Heroes of Might & Magic VI

Ukukuki
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 3400
Rejestracja: 2008-01-25, 19:20
Lokalizacja: okolice Mielca

Heroes of Might & Magic VI

Post autor: Ukukuki » 2009-08-10, 16:43

http://polygamia.pl/Polygamia/1,101109, ... zulke.html


Jestem w niebie. Nie muszę już kupować nowego kompa, moja ulubiona seria zagości na PS3,PC,X360 i Maca. Kampania pewnie jak zawsze nudna i oklepana. Ale siłą tej gry (jak w każdej części) mam nadzieje będzie multiplayer i ciekawe pojedyncze mapy, zarówno do multi jak i te z ciekawymi zadaniami dla graczy solowych.


Tak nawiasem mówiąc Heroes na DS zeszmacony równie dobrze jak Age of Empires ;p. Ale z drugiej strony jeśli miało by to być równie dobrze zrobione co Settlers to niech robią co chcą.

Awatar użytkownika
Spyro1993
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 2184
Rejestracja: 2008-06-29, 16:49
Lokalizacja: Knurów
Kontakt:

Re: Heroes of Might & Magic VI

Post autor: Spyro1993 » 2009-08-10, 19:47

No to pięknie. :smile: Jak będzie na X360 to zakupię i tę konsolę specjalnie dla tej gry, a jak nie to zaopatrzę się w wersję PC. :smile: Heroes of M&M rządzi! :smile:
Mój friendcode:
Nintendo 3DS: 1075-0891-4847
Nintendo Switch: SW-7223-6894-3313

(2b v ~2b) - Szekspir

Awatar użytkownika
Axi0maT
Sponsor
Sponsor
Posty: 8535
Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Heroes of Might & Magic VI

Post autor: Axi0maT » 2009-08-10, 21:08

Szkoda ze nie bedzie na Wii... Swoja droga zastanawia mnie dlaczego nie robia gier strategicznych na konsolki Nintendo. Wiilot jest wrecz stworzony do takich gier :undecided:

Ukukuki
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 3400
Rejestracja: 2008-01-25, 19:20
Lokalizacja: okolice Mielca

Re: Heroes of Might & Magic VI

Post autor: Ukukuki » 2009-08-10, 21:32

Wiilot tak jest potrzebny do Heroes xd. Zawsze się dziwiłem dlaczego ta seria nie jest zawsze wydawana na konsolach, przecież nie wymaga precyzyjnego sterowania jak strategie czasu rzeczywistego. Ale 3 chyba była na PS2 tak samo jak Age of Empires II.
Famicom!

Awatar użytkownika
hat
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 1718
Rejestracja: 2009-03-14, 22:03
Lokalizacja: miasto biznesu i seksu

Re: Heroes of Might & Magic VI

Post autor: hat » 2009-08-10, 21:49

Axi0maT pisze:Szkoda ze nie bedzie na Wii... Swoja droga zastanawia mnie dlaczego nie robia gier strategicznych na konsolki Nintendo. Wiilot jest wrecz stworzony do takich gier :undecided:
Pewnie dlatego że Łii jest dla casuali :lol: i pies z kulawą nogą by tego nie kupił .
Obrazek

kon
'dopchal sie i chce pisac'
'dopchal sie i chce pisac'
Posty: 257
Rejestracja: 2009-03-10, 18:04

Re: Heroes of Might & Magic VI

Post autor: kon » 2009-08-10, 23:28

Wiilot jest wrecz stworzony do takich gier
czemu wspominasz o tym przy kazdym gatunku gier?
Ale 3 chyba była na PS2 tak samo jak Age of Empires II.
z 3 nie miala nic wspolnego. poza tym - kapscicho.
Zawsze się dziwiłem dlaczego ta seria nie jest zawsze wydawana na konsolach, przecież nie wymaga precyzyjnego sterowania jak strategie czasu rzeczywistego.
ja bym powiedzial, ze wymaga szybkiego wiec i dokladnego. granie w 6-8 osob na hot seats to mordega...

Awatar użytkownika
Axi0maT
Sponsor
Sponsor
Posty: 8535
Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Heroes of Might & Magic VI

Post autor: Axi0maT » 2009-08-11, 05:23

kon pisze:czemu wspominasz o tym przy kazdym gatunku gier?
Przy kazdym? Z tego co pamietam to narazie tylko przy FPSach i strategiach. Z drugiej strony to naprawde swietny kontroler dajacy niesamowite mozliwosci. Od pewnego juz czasu pisze na Wii i jestem pod wrazeniem ze nadal jest tak slabo wykorzystywany w grach... Ja mam miliard pomyslow na minute a tymczasem developerzy ida bardzo mocno na latwizne i ograniczaja sie do machniec i potrzachniec (samochodowki jeszcze do przechylow).

Wracajac do tematu zeby offtopa nie robic to zdecydowanie najbardziej podobala mi sie zawsze 2 czesc Herosow, a trojka rowniez byla calkiem zjadliwa. Potem juz spaprali serie, glownie za sprawa roznych urozmaicen ktore moze i byly calkiem logiczne (np. umiejetnosci), ale "ubrane" w niewygodny i nieprzyswajalny interfejs przez ktory bardzo dlugo sie dochodzilo do tego co do czego sluzy i jak to w ogole dziala... Chociaz jak sobie przypomne jak odpalalem na Pentiumie 166 MMX czwarta czesc (ledwie dalo sie grac, ale bez dzwieku nawet szlo :) ) to bylem pod wrazeniem ze moj leciwy sprzet potrafi jeszcze cos takiego pieknego z siebie wycisnac.

Ukukuki
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 3400
Rejestracja: 2008-01-25, 19:20
Lokalizacja: okolice Mielca

Re: Heroes of Might & Magic VI

Post autor: Ukukuki » 2009-08-11, 09:03

kon pisze:z 3 nie miala nic wspolnego. poza tym - kapscicho.
Faktycznie, sprawdziłem.
kon pisze:ja bym powiedzial, ze wymaga szybkiego wiec i dokladnego. granie w 6-8 osob na hot seats to mordega...
Szczerze wole wolniejszą rozgrywkę, zawsze ustawiałem nieograniczone czasowo tury, ale też maksymalnie grałem w 4 albo 5 osób a i tak było ciasno przy kompie. Chyba ,że gram przez neta wtedy ograniczenia czasowe jak najbardziej. W V wprowadzili fajny patent z bitwą gdzie mamy armie i od razu walczymy, w sam raz by włączyć na parę minut i skopać komuś tyłek.
Axi0maT pisze:Wracajac do tematu zeby offtopa nie robic to zdecydowanie najbardziej podobala mi sie zawsze 2 czesc Herosow, a trojka rowniez byla calkiem zjadliwa.
Druga część bardzo fajna, najbardziej pasuje mi stylistycznie gdyby była jeszcze równie rozbudowana co III to była by to moja ulubiona część.

Awatar użytkownika
Axi0maT
Sponsor
Sponsor
Posty: 8535
Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Heroes of Might & Magic VI

Post autor: Axi0maT » 2009-08-11, 09:38

Ukukuki pisze:Szczerze wole wolniejszą rozgrywkę, zawsze ustawiałem nieograniczone czasowo tury, ale też maksymalnie grałem w 4 albo 5 osób a i tak było ciasno przy kompie. Chyba ,że gram przez neta wtedy ograniczenia czasowe jak najbardziej.
Sprobojcie zagrac z ograniczeniem na 1 minute :D Naprawde super zabawa. Herosi maja to do siebie ze w pewnym momencie tworzy sie taka armie ze nikt juz nam nie podskoczy, a dzieki temu ograniczeniu ktos kto posiada duzo zamkow i wojska to po prostu nie jest w stanie skutecznie wszystkim zarzadzac... Wowczas to rodzi sie szansa dla tych "najslabszych" - mozna z powodzeniem podgryzac wiekszych (zabierac kopalnie, przejmowac zamki w ktorych nie nadazyl wyprodukowac wojska). Na poczatku wydawalo mi sie to glupie (i pewnie wielu z was jak to czytacie rowniez), ale zapewniam was ze naprawde gierka nabiera innego wymiaru :D
Druga część bardzo fajna, najbardziej pasuje mi stylistycznie gdyby była jeszcze równie rozbudowana co III to była by to moja ulubiona część.
Wlasnie... mi w dwojce najbardziej podobala sie grafika ktora mimo ze w kolejnej czesci zostala dopracowana to niestety sporo stracila ze swojego klimatu... Odnosi sie wrazenie ze w trzeciej czesci te wojska sa juz takie "bezosobowe". Poza tym polecam plytke CD Audio od Heroes 2 (bardzo ciezko dostepna). Nie jakies tam tandetne brzdakanie midi, ale naprawde wspaniale symfoniczne utwory - zdecydowanie najlepsza oprawa dzwiekowa z calej serii!!!

Awatar użytkownika
Shadowpl
'czasem cos napisze'
'czasem cos napisze'
Posty: 306
Rejestracja: 2008-12-22, 23:04
Lokalizacja: Giżycko
Kontakt:

Re: Heroes of Might & Magic VI

Post autor: Shadowpl » 2009-08-17, 01:45

A co ma wspólnego hom&m z might and magic? Z tego co pamiętam might and magic to crpg pierwszoosobowy. No chyba że patrząc na to że to jest osadzone w jednym świecie aaa..;d

A tak na serio hm.. może jak wersja na pc będzie przystępna sięgnę po nią. 4 częśc mi się nie spodobała, a 5 nie ruszałem (jeszcze).
<PSX> <GBA> <PS2> <XBOX> <NGC> <PSP> <NDS> <WII> <X360> <3DS>
Obrazek

Awatar użytkownika
Axi0maT
Sponsor
Sponsor
Posty: 8535
Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Heroes of Might & Magic VI

Post autor: Axi0maT » 2009-08-17, 05:21

Shadowpl pisze:A co ma wspólnego hom&m z might and magic? Z tego co pamiętam might and magic to crpg pierwszoosobowy. No chyba że patrząc na to że to jest osadzone w jednym świecie aaa..;d
Tak, w Might & Magic podrozuje sie po tym samym swiecie co W Heroes of M&M. Pamietam ze chyba w 6 czesci M&M byly te same lokacje co HoM&M2 i podobnie bylo w M&M7 oraz HoM&M3. Poza tym fanom tego uniwersum polecilbym jeszcze Crusaders of Might& Magic, ktory co prawda okazal sie sporym niewypalem, ale ogolnie dla kogos spragnionego wiekszej ilosci tych klimatow powinna byc ciekawym doswiadczeniem.

Awatar użytkownika
Spyro1993
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 2184
Rejestracja: 2008-06-29, 16:49
Lokalizacja: Knurów
Kontakt:

Re: Heroes of Might & Magic VI

Post autor: Spyro1993 » 2009-08-17, 09:12

Mi jak narazie najbardziej podoba się HoM&M III, a czwórka to moim zdaniem profanacja tej serii. W V nie grałem. Podoba mi się jeszcze HoM&M II, ale i I jest dobre. :smile: Czekam na tą VI, ale mam nadzieję, że będzie conajmniej dobra jak III. :smile:
Mój friendcode:
Nintendo 3DS: 1075-0891-4847
Nintendo Switch: SW-7223-6894-3313

(2b v ~2b) - Szekspir

kawka
'radzi sobie'
'radzi sobie'
Posty: 511
Rejestracja: 2007-08-29, 15:43
Lokalizacja: Perła Mazur
Kontakt:

Re: Heroes of Might & Magic VI

Post autor: kawka » 2009-08-17, 10:59

Żadna z następnych części nie będzie już chyba taka jak trójka. Jak to się mówi "do trzech razy sztuka". HoM&M III jest wspaniałe. Marzy mi się port tej części na DS. Stylus idealnie by się przecież nadawał do kierowania :cry:

Awatar użytkownika
Axi0maT
Sponsor
Sponsor
Posty: 8535
Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Heroes of Might & Magic VI

Post autor: Axi0maT » 2009-08-17, 11:09

Port juz raczej nie jest mozliwy z racji tego ze chyba (z tego co pamietam) przy rozdzieraniu szat 3DO na pierwszy ogien poszly prawa autorskie oraz prawa do marki jako takiej. W gruncie rzeczy sam jestem ciekaw kto jest obecnie wlascicielem praw do 3 czesci Heroes. W sklepach wciaz mozna kupic mega packi ze wszystkimi dodatkami za przyslowiowa dyche... Wiec ktos nad tym trzyma reke. Jesli juz mowa o portach to predzej spodziewalbym sie ze ktos inny napisze podobna gre. Swoja droga zastanawia mnie jak to sie stalo ze nikt jeszcze nie wpadl na to zeby "sklonowac" Herosow na inne platformy, bo przeciez od strony programowej jest to bardzo prosta gra. Sedno tkwi w ilosc przepieknej grafiki 2D i oprawie dzwiekowej polaczonych wspaniale z klimatem... Faktem jest ze jakies tam nedzne namiastki sie pojawialy ale zawsze brakowalo "tego czegos".

Ukukuki
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 3400
Rejestracja: 2008-01-25, 19:20
Lokalizacja: okolice Mielca

Re: Heroes of Might & Magic VI

Post autor: Ukukuki » 2009-08-18, 13:09

Polecam Pocket Heroes jeśli macie PDA MDA itp. nawet ładnie to działa.

Wydaje mi się ,że Heroes III na DS jest raczej mało prawdopodobny, raz to nie wiem czy dysponuje odpowiednią mocą dwa sprzeda się bardzo kiepsko. Za to DS dostanie jakieś dziadostwo z Might & Magic w tytule. Jeśli chcecie pograć w podróży w Heroes to polecam netbooka, mały i do plecaka mieści się bezproblemowo. Ale HoM&M kompletnie nie nadaje się na krótkie pogranie w czasie dojazdu do szkoły.

Jeszcze jako ciekawostka Heroes III jest bardzo łatwy w modyfikacjach dzięki czemu do dzisiaj ludzie tworzą nowe dodatki, stwory i grafiki zresztą niektóre bardzo ładne.

ODPOWIEDZ