Super Mario 3D Land

Wkraczając w nowy wymiar.
Awatar użytkownika
Spyro1993
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 2157
Rejestracja: 2008-06-29, 16:49
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: Super Mario 3D Land

Post autor: Spyro1993 » 2012-01-06, 14:50

Mam w planach zakup tej gry, ale na razie mam inne gry to ogrania, więc się wstrzymuję. Czekam na trochę niższą cenę. :P
Mój friendcode:
Nintendo 3DS: 1075-0891-4847

(2b v ~2b) - Szekspir

Awatar użytkownika
Chaykin
Sponsor
Sponsor
Posty: 142
Rejestracja: 2010-07-03, 15:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Super Mario 3D Land

Post autor: Chaykin » 2012-01-07, 00:19

Spyro1993 pisze:Czekam na trochę niższą cenę. :P
Spoko. Za 5 lat będzie w Nintendo Selects. :twisted:
odi profanum vulgus et arceo

Awatar użytkownika
Axi0maT
Sponsor
Sponsor
Posty: 8186
Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Super Mario 3D Land

Post autor: Axi0maT » 2012-01-07, 08:05

Spoko. Za 5 lat będzie w Nintendo Selects. :twisted:
Albo i za 10 lat... czy 20... A co to za roznica? Przynajmniej wtedy to bedzie juz prawdziwe retro...

ramzes64
Redaktor
Redaktor
Posty: 4170
Rejestracja: 2006-02-26, 01:50
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Super Mario 3D Land

Post autor: ramzes64 » 2012-01-07, 20:41

ewentualnie jakas dobra uzywka, lub jakas okazja na aukcjach

wszyscy zachwalaja, i nawet sa glosy ze lepsze od SM64 itd - wiec cos w tym prawdy musi byc. Chetnie zakupie, ale narazie Mario Kart 7 na dluuuugo mi starczy. Do tego Zelde trzeba będzie kiedys przejsc w Master Quest.

mam Pullblox z eShop'u, no i mase gierek z ambasadora, kilka nawet w ktorych nigdy nie gralem. Ojj jbogato na tym 3DSie jest do grania. Zajebista konsolka - a tak sie marudzilo na poczatku ze nie ma w co grac ;)
Professional N I N T E N D O Game Tester - od 1998r.

Awatar użytkownika
Spyro1993
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 2157
Rejestracja: 2008-06-29, 16:49
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: Super Mario 3D Land

Post autor: Spyro1993 » 2012-01-07, 21:28

ramzes64 pisze:mam Pullblox z eShop'u, no i mase gierek z ambasadora, kilka nawet w ktorych nigdy nie gralem. Ojj jbogato na tym 3DSie jest do grania. Zajebista konsolka - a tak sie marudzilo na poczatku ze nie ma w co grac ;)
A ja mam jeszcze gry przeniesione z DSi, 3 gry z eShop. Głównie to poluję na aukcjach na Allegro, ale rozbawiło mnie jak cena końcowa pewnego używanego egzemplarza okazała się wyższa niż nówka na kup teraz. :lol: Może po urodzinach się zaopatrzę, bo wtedy może kasy więcej być. :wink:
Mój friendcode:
Nintendo 3DS: 1075-0891-4847

(2b v ~2b) - Szekspir

kawka
'radzi sobie'
'radzi sobie'
Posty: 511
Rejestracja: 2007-08-29, 15:43
Lokalizacja: Perła Mazur
Kontakt:

Re: Super Mario 3D Land

Post autor: kawka » 2012-01-08, 14:47

Pierwsza gra jaką kupiłem na swoją nową konsolę, także mam i gram. SM3DL bardzo fajnie wykorzystuje elementy z poprzednich części, jednocześnie wprowadzając kilka nowych (np. binokulary) i podaje to wszystko w doskonałej oprawie audiowizualnej. Należy wspomnieć, że bossowie są mało wymagający i jeszcze mniej zróżnicowani, a sama rozgrywka nie powala poziomem trudności. Ogólnie jednak jest to jedna z tych gier, na którą wszyscy czekali. Także polecam. W końcu to Mario :grin:

Awatar użytkownika
Spyro1993
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 2157
Rejestracja: 2008-06-29, 16:49
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: Super Mario 3D Land

Post autor: Spyro1993 » 2012-03-01, 19:42

Po przejściu całego normalnego trybu i rozpoczęciu światów special wiem jedno - Super Mario 3D Land to genialna gra: wciąga i nie pozwala się oderwać ("jeszcze tylko te trzy monetki"). Grafika i dźwięk to wysoka klasa, cieszy oczy i uszy. Polecam! :smile:
Mój friendcode:
Nintendo 3DS: 1075-0891-4847

(2b v ~2b) - Szekspir

ODPOWIEDZ