Super Mario Bros. - TURNIEJ
- Axi0maT
- Sponsor
- Posty: 8535
- Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
-
- 'wieszcz narodowy'
- Posty: 1404
- Rejestracja: 2010-06-29, 14:28
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
- Candy
- 'doskakuje do klawiatury'
- Posty: 124
- Rejestracja: 2010-01-19, 15:41
- Kontakt:
Re: Super Mario Bros. - TURNIEJ
pora na odbicie się od dna
605550
cdn
605550
cdn
- Candy
- 'doskakuje do klawiatury'
- Posty: 124
- Rejestracja: 2010-01-19, 15:41
- Kontakt:
Re: Super Mario Bros. - TURNIEJ
wynik: 716550
- Candy
- 'doskakuje do klawiatury'
- Posty: 124
- Rejestracja: 2010-01-19, 15:41
- Kontakt:
Re: Super Mario Bros. - TURNIEJ
4814300
- Axi0maT
- Sponsor
- Posty: 8535
- Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Super Mario Bros. - TURNIEJ
Candy - rzucona rekawica zostala podniesiona. W weekend troszke podgonie i postaram sie zblizyc do twojego wyniku
-
- Redaktor
- Posty: 4174
- Rejestracja: 2006-02-26, 01:50
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Super Mario Bros. - TURNIEJ
ja postaram sie dotrzec do Waszego wyniku
Professional N I N T E N D O Game Tester - od 1998r.
-
- 'doskakuje do klawiatury'
- Posty: 1
- Rejestracja: 2010-12-10, 15:11
Re: Super Mario Bros. - TURNIEJ
hm, co do pegasusa ;p
Głównym problemem nie jest to że gra jest nieoryginalna(choć to też ma znaczenie ;p).
Gry mogą dawać tam ułatwienia, np. 15 żyć, wyższe skoki(da się przeskoczyć ponad flagą już na pierwszym poziomie) itp. choć czasami utrudniają(Mario nie może biegać, ekran "skacze").
Romy też nie są dozwolone. Można używać savestetey, albo spowalniać tempo gry.
Co do innych systemów to też można oszukiwać ;p(action replay).
Ja zagram na nesie w święta. Teraz kolokwia itp.
E: Ramzes, jeżeli chodzi o gameboyową wersję. To nie jest przypadkiem tak że ekran obejmuje mniejszy obszar w danym momencie? W ten sposób by się wydawało że mario może się cofać, a tak naprawdę by było jak w oryginale. tzn, nie widzisz całego ekranu naraz, tylko część wokół maria. Ekran przesuwa się normalnie.
Głównym problemem nie jest to że gra jest nieoryginalna(choć to też ma znaczenie ;p).
Gry mogą dawać tam ułatwienia, np. 15 żyć, wyższe skoki(da się przeskoczyć ponad flagą już na pierwszym poziomie) itp. choć czasami utrudniają(Mario nie może biegać, ekran "skacze").
Romy też nie są dozwolone. Można używać savestetey, albo spowalniać tempo gry.
Co do innych systemów to też można oszukiwać ;p(action replay).
Ja zagram na nesie w święta. Teraz kolokwia itp.
E: Ramzes, jeżeli chodzi o gameboyową wersję. To nie jest przypadkiem tak że ekran obejmuje mniejszy obszar w danym momencie? W ten sposób by się wydawało że mario może się cofać, a tak naprawdę by było jak w oryginale. tzn, nie widzisz całego ekranu naraz, tylko część wokół maria. Ekran przesuwa się normalnie.
-
- Redaktor
- Posty: 4174
- Rejestracja: 2006-02-26, 01:50
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Super Mario Bros. - TURNIEJ
tak jest - ale juz postanowione ze gra nie bierze udzialu w zabawie.Gurgie pisze:E: Ramzes, jeżeli chodzi o gameboyową wersję. To nie jest przypadkiem tak że ekran obejmuje mniejszy obszar w danym momencie? W ten sposób by się wydawało że mario może się cofać, a tak naprawdę by było jak w oryginale. tzn, nie widzisz całego ekranu naraz, tylko część wokół maria. Ekran przesuwa się normalnie.
Professional N I N T E N D O Game Tester - od 1998r.
-
- Redaktor
- Posty: 4174
- Rejestracja: 2006-02-26, 01:50
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Super Mario Bros. - TURNIEJ
to zdjęcie zostanie zatwierdzone, ale na przyszłość zrób wyraźniejsze (albo większej rozdzielczości), bo jakość kiepska.
Professional N I N T E N D O Game Tester - od 1998r.
-
- 'dopchal sie i chce pisac'
- Posty: 271
- Rejestracja: 2006-08-06, 13:18
Re: Super Mario Bros. - TURNIEJ
Myślę, że dużo zależy od moralności uczestnika, bo nie problemem jest grać na klonie w hacka Mario a zdjęcie zrobić z NESem przy TV
Hell was full so I came back
- Candy
- 'doskakuje do klawiatury'
- Posty: 124
- Rejestracja: 2010-01-19, 15:41
- Kontakt:
Re: Super Mario Bros. - TURNIEJ
ciężko Ci będzie w sam weekendAxi0maT pisze:Candy - rzucona rekawica zostala podniesiona. W weekend troszke podgonie i postaram sie zblizyc do twojego wyniku
coś mi się zamazał obiektyw w kamerce w lapku, soryramzes64 pisze:to zdjęcie zostanie zatwierdzone, ale na przyszłość zrób wyraźniejsze (albo większej rozdzielczości), bo jakość kiepska.
- Axi0maT
- Sponsor
- Posty: 8535
- Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Super Mario Bros. - TURNIEJ
Z moich wyliczen wynika ze na pojedynczym przejsciu gry da sie zrobic ok 800 tysiecy, tak wiec musialbym ok 6 razy pod rzad tego dokonac. Nie mowie ze niewykonalne, ale trzeba naprawde pomasterowac zeby tego dokonac.Candy pisze:ciężko Ci będzie w sam weekend
-
- Redaktor
- Posty: 4174
- Rejestracja: 2006-02-26, 01:50
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Super Mario Bros. - TURNIEJ
nie miałem czasu grać (Wyzwanie 1), dlatego też na szybko p0prawiłem swój wynik (Wyzwanie 2). Wcześniej miałem 1300 - wiele to nie zmienia, no ale poprawiłem.
WYZWANIE 2
ramzes64
świat: 7-2 | wynik: 900
[Wii / Virtual Console / NES]
WYZWANIE 2
ramzes64
świat: 7-2 | wynik: 900
[Wii / Virtual Console / NES]
Professional N I N T E N D O Game Tester - od 1998r.
- Candy
- 'doskakuje do klawiatury'
- Posty: 124
- Rejestracja: 2010-01-19, 15:41
- Kontakt:
Re: Super Mario Bros. - TURNIEJ
coś cicho tutaj,
Wyzwanie 2
http://img155.imageshack.us/img155/8696/obraz095j.jpg
WORLD 5-2
wynik 300
Wyzwanie 2
http://img155.imageshack.us/img155/8696/obraz095j.jpg
WORLD 5-2
wynik 300