Czy jest jakis sposob by dokonac mod'a na Saturnie PAL tak by byl w stanie czytac gry z USA i Japonii? Jesli ktos wie cos na ten temat to bede wdzieczny za wszelkie info
Zaznaczam od razu ze NIE CHODZI mi o mod'a pozwalajacego na odpalanie piratow - to mnie NIE INTERESUJE !
Sega Saturn Mod
-
- Wsparcie sprzętowe
- Posty: 1481
- Rejestracja: 2005-12-21, 02:50
- Lokalizacja: Miasto Smoka
- Kontakt:
Sega Saturn Mod
GBC, TV POKER, BSS-01, C64, CDTV, A800XE, A2600 Jr, FC, SMS 2, GEN 2+32X, SNESx2+SGB, SATURN, PSX, N64x2, DC, NGC+AGP, PS2, XBOX, WII
"Two things that kill videogaming: piracy and TASes"
"Two things that kill videogaming: piracy and TASes"
- mog123
- 'jeszcze jeden stopien i...'
- Posty: 946
- Rejestracja: 2006-08-13, 00:37
- Kontakt:
Re: Sega Saturn Mod
trzeba ustawienie zworek pozmieniac, czyt. trzeba lutowaci przy zjebaniu sprawy, niszczysz saturna.
gamesx.com
gamesx.com
-
- 'wieszcz narodowy'
- Posty: 1231
- Rejestracja: 2006-08-11, 12:06
- Lokalizacja: ║║█│││█│║│││║║│█║
- Kontakt:
Re: Sega Saturn Mod
Absolutnie najprostsze rozwiazanie to zainwestowanie w urzadzenie typu ST-Key. Cart zdejmuje zabezpieczenie regionowe, ale gra nadal musi byc oryginalna by ruszyla. Niektore wersje AR posiadaja funkcje zdejmowania regionu a przy tym rozszerzaja pamiec, co bardzo sie przydaje gdy chcemy zagrac w importa ktory potrzebuje dodatkowego RAMu a miejsce na Ram Cart zajmuje nam taki np. ST Key. Poza tym jest swap trick. To nieinwazyjnie.
Inwazyjnie wiadomo. Albo zainstalowac switcha [najprosciej] albo mod chip [jeszcze prosciej jesli chodzi o instalacje, tylko ciezej znalezc i kosztuje wiecej niz switch i metr przewodu].
Inwazyjnie wiadomo. Albo zainstalowac switcha [najprosciej] albo mod chip [jeszcze prosciej jesli chodzi o instalacje, tylko ciezej znalezc i kosztuje wiecej niz switch i metr przewodu].