każdym względem- szybkość, muzyka spowolniona, itp., znaczy to, że każdy element gry jest przez to spowolniony oprócz filmików, które zawsze odtwarzają się z tą samą prędkością niezależnie od gry, która jest na 60Hz: USA, JPN czy EUR: 50Hz
- ściągnąć grę, która ma ścieżkę dźwiękową w osobnych plikach,
odtworzyć wybrany i porównać jak wyżej z utworem odtawarzanym w danym momencie w grze lub podczas testu muzyki jeśli nie ma licznika,
- w grze jest licznik, ale nie podczas odtwarzania muzyki i zaczynamy odmierzać czas w tym samym momencie jak startuje i wtedy porównujemy z czasem ze zegarka(stopera)
________________________________________________________________________________________________________
gra na 60Hz działa wolniej(25s/30s, czyli np.30s czasu rzeczywistego to 25s)na konsoli przystosowanej do 50Hz- zwolniona słyszalna muzyka i cała animacja, nie ma pełnej przyjemności wiedząc, że gra powinna chodzić płynniej, szybciej, lepiej muzycznie i dźwiękowo- tak jakbyś miał "gorszą" konsolę a grał w gry na "lepszą"
AH
LOL!
AH,
GOOD
LOL!!
VERY
GOOD
LOL!!!
LOL!
AH,
GOOD
LOL!!
VERY
GOOD
LOL!!!
- mog123
- 'jeszcze jeden stopien i...'
- Posty: 946
- Rejestracja: 2006-08-13, 00:37
- Kontakt:
Re: Gameplay video z gier SEGA SATURN
Dziekuje Ci zbawco, nikt zapewnie nigdy z retrosceny nie bawil sie w modding. Dziekuje Ci za pokazanie drogi do wyjscia ze sredniowiecza.Burning Ranger LOL pisze:jak będą chętni to wyślę filmik z grą włączoną w 50Hz i 60hz jak to wygląda w realu, bo pewnie wasza wiedza na ten temat jest mizerna...
-
- 'doskakuje do klawiatury'
- Posty: 21
- Rejestracja: 2009-05-11, 13:23
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Gameplay video z gier SEGA SATURN
Mogę podrzucić zdjęcia Command & Conquer na satkatbxx pisze:z wielkim trudem dzial sie zrodzil... jak kto moze niech wspomoze
- Axi0maT
- Sponsor
- Posty: 8536
- Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Gameplay video z gier SEGA SATURN
Bardzo chetnie je zamieszcze. Pisz do mnie na gg jakby co. Kazdy nowy material bedzie mile widzianyMogę podrzucić zdjęcia Command & Conquer na satka
-
- 'doskakuje do klawiatury'
- Posty: 21
- Rejestracja: 2009-05-11, 13:23
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Gameplay video z gier SEGA SATURN
Dobry
GG nie używam ale napisałem do Ciebie prywatną wiadomość chyba z miesiąc temu i nic, cisza. Nie wiem teraz czy nie doszła (forum działa trochę ociężale) czy zdjęcie/a nie są już potrzebne. Chętnie podeślę fotki do większości tytułów które posiadam (na różne platformy) jeśli była by taka potrzeba. Nie ma tego znowu za wiele ale wszystko w bardzo dobrym stanie z pudełkami i instrukcjami. Czekam na odzew.
http://club.ign.com/b/list/custom?&lid= ... r=Hampulka
Z pozdrowieniami
GG nie używam ale napisałem do Ciebie prywatną wiadomość chyba z miesiąc temu i nic, cisza. Nie wiem teraz czy nie doszła (forum działa trochę ociężale) czy zdjęcie/a nie są już potrzebne. Chętnie podeślę fotki do większości tytułów które posiadam (na różne platformy) jeśli była by taka potrzeba. Nie ma tego znowu za wiele ale wszystko w bardzo dobrym stanie z pudełkami i instrukcjami. Czekam na odzew.
http://club.ign.com/b/list/custom?&lid= ... r=Hampulka
Z pozdrowieniami
- Axi0maT
- Sponsor
- Posty: 8536
- Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Gameplay video z gier SEGA SATURN
Calkiem wylecialo mi to z glowy bo mialem troche spraw do zalatwienia ostanio. Odpisze ci jeszcze przed weekendem na twoje pytania