Banjo-Kazooie: Nuts and Bolts [X 360]

ramzes64
Redaktor
Redaktor
Posty: 4174
Rejestracja: 2006-02-26, 01:50
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Banjo-Kazooie: Nuts and Bolts [X 360]

Post autor: ramzes64 » 2008-05-15, 19:04

Ten filmik jest juz lepszy, widac Banjo z za jego plecow, no ale juz te pojazdy w chwili obecnej mnie nie nastawiaja do tej gry tak pozytywnie jak bym chcial. Ale lepszy jest niz ten co pokazalem.

Widac tez ze jest mapka w dolnym prawym rogu - takie GTA? Duze swiaty, przemieszczanie sie pojazdami - no narazie srednio to widze. myslalem ze bedzie to konkretny platformer tak jak dwie wczesniejsze czesci.

1 i 2 byly podobne - inne ale podobne, a ta to juz calkiem inny klimat. Po filmiku Mordena Banjo to Banjo, no ale do tych wozikow trzeba by sie przyzwyczaic i poznac calosc gry. W Mario Sunshine sie grac dalo - to i w to sie da - po protu, spodziewalem sie 3czesci, podobnej do poprzednich, a narazie SZOK.

Co by tu nie gadac, Banjo i tak jets jakis taki Kanciasty
Professional N I N T E N D O Game Tester - od 1998r.

ramzes64
Redaktor
Redaktor
Posty: 4174
Rejestracja: 2006-02-26, 01:50
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Banjo-Kazooie: Nuts and Bolts [X 360]

Post autor: ramzes64 » 2008-05-15, 19:06

Morden pisze:Ludzie tu chyba juz wcale postow nie czytaja. Dopiero wczoraj ktos z uprawnieniami zauwazyl post w ktorym polecialy ciezkie bluzgi na Ramzes'a w postaci [dzialajacego] kodu do Metroid'a, a post tkwil na forum cale dwa dni i tylko widzialem jak zielone ksywki na dole pojawiaja sie i znikaja.
o czym mowisz ? jakie bluzgi, gdzie, bo chyba mi przelacielo miedzy postami
Professional N I N T E N D O Game Tester - od 1998r.

Awatar użytkownika
Mejs
'radzi sobie'
'radzi sobie'
Posty: 498
Rejestracja: 2006-08-09, 17:52
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Banjo-Kazooie: Nuts and Bolts [X 360]

Post autor: Mejs » 2008-05-15, 21:26

Nowy Banjo moim zdaniem wyglada super i mysle ze panowie z Rare wiedza co robia odkopujac starego dobrego misia, oprawa jest porzadna a Axiomat wyraznie sie czepia, ale to juz jest taki wiek retro-zdziadzienia. Pojazd mimo ciezkich slow krytyki wydaje sie byc niezlym pomyslem. W filmiku Mordena mozna zaobserwowac ze bedziemy mogli przeprowadzic pelny "tuning". Urzekla mnie tez oprawa audio ktora nadaje wlasnie tego specyficznego klimatu, mowie tutaj o melodiach i dzwiekach (np. zdobycia nutki).

@Ramzes: Jeden z nowych uzytkownikow zrobil kod do Metroida (na NES) zwyczajnie Cie obrazajacy, zostal odpowiednio ukarany a post usuniety. Przepraszam Ciebie jak i Mordena za moje zaniedbanie, ten post mi po prostu umknal i dopiero po dwoch dniach go zauwazylem i usunalem. Bardziej wnikliwie bede obserwowal nowe posty i postaram sie aby wiecej do takich sytuacji nie doszlo.

ramzes64
Redaktor
Redaktor
Posty: 4174
Rejestracja: 2006-02-26, 01:50
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Banjo-Kazooie: Nuts and Bolts [X 360]

Post autor: ramzes64 » 2008-05-15, 22:50

Mejs pisze:@Ramzes: Jeden z nowych uzytkownikow zrobil kod do Metroida (na NES) zwyczajnie Cie obrazajacy, zostal odpowiednio ukarany a post usuniety. Przepraszam Ciebie jak i Mordena za moje zaniedbanie, ten post mi po prostu umknal i dopiero po dwoch dniach go zauwazylem i usunalem. Bardziej wnikliwie bede obserwowal nowe posty i postaram sie aby wiecej do takich sytuacji nie doszlo.
Hmm - nieiwme jak, ale skoro to bylo 2dni, a ja tego niewidzialem wiec mam to gdzies ;D - Morden pokazal mi screena - koles z 1postem - niech "spier papier banany prostowac".

Co do banjo - hmmm, czas pokaze, narazie mam Conkera i on niedlugo mam nadzieje zakreci sie w konsoli.
Professional N I N T E N D O Game Tester - od 1998r.

Awatar użytkownika
Axi0maT
Sponsor
Sponsor
Posty: 8531
Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Banjo-Kazooie: Nuts and Bolts [X 360]

Post autor: Axi0maT » 2008-05-16, 08:51

Morden pisze:Teraz slysze ze jest prerenderowany filmik i screeny, podczasy gdy sam dalem klip z gameplay'u pare postow wczesniej. No ja cie prosze, Axiomat.
No ja cie prosze Morden.. po prostu nie zauwazylem tego linku :angel:
Obejrzalem i musze niestety powiedziec ze jest jeszcze gorzej niz myslalem. Wiekoszosc scen pokazuje uzywanie pojazdow co mi sie nie podoba (podobnie jak ramzesowi64). Pozostale elementy spoko... szkoda ze tak niewiele ich pokazano.
Mejs pisze:Axiomat wyraznie sie czepia, ale to juz jest taki wiek retro-zdziadzienia
nono... odrobine szacunku prosze. Po prostu wyrazilem swoja opinie - to co lezy mi na watrobie. Wam sie trawa i skaly podobaja... wiec ok... jest super... wam sie podoba.
ramzes64 pisze:koles z 1postem - niech "spier papier banany prostowac".
Jakis niepowazny palant... no comments

Awatar użytkownika
Storms
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 1433
Rejestracja: 2007-06-23, 08:42
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Re: Banjo-Kazooie: Nuts and Bolts [X 360]

Post autor: Storms » 2009-04-07, 17:47

Mineło tyle czasu i nikt jeszcze nie liznął tej gry? A ja trzymam w rączkach cudze oryginalne pudełko z grą i zastanawiam się mocno nad dokupieniem klocusia. Po włączeniu gry nie wiem za co się złapać tyle tych elementów. :undecided:

Awatar użytkownika
3bik_z
'doskakuje do klawiatury'
'doskakuje do klawiatury'
Posty: 108
Rejestracja: 2008-04-05, 21:03

Re: Banjo-Kazooie: Nuts and Bolts [X 360]

Post autor: 3bik_z » 2009-04-07, 18:25

Ja grałem na PGA i mnie nie zachwyciła jakoś szczególnie. Grałem w jakieś tryby dla dwóch graczy, ale może od złej strony do tej gry podszedłem.

Awatar użytkownika
Storms
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 1433
Rejestracja: 2007-06-23, 08:42
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Re: Banjo-Kazooie: Nuts and Bolts [X 360]

Post autor: Storms » 2009-04-07, 18:34

Możliwe. Ja nawet nie patrzyłem na te tryby tylko w singla. Chociaż musze przyznać że do mnie to nie przemawiają jedynie kanciaste postacie. Ogólnie jakieś takie gęgawe. :lol:

Awatar użytkownika
Axi0maT
Sponsor
Sponsor
Posty: 8531
Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Banjo-Kazooie: Nuts and Bolts [X 360]

Post autor: Axi0maT » 2009-04-07, 18:48

Ja gralem u kumpla z jakis miesiac temu. Zmieniam zdanie. O ile na poczatku bylem nastawiony sceptycznie to teraz sie przekonalem. Calkie fajnie, chociaz do pierwszych czesci sprzed dekady jeszcze sporo brakuje.

Awatar użytkownika
hat
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 1718
Rejestracja: 2009-03-14, 22:03
Lokalizacja: miasto biznesu i seksu

Re: Banjo-Kazooie: Nuts and Bolts [X 360]

Post autor: hat » 2009-04-07, 20:02

Ja miałem okazje przetestować demo i pierwsze wrażenie to " ale Banjo ma kanciastą mordę :grin: " . Jakoś mnie sama rozgrywka nie zachwyciła , trochę pojeżdziłem jakimś pokracznym pojazdem i pooglądałem całkiem ładne widoczki i tyle . Demo nie zachęciło mnie do zakupu , poczekam jak stanieje ... mocno stanieje :smile:
Obrazek

Awatar użytkownika
mrSin
'calkiem niezly gosc'
'calkiem niezly gosc'
Posty: 723
Rejestracja: 2007-07-01, 11:54
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Re: Banjo-Kazooie: Nuts and Bolts [X 360]

Post autor: mrSin » 2009-04-08, 07:26

Nie ukrywam, iż zmiana koncepcji gry w stosunku do oryginału nieco mnie zniechęca, z drugiej jednak strony To RARE do diaska, chłopaki wiedzą jak robić dobre gry. Bez wątpienia dam szansę grze, poczekam tylko jak ceny na allegro spadną poniżej 100 zł.

Awatar użytkownika
Axi0maT
Sponsor
Sponsor
Posty: 8531
Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Banjo-Kazooie: Nuts and Bolts [X 360]

Post autor: Axi0maT » 2009-04-08, 08:06

mrSin pisze:To RARE do diaska, chłopaki wiedzą jak robić dobre gry.
Pytanie brzmi ile zostalo RARE w RARE? Wiele sie w firmie zmienilo od czasow kiedy robili gierki dla Nintendo, zarowno w polityce firmy jak i ekipie tworzacej gry.

Awatar użytkownika
mrSin
'calkiem niezly gosc'
'calkiem niezly gosc'
Posty: 723
Rejestracja: 2007-07-01, 11:54
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Re: Banjo-Kazooie: Nuts and Bolts [X 360]

Post autor: mrSin » 2009-04-08, 08:21

Faktycznie forma Rare spadła po przejściu pod skrzydła Micro$oft i ich gry są nierówne ( niezłe Kameo, Viva Piniata ale fatalny Perfect Dark ), mimo wszystko to nadal jeden z porządniejszych developerów.

Awatar użytkownika
hat
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 1718
Rejestracja: 2009-03-14, 22:03
Lokalizacja: miasto biznesu i seksu

Re: Banjo-Kazooie: Nuts and Bolts [X 360]

Post autor: hat » 2009-06-16, 22:12

Nareszcie BK wpadło w moje łapki i pierwsze wrażenia bardzo pozytywne . Na początek grafika która wygląda naprawdę świetnie , wspaniała widoczność i świetna animacja . Rozgrywka inna niż w klasycznym BK ale mi gra się naprawdę przyjemnie zwłaszcza że gra przepełniona jest humorem i pociesznymi dialogami . Co prawda zdobycie kilku pierwszych puzzli było banalnie łatwe ale liczę że później będą bardziej wymagające wyzwania . No i oczywiście plus za polska wersje językową i cenę jedyne 51 zł . :smile:
Obrazek

ramzes64
Redaktor
Redaktor
Posty: 4174
Rejestracja: 2006-02-26, 01:50
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Banjo-Kazooie: Nuts and Bolts [X 360]

Post autor: ramzes64 » 2009-06-16, 22:35

hattori pisze:Nareszcie BK wpadło w moje łapki i pierwsze wrażenia bardzo pozytywne . Na początek grafika która wygląda naprawdę świetnie , wspaniała widoczność i świetna animacja . Rozgrywka inna niż w klasycznym BK ale mi gra się naprawdę przyjemnie zwłaszcza że gra przepełniona jest humorem i pociesznymi dialogami . Co prawda zdobycie kilku pierwszych puzzli było banalnie łatwe ale liczę że później będą bardziej wymagające wyzwania . No i oczywiście plus za polska wersje językową i cenę jedyne 51 zł . :smile:
gdzie żeś wyłapał taką cene? Jakiś sklep, czy używka z Allegro?
Professional N I N T E N D O Game Tester - od 1998r.

ODPOWIEDZ