Resident Evil: Revelations

Wkraczając w nowy wymiar.
Ukukuki
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 3400
Rejestracja: 2008-01-25, 19:20
Lokalizacja: okolice Mielca

Re: Resident Evil: Revelations

Post autor: Ukukuki » 2012-02-14, 11:19

Jeśli faktycznie będzie często ta przystawka wykorzystywana, nowsza wersja pewnie będzie miała wbudowany drugi analog.
Famicom!

bono
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 1273
Rejestracja: 2011-01-23, 21:05

Re: Resident Evil: Revelations

Post autor: bono » 2012-02-14, 11:56

ja sobie np nie wyobrazem grania na 1 galce obecnie

ramzes64
Redaktor
Redaktor
Posty: 4170
Rejestracja: 2006-02-26, 01:50
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Resident Evil: Revelations

Post autor: ramzes64 » 2012-02-14, 18:30

obecnie malo gier ma to wykorzystywac - tak mówi wikipedia: Resident, Monster Hunter, MGS, Ace Combat 3DS i cos jeszcze ... z tego wszystkiego Resident i moze dalbym szanse MGSowi (aby pograc, a nie wsiakac i byc jakims fanem tej serii).

mam nadzieje ze wiecej tytulow bedzie to obslugiwalo - i tak jak napisal Bono - gdyby tak zrobili, to multiplatformy moglyby sie pojawiac na 3DS i Vita - bylo by fajnie.

a tak, to sie zastanowie jeszcze w czwartek po sprawdzeniu CCP z MGS. Bo dla kilku gier narazie, to sredni wynik.

Ale sterowanie z CCP w residencie jest po prostu boskie, łatwe, intuicyjne i przyjemne ... chyba sobie dzis znow zagram i pozniej na wyzszym poziomie.
Professional N I N T E N D O Game Tester - od 1998r.

bono
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 1273
Rejestracja: 2011-01-23, 21:05

Re: Resident Evil: Revelations

Post autor: bono » 2012-02-14, 19:32

ramzes64 pisze: Ale sterowanie z CCP w residencie jest po prostu boskie, łatwe, intuicyjne i przyjemne ... chyba sobie dzis znow zagram i pozniej na wyzszym poziomie.
NO to mzoesz juz sobie wyobrazic jak sie gra na vicie :wink:

ramzes64
Redaktor
Redaktor
Posty: 4170
Rejestracja: 2006-02-26, 01:50
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Resident Evil: Revelations

Post autor: ramzes64 » 2012-02-14, 23:55

e tam Vita - granie na sprzecie Sony jakoś tak traci urok ;p
Professional N I N T E N D O Game Tester - od 1998r.

bono
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 1273
Rejestracja: 2011-01-23, 21:05

Re: Resident Evil: Revelations

Post autor: bono » 2012-02-15, 09:46

Dla mnie firma nie ma takiego znacznie jak gry ktore mnie interesuja i ze mam w co grac na dana platforme :smile:

kawka
'radzi sobie'
'radzi sobie'
Posty: 511
Rejestracja: 2007-08-29, 15:43
Lokalizacja: Perła Mazur
Kontakt:

Re: Resident Evil: Revelations

Post autor: kawka » 2012-02-15, 18:22

Dziś kurier przyniósł mi mój CPP. Generalnie kupiłem go na potrzeby tych kilku tytułów wykorzystujących niechlubną przystawkę. Rozpakowałem wszystko, zamontowałem bateryjkę, zainstalowałem konsolę i odpaliłem demko RE:R. Gra już na początku wkrywa CPP. Sterowanie faktycznie jest lepsze - poruszanie się, rozglądanie. Jednak trzeba się do tej zmiany przyzwyczaić, zarówno w kwestii operowania postacią w grze jak i samego trzymania niesymetrycznie rozbudowanej konsoli.

Zaskoczył mnie tylko moment, w którym potrzebny był stylus (do poprzestawiania kabelków w grze). Okazało się, że CPP skutecznie uniemożliwia wyjęcie go (WTF?!) z konsoli - całkowicie zakrywa miejsce, w którym sie on znajduje :shock:

W sumie właśnie kwestia tego, ile gier będzie to obsługiwać. Jestem ciekaw czy tak już zostanie, czy jednak światło dzienne ujrzy nowy model konsoli z dwiema gałkami. Podejrzewam, że nowego modelu nie będzie - gry wykorzystujące Circle Pad Pro są/będą na pudełkach oznaczane czarno-białym symbolem 3DSa jakiego znamy z dołączonym urządzeniem.

ramzes64
Redaktor
Redaktor
Posty: 4170
Rejestracja: 2006-02-26, 01:50
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Resident Evil: Revelations

Post autor: ramzes64 » 2012-02-15, 18:59

kawka pisze:Sterowanie faktycznie jest lepsze - poruszanie się, rozglądanie. Jednak trzeba się do tej zmiany przyzwyczaić, zarówno w kwestii operowania postacią w grze jak i samego trzymania niesymetrycznie rozbudowanej konsoli.
ja tam nie mam problemow. Demo bez CPP było średnie w postaci grywalnosci... tzn po zagraniu na CPP dopiero odkrylem UROK tej gry. Wczoraj kolejny raz sobie demo przeszedlem, pozniej daleko doszedlem na wyzszym poziomie - a wszystko dzieki CPP - że jest możliwość normalnego grania.... w Gears of War bym zagrał na 3DS ;p na CPP
kawka pisze:Zaskoczył mnie tylko moment, w którym potrzebny był stylus (do poprzestawiania kabelków w grze). Okazało się, że CPP skutecznie uniemożliwia wyjęcie go (WTF?!) z konsoli - całkowicie zakrywa miejsce, w którym sie on znajduje :shock:
No niestety, też mnie to wkurzyło, palcem trzeba mazać po ekranie, albo wyjąć go wcześniej. Głośność można śmiało zmieniać, ale wyłączyć/włączyć wi-fi już się nie da z CPP
kawka pisze:W sumie właśnie kwestia tego, ile gier będzie to obsługiwać. Jestem ciekaw czy tak już zostanie, czy jednak światło dzienne ujrzy nowy model konsoli z dwiema gałkami. Podejrzewam, że nowego modelu nie będzie - gry wykorzystujące Circle Pad Pro są/będą na pudełkach oznaczane czarno-białym symbolem 3DSa jakiego znamy z dołączonym urządzeniem.
Może się pojawi, tak jak Wii MotionPlus pojawił się z wbudowanym Wii RemotePlus. Jeśli niebedzie jakiejś kiedyś dużej zmiany w konsoli, to można śmiało grać z przystawianym CPP - ja to bym podchwycił myśł Bono - żeby na konsoli dzięki dwum analogom ukazywały się gry multiplatformowe, plus do tyego ciekawe pozycje od Nintendo! i Będzie MIODZIO

a wracając do Residenta - podoba mi się to demo! Wcześniej zastanawiałem się, że 8h grania i koniec. Jakiś multi jest, ale to troszke zabawy dla mnie. Z CPP jednak mógłbym pokusić się o przejście gry na wyższym poziomie trudności. Bo sterowanie nie przeszkadza.
Professional N I N T E N D O Game Tester - od 1998r.

ODPOWIEDZ