Emulacja NA PSP

PlayStation Portable
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
emde
Wsparcie sprzętowe
Wsparcie sprzętowe
Posty: 1336
Rejestracja: 2007-06-25, 10:36
Kontakt:

Emulacja NA PSP

Post autor: emde » 2007-09-28, 19:01

Slyszalem, ze mozna na PSP dzieki pewnym emulatorom uruchamiac gry z innych konsol, takich jak GB, czy PSX. Mam w zwiazku z tym pytanie:
Czy potrzebuje przerobki softu, by cos takiego odpalic?

Czytalem pare watkow w internecie, ale nadal nie mam pewnosci i dlatego pytam.
[/b]

Awatar użytkownika
Mejs
'radzi sobie'
'radzi sobie'
Posty: 498
Rejestracja: 2006-08-09, 17:52
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Emulacja NA PSP

Post autor: Mejs » 2007-09-28, 19:11

Tak, musisz miec tzw. Custom Firmware.

Awatar użytkownika
emde
Wsparcie sprzętowe
Wsparcie sprzętowe
Posty: 1336
Rejestracja: 2007-06-25, 10:36
Kontakt:

Re: Emulacja NA PSP

Post autor: emde » 2007-09-28, 19:13

Tzn. Musze zrobic downgrade'a, czy cos wgrac?
Sorry, ze tak pytam, ale w temacie psp jestem nowicjuszem.

Inlagd sill
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 1384
Rejestracja: 2006-02-25, 07:56

Re: Emulacja NA PSP

Post autor: Inlagd sill » 2007-09-28, 20:00

Grasz na piratach lub nielegalnie uzywasz ROMow? W porzadku, ale zachowaj to dla siebie.
http://www.retroage.net/forum/viewtopic.php?t=1166
Dla bardziej wymagających: Serwis i forum Syzygia.pl

Awatar użytkownika
emde
Wsparcie sprzętowe
Wsparcie sprzętowe
Posty: 1336
Rejestracja: 2007-06-25, 10:36
Kontakt:

Re: Emulacja NA PSP

Post autor: emde » 2007-09-28, 20:13

Ok, ale emulacja na PSP to przeciez takze wgrywanie homebrew. Poza tym, wcale nie popieram piractwa. W wypadku emulowania psx'a to raczej nie mam innej mozliwosci niz sciaganie czegos takiego z neta. No sory...

Senshu
'radzi sobie'
'radzi sobie'
Posty: 470
Rejestracja: 2005-12-20, 23:11

Re: Emulacja NA PSP

Post autor: Senshu » 2007-09-28, 20:19

Inlagd sill pisze:
Grasz na piratach lub nielegalnie uzywasz ROMow? W porzadku, ale zachowaj to dla siebie.