Resident Evil: Revelations
-
- 'wieszcz narodowy'
- Posty: 3400
- Rejestracja: 2008-01-25, 19:20
- Lokalizacja: okolice Mielca
Re: Resident Evil: Revelations
Jeśli faktycznie będzie często ta przystawka wykorzystywana, nowsza wersja pewnie będzie miała wbudowany drugi analog.
Famicom!
-
- 'wieszcz narodowy'
- Posty: 1273
- Rejestracja: 2011-01-23, 21:05
Re: Resident Evil: Revelations
ja sobie np nie wyobrazem grania na 1 galce obecnie
-
- Redaktor
- Posty: 4174
- Rejestracja: 2006-02-26, 01:50
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Resident Evil: Revelations
obecnie malo gier ma to wykorzystywac - tak mówi wikipedia: Resident, Monster Hunter, MGS, Ace Combat 3DS i cos jeszcze ... z tego wszystkiego Resident i moze dalbym szanse MGSowi (aby pograc, a nie wsiakac i byc jakims fanem tej serii).
mam nadzieje ze wiecej tytulow bedzie to obslugiwalo - i tak jak napisal Bono - gdyby tak zrobili, to multiplatformy moglyby sie pojawiac na 3DS i Vita - bylo by fajnie.
a tak, to sie zastanowie jeszcze w czwartek po sprawdzeniu CCP z MGS. Bo dla kilku gier narazie, to sredni wynik.
Ale sterowanie z CCP w residencie jest po prostu boskie, łatwe, intuicyjne i przyjemne ... chyba sobie dzis znow zagram i pozniej na wyzszym poziomie.
mam nadzieje ze wiecej tytulow bedzie to obslugiwalo - i tak jak napisal Bono - gdyby tak zrobili, to multiplatformy moglyby sie pojawiac na 3DS i Vita - bylo by fajnie.
a tak, to sie zastanowie jeszcze w czwartek po sprawdzeniu CCP z MGS. Bo dla kilku gier narazie, to sredni wynik.
Ale sterowanie z CCP w residencie jest po prostu boskie, łatwe, intuicyjne i przyjemne ... chyba sobie dzis znow zagram i pozniej na wyzszym poziomie.
Professional N I N T E N D O Game Tester - od 1998r.
-
- 'wieszcz narodowy'
- Posty: 1273
- Rejestracja: 2011-01-23, 21:05
Re: Resident Evil: Revelations
NO to mzoesz juz sobie wyobrazic jak sie gra na vicieramzes64 pisze: Ale sterowanie z CCP w residencie jest po prostu boskie, łatwe, intuicyjne i przyjemne ... chyba sobie dzis znow zagram i pozniej na wyzszym poziomie.
-
- Redaktor
- Posty: 4174
- Rejestracja: 2006-02-26, 01:50
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Resident Evil: Revelations
e tam Vita - granie na sprzecie Sony jakoś tak traci urok ;p
Professional N I N T E N D O Game Tester - od 1998r.
-
- 'wieszcz narodowy'
- Posty: 1273
- Rejestracja: 2011-01-23, 21:05
Re: Resident Evil: Revelations
Dla mnie firma nie ma takiego znacznie jak gry ktore mnie interesuja i ze mam w co grac na dana platforme
-
- 'radzi sobie'
- Posty: 511
- Rejestracja: 2007-08-29, 15:43
- Lokalizacja: Perła Mazur
- Kontakt:
Re: Resident Evil: Revelations
Dziś kurier przyniósł mi mój CPP. Generalnie kupiłem go na potrzeby tych kilku tytułów wykorzystujących niechlubną przystawkę. Rozpakowałem wszystko, zamontowałem bateryjkę, zainstalowałem konsolę i odpaliłem demko RE:R. Gra już na początku wkrywa CPP. Sterowanie faktycznie jest lepsze - poruszanie się, rozglądanie. Jednak trzeba się do tej zmiany przyzwyczaić, zarówno w kwestii operowania postacią w grze jak i samego trzymania niesymetrycznie rozbudowanej konsoli.
Zaskoczył mnie tylko moment, w którym potrzebny był stylus (do poprzestawiania kabelków w grze). Okazało się, że CPP skutecznie uniemożliwia wyjęcie go (WTF?!) z konsoli - całkowicie zakrywa miejsce, w którym sie on znajduje
W sumie właśnie kwestia tego, ile gier będzie to obsługiwać. Jestem ciekaw czy tak już zostanie, czy jednak światło dzienne ujrzy nowy model konsoli z dwiema gałkami. Podejrzewam, że nowego modelu nie będzie - gry wykorzystujące Circle Pad Pro są/będą na pudełkach oznaczane czarno-białym symbolem 3DSa jakiego znamy z dołączonym urządzeniem.
Zaskoczył mnie tylko moment, w którym potrzebny był stylus (do poprzestawiania kabelków w grze). Okazało się, że CPP skutecznie uniemożliwia wyjęcie go (WTF?!) z konsoli - całkowicie zakrywa miejsce, w którym sie on znajduje
W sumie właśnie kwestia tego, ile gier będzie to obsługiwać. Jestem ciekaw czy tak już zostanie, czy jednak światło dzienne ujrzy nowy model konsoli z dwiema gałkami. Podejrzewam, że nowego modelu nie będzie - gry wykorzystujące Circle Pad Pro są/będą na pudełkach oznaczane czarno-białym symbolem 3DSa jakiego znamy z dołączonym urządzeniem.
-
- Redaktor
- Posty: 4174
- Rejestracja: 2006-02-26, 01:50
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Resident Evil: Revelations
ja tam nie mam problemow. Demo bez CPP było średnie w postaci grywalnosci... tzn po zagraniu na CPP dopiero odkrylem UROK tej gry. Wczoraj kolejny raz sobie demo przeszedlem, pozniej daleko doszedlem na wyzszym poziomie - a wszystko dzieki CPP - że jest możliwość normalnego grania.... w Gears of War bym zagrał na 3DS ;p na CPPkawka pisze:Sterowanie faktycznie jest lepsze - poruszanie się, rozglądanie. Jednak trzeba się do tej zmiany przyzwyczaić, zarówno w kwestii operowania postacią w grze jak i samego trzymania niesymetrycznie rozbudowanej konsoli.
No niestety, też mnie to wkurzyło, palcem trzeba mazać po ekranie, albo wyjąć go wcześniej. Głośność można śmiało zmieniać, ale wyłączyć/włączyć wi-fi już się nie da z CPPkawka pisze:Zaskoczył mnie tylko moment, w którym potrzebny był stylus (do poprzestawiania kabelków w grze). Okazało się, że CPP skutecznie uniemożliwia wyjęcie go (WTF?!) z konsoli - całkowicie zakrywa miejsce, w którym sie on znajduje
Może się pojawi, tak jak Wii MotionPlus pojawił się z wbudowanym Wii RemotePlus. Jeśli niebedzie jakiejś kiedyś dużej zmiany w konsoli, to można śmiało grać z przystawianym CPP - ja to bym podchwycił myśł Bono - żeby na konsoli dzięki dwum analogom ukazywały się gry multiplatformowe, plus do tyego ciekawe pozycje od Nintendo! i Będzie MIODZIOkawka pisze:W sumie właśnie kwestia tego, ile gier będzie to obsługiwać. Jestem ciekaw czy tak już zostanie, czy jednak światło dzienne ujrzy nowy model konsoli z dwiema gałkami. Podejrzewam, że nowego modelu nie będzie - gry wykorzystujące Circle Pad Pro są/będą na pudełkach oznaczane czarno-białym symbolem 3DSa jakiego znamy z dołączonym urządzeniem.
a wracając do Residenta - podoba mi się to demo! Wcześniej zastanawiałem się, że 8h grania i koniec. Jakiś multi jest, ale to troszke zabawy dla mnie. Z CPP jednak mógłbym pokusić się o przejście gry na wyższym poziomie trudności. Bo sterowanie nie przeszkadza.
Professional N I N T E N D O Game Tester - od 1998r.