Zepsuty Xbox

ODPOWIEDZ
Bloo
'doskakuje do klawiatury'
'doskakuje do klawiatury'
Posty: 68
Rejestracja: 2014-11-08, 13:49

Zepsuty Xbox

Post autor: Bloo » 2016-01-02, 23:09

Hejka, wiecie co oznacza gdy włączając Xboxa, lampka świeci się na czerwono i zielono (na przemian)? Gry nie działają. Coś z laserem? Da się to naprawić?

Awatar użytkownika
kanarekkk
Moderator
Moderator
Posty: 2449
Rejestracja: 2011-06-09, 12:51
Lokalizacja: TRN
Kontakt:

Re: Zepsuty Xbox

Post autor: kanarekkk » 2016-01-03, 10:54

A Menu się odpala? konsola przerobiona?
Obrazek
Obrazek

Bloo
'doskakuje do klawiatury'
'doskakuje do klawiatury'
Posty: 68
Rejestracja: 2014-11-08, 13:49

Re: Zepsuty Xbox

Post autor: Bloo » 2016-01-03, 14:53

Pojęcia nie mam. Spróbuję się dowiedzieć. Kumpel chce mi sprzedać za 2 dyszki i się zastanawiam, czy warto się w to babrać.

MrMajst3r
'doskakuje do klawiatury'
'doskakuje do klawiatury'
Posty: 104
Rejestracja: 2013-04-18, 20:33
Kontakt:

Re: Zepsuty Xbox

Post autor: MrMajst3r » 2016-01-03, 19:50

Jeżeli uruchamia się normalnie i jest obraz to powinien wyświetlać w rogu nr błędu. Usterka do naprawienia.
Jeżeli restartuje się i nie ma obrazu, to jest problem z płytą główną lub BIOSem.

Bloo
'doskakuje do klawiatury'
'doskakuje do klawiatury'
Posty: 68
Rejestracja: 2014-11-08, 13:49

Re: Zepsuty Xbox

Post autor: Bloo » 2016-01-04, 16:04

O kurka, chyba rozmawiam z jakimś ekspertem pierwszego Xboxa. Ile by kosztowała u Ciebie taka naprawa?

MrMajst3r
'doskakuje do klawiatury'
'doskakuje do klawiatury'
Posty: 104
Rejestracja: 2013-04-18, 20:33
Kontakt:

Re: Zepsuty Xbox

Post autor: MrMajst3r » 2016-01-04, 19:30

To zależy od usterki, musisz podać więcej szczegółów. Przyjmuję także gry na Xbox/Xbox 360 :)

siudym
'dopchal sie i chce pisac'
'dopchal sie i chce pisac'
Posty: 260
Rejestracja: 2006-05-05, 23:20

Re: Zepsuty Xbox

Post autor: siudym » 2016-01-13, 22:39

Taka wazna sprawa - napisz wogole czy podpinales pod TV konsole?
Pytam, bo X1 jak sie nie wepnie kabla AV to bedzie dioda migac kolorkami. Wiadomo czesto ktos sprzedaje bez kabli i sprawdza sie na "ucho" - mozna wtedy uznac za zrypana konsole :P

Ogolnie nawet jak jest prawdziwi ERR, to X1 ma takich bledow kilka prostych do naprawy (np. zwalone pliki dashboarda). Tak wiec tak czy siak za dobra cene zawsze warto brac (targowac sie jeszcze).

Bloo
'doskakuje do klawiatury'
'doskakuje do klawiatury'
Posty: 68
Rejestracja: 2014-11-08, 13:49

Re: Zepsuty Xbox

Post autor: Bloo » 2016-01-15, 11:34

No więc jak się włącza konsolę z grą, to pisze No Disc czy cuś w tym stylu. Może wina lasera...?

przemorg
'dopchal sie i chce pisac'
'dopchal sie i chce pisac'
Posty: 283
Rejestracja: 2015-03-01, 16:16
Lokalizacja: Poznan*

Re: Zepsuty Xbox

Post autor: przemorg » 2016-01-15, 16:21

Za 20zl to i dla samej obudowy warto ;) .

Awatar użytkownika
philipo
Sponsor
Sponsor
Posty: 180
Rejestracja: 2006-12-26, 11:32
Lokalizacja: Lipnica k/ Kolbuszowej
Kontakt:

Re: Zepsuty Xbox

Post autor: philipo » 2016-01-17, 20:33

Nie chcę zakładać nowego tematu więc napiszę tutaj ;-)
Mam pewien problem z padem S, wszedłem ostat6nio w posiadanie takowego i wydaje mi sie że przyciski działają trochę zbyt topornie, a R dodatkowo tak dziwnie klika, czy ewentualne czyszczeni coś pomoże?

Kiriki-kun
'jeszcze jeden stopien i...'
'jeszcze jeden stopien i...'
Posty: 959
Rejestracja: 2014-11-21, 01:48

Re: Zepsuty Xbox

Post autor: Kiriki-kun » 2016-01-18, 00:11

Jeżeli to jest spowodowane zabrudzeniami to tak. Ja zawsze profilaktycznie czyszczę pady które wpadną mi w ręce.

ODPOWIEDZ