PSN a przerobiona konsola

PlayStation Portable
ODPOWIEDZ
frodo666
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 1386
Rejestracja: 2011-03-03, 15:01

PSN a przerobiona konsola

Post autor: frodo666 » 2013-07-25, 12:35

Od niedawna jestem posiadaczem PSP Fat ;) Konsoli jeszcze nie podłączałem do internetu, bo najprawdopodobniej jest przerobiona i nie wiem co się wówczas stanie - czy zacznie się aktualizować? czy może jeszcze coś innego?

Wchodząc w ustawienia -> system information mam napisane, że system software to jakieś 5.50 Prometheus. Domyślam się, że to nazwa przeróbki czy coś w ten deseń.

Jestem kompletnie zielony w temacie PSP także proszę o rady:
  • 1. Co to dokładnie jest ten 5.50 Prometheus? Czy to jest najnowszy soft?
    2. Czy mogę konsolę z w/w softem podłączyć do internetu i zalogować się na swoje konto?
    3. Czy jeśli dokonam aktualizacji do oficjalnego softu to zbirckuję konsolkę czy po prostu pozbędę się przeróbki?
    4. Czy jest możliwość posiadania przerobionej konsoli i korzystania z PSN?
    5. Jaka jest najlepsza przeróbka dla PSP Fat? Zależy mi żeby odpalać kopie swoich gier z karty pamięci, bo ponoć grając w ten sposób bateria wytrzymuje dłużej, nie katuje się napędu no i chyba najważniejsze - nie trzeba nosić ze sobą gier.
    6. Czy PSP Fat oryginalnie posiada jakąś zaślepkę na mini USB? U mnie wygląda to tak, że na środku jest mini USB a po prawej i po lewej stronie są jakieś dziury.
Jak mi jeszcze coś przyjdzie do głowy to będę pytał.
Obrazek

Awatar użytkownika
kolo
Redaktor
Redaktor
Posty: 2740
Rejestracja: 2011-01-22, 10:47
Lokalizacja: Łańcut
Kontakt:

Re: PSN a przerobiona konsola

Post autor: kolo » 2013-07-25, 12:41

1. Jedna z kilku wersji przeróbki 5.50. Nie.
2. Nie, musisz mieć najnowszy soft żeby wejść w PSN, internet powinien działać ale głowy nie dam.
3. Prawdopodobnie nie dasz rady bezpośrednio zaktualizować konsoli.
4. Raczej nie.
5. Nie wiem, nie siedzę w tym.