TOP 5 najlepszych gier na NES/Famicon
-
- Wsparcie sprzętowe
- Posty: 1481
- Rejestracja: 2005-12-21, 02:50
- Lokalizacja: Miasto Smoka
- Kontakt:
Re: TOP 5 najlepszych gier na NES/Famicon
Z takich strzelanek to polecam GunNac i Crisis Force (która wyszła niestety tylko na Famicoma ale warto ją "upolować" bo to chyba najlepszy vert-shmup na NES/FC - do tego jest na dwóch graczy )
GBC, TV POKER, BSS-01, C64, CDTV, A800XE, A2600 Jr, FC, SMS 2, GEN 2+32X, SNESx2+SGB, SATURN, PSX, N64x2, DC, NGC+AGP, PS2, XBOX, WII
"Two things that kill videogaming: piracy and TASes"
"Two things that kill videogaming: piracy and TASes"
- kanarekkk
- Administrator forum
- Posty: 2512
- Rejestracja: 2011-06-09, 12:51
- Lokalizacja: TRN
- Kontakt:
Re: TOP 5 najlepszych gier na NES/Famicon
frabi, sprawdz Operation Wolf, moze Cie zainteresuje Co prawda, wcale tam nie latasz , jednak strzelac mozesz do woli
http://www.youtube.com/watch?&gl=PL&hl= ... nomobile=1
http://www.youtube.com/watch?&gl=PL&hl= ... nomobile=1
- stillo
- 'radzi sobie'
- Posty: 455
- Rejestracja: 2011-01-02, 21:51
- Lokalizacja: Oświęcim
Re: TOP 5 najlepszych gier na NES/Famicon
Z racji, iż dopiero zaczynam z NES, bo mam raptem 6 gier, więc w swoim rankingu umieszczę gry, które ograłem na NES i te, w które grałem na Pegazusie w dzieciństwie
1.Super Mario Bros.
2.Battletoads & Double Dragon
3.Contra Force
4.Battle City
5.Faxanadu
1.Super Mario Bros.
2.Battletoads & Double Dragon
3.Contra Force
4.Battle City
5.Faxanadu
-
- 'radzi sobie'
- Posty: 561
- Rejestracja: 2012-03-10, 11:08
- Lokalizacja: Wrocław
Re: TOP 5 najlepszych gier na NES/Famicon
ee, no co Ty, nie mieszajmy klasycznego celowniczka (trochę go kiedyś na C64 męczyłem) z latanymi strzelankami. No chyba że na NESie obsługuje ładnie guna, wtedy mogę się zastanowić.kanarekkk pisze:frabi, sprawdz Operation Wolf, moze Cie zainteresuje Co prawda, wcale tam nie latasz , jednak strzelac mozesz do woli
- 166MMX
- 'dopchal sie i chce pisac'
- Posty: 187
- Rejestracja: 2010-08-19, 14:37
- Lokalizacja: Okolica Krakowa
Re: TOP 5 najlepszych gier na NES/Famicon
Bugs Bunny tez byl swietna gra dokladnie tytulu nie pamietam grałem na pegazie;)
PSN: RetroGracz
PSX/PS2/PS3/NES/SNES/SEGA
PSX/PS2/PS3/NES/SNES/SEGA
-
- 'doskakuje do klawiatury'
- Posty: 47
- Rejestracja: 2009-07-03, 12:40
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: TOP 5 najlepszych gier na NES/Famicon
1. River City Ransom
2. Super Mario Bros 3
3. Ninja Gaiden
4. Teenage Mutant Ninja Turtles III
5. Felix the Cat
2. Super Mario Bros 3
3. Ninja Gaiden
4. Teenage Mutant Ninja Turtles III
5. Felix the Cat
-
- Redaktor
- Posty: 138
- Rejestracja: 2012-11-01, 00:09
- Lokalizacja: Kraków, małopolskie
Re: TOP 5 najlepszych gier na NES/Famicon
Jeśli chodzi o Famicon to wszystkie z serii Kunio Kun.
Nie licząc nich to
1. Super Mario Bros 3
2. Contra
3.Ninja Gaiden 3
4. Double Dragon 3
5. Teenage Mutant Ninja Turtles 3
Nie licząc nich to
1. Super Mario Bros 3
2. Contra
3.Ninja Gaiden 3
4. Double Dragon 3
5. Teenage Mutant Ninja Turtles 3
- Blackie
- 'normalnie deBesciak'
- Posty: 887
- Rejestracja: 2006-02-06, 12:36
Re: TOP 5 najlepszych gier na NES/Famicon
1. Zelda 1
2. Super Mario Bros. 3
3. Guardian Legend
4. Mega Man 2
5. Kirby's Adventure
2. Super Mario Bros. 3
3. Guardian Legend
4. Mega Man 2
5. Kirby's Adventure
He only went so far as the subconscious.
-
- 'doskakuje do klawiatury'
- Posty: 30
- Rejestracja: 2013-09-11, 17:39
Re: TOP 5 najlepszych gier na NES/Famicon
1. Fantastic adventure of dizzy (i go dizzy go)
2. Micro mashines
3. Chip & dale 1 i 2
4. Duck tales
5. Big nose bez deskorolki
2. Micro mashines
3. Chip & dale 1 i 2
4. Duck tales
5. Big nose bez deskorolki
- Kasutar
- 'doskakuje do klawiatury'
- Posty: 56
- Rejestracja: 2013-06-18, 16:27
- Lokalizacja: Radom :(
Re: TOP 5 najlepszych gier na NES/Famicon
Chryste Panie, aż się wstydzę tego co tu było napisane wcześniej, widać że byłem strasznie niedoświadczony jeśli chodzi o bibliotekę NESa. Muszę więc zedytować posta.
Zatem, ekhem:
5. Devil World. Mówcie co chcecie. Ja się przy tym bawiłem potwornie (hah!). Fajna jest zabawa na co-opie, kiedy się trzeba pilnować żeby ściany nas nie roztrzaskały. Tę grę lubię do tego stopnia, że mam w planach zdobycie wydanie PAL na nesa, za kilkaset złociszy. Tak, aż tak mi odbiło na jej punkcie.
4. Probotector, pierwszy i drugi. Gry które nie nudzą się nigdy. Ja to mogę przechodzić na zmianę w kółko i w kółko i w kółko. Do porzygu, a i tak za każdym razem się bawię tak samo. No po prostu klasyka w czystej postaci.
3. Mega Man 2. Prawdę mówiąc kocham całą nesową serię (może z wyjątkiem jedynki), ale ta jest chyba najbliższa mojemu sercu. Fajni bossowie, bronie już niespecjalnie (z wyjątkiem Metal Blade'a), super poziomy, nooo i genialna muzyka. Czego chcieć więcej. Chyba absolutny must have jeśli chodzi o NES.
2. Dragon Warrior. Taki prosty i prymitywny erpeg, a tak mnie wciągnął że to jest aż niebywałe. Nie wiem ile czasu mi zeszło na expieniu na potworkach, ale wiem że minęło to jak chwila. Ani przez chwilę nie czułem się znużony rozgrywką.
1. Battletoads. Po prostu uwielbiam tę grę. Ukończyłem ją po wieeelu wielu treningach i próbach, ale nawet nie wiecie jaka to była radocha gdy się w końcu udało. Genialna gra i bardzo zróżnicowana, aczkolwiek większość ludzi nawet tego nie ujrzy, przez przeklęty poziom trzeci (który wcale nie jest taki straszny, tydzień praktyki i przechodziłem go już z pamięci).
Nadal twierdzę że TOP 5 to dla mnie jest za mało, ja to bym wolał zrobić jakieś TOP 30 Nie znalazło się miejsce dla innych cudów, takich jak Castlevania 3, Bucky O'Hare, Bionic Commando, Metroid, Kid Icarus, Sword Master (świetny, choć trochę za krótki). Po prostu za mało cyferek
Zatem, ekhem:
5. Devil World. Mówcie co chcecie. Ja się przy tym bawiłem potwornie (hah!). Fajna jest zabawa na co-opie, kiedy się trzeba pilnować żeby ściany nas nie roztrzaskały. Tę grę lubię do tego stopnia, że mam w planach zdobycie wydanie PAL na nesa, za kilkaset złociszy. Tak, aż tak mi odbiło na jej punkcie.
4. Probotector, pierwszy i drugi. Gry które nie nudzą się nigdy. Ja to mogę przechodzić na zmianę w kółko i w kółko i w kółko. Do porzygu, a i tak za każdym razem się bawię tak samo. No po prostu klasyka w czystej postaci.
3. Mega Man 2. Prawdę mówiąc kocham całą nesową serię (może z wyjątkiem jedynki), ale ta jest chyba najbliższa mojemu sercu. Fajni bossowie, bronie już niespecjalnie (z wyjątkiem Metal Blade'a), super poziomy, nooo i genialna muzyka. Czego chcieć więcej. Chyba absolutny must have jeśli chodzi o NES.
2. Dragon Warrior. Taki prosty i prymitywny erpeg, a tak mnie wciągnął że to jest aż niebywałe. Nie wiem ile czasu mi zeszło na expieniu na potworkach, ale wiem że minęło to jak chwila. Ani przez chwilę nie czułem się znużony rozgrywką.
1. Battletoads. Po prostu uwielbiam tę grę. Ukończyłem ją po wieeelu wielu treningach i próbach, ale nawet nie wiecie jaka to była radocha gdy się w końcu udało. Genialna gra i bardzo zróżnicowana, aczkolwiek większość ludzi nawet tego nie ujrzy, przez przeklęty poziom trzeci (który wcale nie jest taki straszny, tydzień praktyki i przechodziłem go już z pamięci).
Nadal twierdzę że TOP 5 to dla mnie jest za mało, ja to bym wolał zrobić jakieś TOP 30 Nie znalazło się miejsce dla innych cudów, takich jak Castlevania 3, Bucky O'Hare, Bionic Commando, Metroid, Kid Icarus, Sword Master (świetny, choć trochę za krótki). Po prostu za mało cyferek
Ostatnio zmieniony 2016-09-10, 12:26 przez Kasutar, łącznie zmieniany 2 razy.
Konsole na pokładzie: NES, SNES, GBA, Turbografx, Nintendo 64, Sega Mega Drive, DS Lite.
-
- 'wieszcz narodowy'
- Posty: 1233
- Rejestracja: 2009-09-15, 15:25
- Kontakt:
Re: TOP 5 najlepszych gier na NES/Famicon
1. Super Mario Bros. 3
2. Chip 'n' Dale 2
3. Kero Kero Keroppi no Daibouken 2 (Kero Kero Keroppi Great Adventure 2)
4. Contra
5. Urban Champion
2. Chip 'n' Dale 2
3. Kero Kero Keroppi no Daibouken 2 (Kero Kero Keroppi Great Adventure 2)
4. Contra
5. Urban Champion
- cissic
- 'jeszcze jeden stopien i...'
- Posty: 923
- Rejestracja: 2016-03-16, 09:58
Re: TOP 5 najlepszych gier na NES/Famicon
Od wczoraj myślałem nad tym TOP5 i nie umiem się zdecydować
Super Mario Bros 3
Jackie Chan's Action Kung Fu
Darkwing Duck
TaleSpin
Duck Tales 1&2
Tiny Toon Adventures
Samurai Pizza Cats / Cat Ninja Legend Teyandee
Kick Master
Lickle / Little Samson
Robin Hood: Prince of Thieves
Nie umiem też ponumerować tych gier. Zresztą pomysł na pięć gier jest totalnie absurdalny. Tu są same miody
Super Mario Bros 3
Jackie Chan's Action Kung Fu
Darkwing Duck
TaleSpin
Duck Tales 1&2
Tiny Toon Adventures
Samurai Pizza Cats / Cat Ninja Legend Teyandee
Kick Master
Lickle / Little Samson
Robin Hood: Prince of Thieves
Nie umiem też ponumerować tych gier. Zresztą pomysł na pięć gier jest totalnie absurdalny. Tu są same miody
-
- 'radzi sobie'
- Posty: 588
- Rejestracja: 2014-04-27, 11:32
Re: TOP 5 najlepszych gier na NES/Famicon
Super Mario 3
DarkwingDuck
Duck Tales 1
Micromachines
Gradius
Gry bez numerów po prostu 5 tytułów które najbardziej zapadły mi w pamięć i dały tony zabawy
Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka
DarkwingDuck
Duck Tales 1
Micromachines
Gradius
Gry bez numerów po prostu 5 tytułów które najbardziej zapadły mi w pamięć i dały tony zabawy
Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka
i5 4690K@4400 MHz + NOCTUA NH-U12P|ASRock Fatal1ty Z97|2x4GB G.SKILL TRIDENT X 2400MHz CL10
Gigabyte G1 GTX 1070|Kingston SM2280 M.2 120GB + TOSHIBA 1TB|CORSAIR 520HXEU-520W|CM DOMINATOR 690|BENQ GW2750HM|MICROLAB SOLO 5C
Gigabyte G1 GTX 1070|Kingston SM2280 M.2 120GB + TOSHIBA 1TB|CORSAIR 520HXEU-520W|CM DOMINATOR 690|BENQ GW2750HM|MICROLAB SOLO 5C
- Kaplitov
- 'radzi sobie'
- Posty: 456
- Rejestracja: 2013-11-02, 13:52
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: TOP 5 najlepszych gier na NES/Famicon
1. Super Mario Bros 3
2. Gun Nac
3. Little Samson
4. Nuts & Milk (kocham po prostu)
5. Micro Machines
eskadra pościgowa
6. Gradius
7. Salamander
8. Fantastic Adventure of Dizzy
9. Megaman 3
10. Contra/Super Contra
11. Recca
2. Gun Nac
3. Little Samson
4. Nuts & Milk (kocham po prostu)
5. Micro Machines
eskadra pościgowa
6. Gradius
7. Salamander
8. Fantastic Adventure of Dizzy
9. Megaman 3
10. Contra/Super Contra
11. Recca
Pegasus IQ502/MT777DX | SNES | Playstation [Fat] | Playstation 2 [Slim] i [FAT] | Playstation Portable [Street] | Xbox Classic x2 | Wii | DS Lite | Nintendo 3DS | Nintendo 64 | Gameboy Color |
Re: TOP 5 najlepszych gier na NES/Famicon
Ostatnio tak rzadko tu bywam, że dopiero teraz zauważyłem ten temat. Aż wstyd byłoby się przyznać, że będąc fanem gier NES z czasów mojego dziecinśtwa, w które tak namiętnie grałem na Pegasusie, nie pochwaliłem się swoją listą.
Tych moich ulubionych było dużo. Widzę, że wielu z Was wymieniło tak tytuły, jak Chip & Dales 1 & 2, czy Teenage Mutant Ninja Turtles III. Nie mogło oczywiście zabraknąć serii Contra. Gra, która w tamtych czasach, gdy grałem na konsoli Pegasus (cartridge 168 in 1) nie wywarła na mnie większego wrażenia, to dzisiaj budzi duże emocje (najbardziej jednak ze względu na muzykę, która ma dla mnie duże znaczenie w grach) i jakby nie wysoka cena, jaką dzisiaj osiąga, to bym ją już miał.
Ale może przejdę do swojej złotej piątki. Otóż, jak to zwykle ja, będę i tym razem inny, ponieważ moje, według mnie najlepsze 5 gier na NES, które oczywiście mam w swojej kolekcji odróżnia się całkowicie od Waszych propozycji.
A oto i ona (w nawiasach podałem nazwę producenta/dystrybutora, jeśli ma to tutaj w ogóle jakiekolwiek znaczenie):
1. G.I. Joe: The Atlantis factor (KID/Taxan)
2. G.I. Joe: A real American hero (KID/Capcom)
3. Zen: Intergalactic ninja (Konami/Konami)
4. Captain America and the Avengers (Data East/Data East)
5. Batman Returns (Konami/Konami)
Pewnie teraz niektórzy z Was żałują, że zapomnieli o Zen Intergalactic ninja, która jest wyjątkową grą, ze względu na np. różnorodność poziomów a która dawniej była na mojej liście Top 5 tak na prawdę pod Captain America. Nie mówiąc o tym, że temat gry dotyczący zanieczyszczenia środowiska przez człowieka, ma charakter ponadczasowy.
Jednak według mnie niekwestionowalnym faworytem jest seria G.I. Joe. Tak na marginesie, to chyba miała być trzecia część, sądząc po napisach końcowych TO BE CONTINUED. Czy ktoś z Was może wie, dlaczego nie doszło do produkcji kolejnej części?
W każdym razie, jeśli nie Graliście w którąś z tych gier, gorąco je polecam. Miłego grania
Tych moich ulubionych było dużo. Widzę, że wielu z Was wymieniło tak tytuły, jak Chip & Dales 1 & 2, czy Teenage Mutant Ninja Turtles III. Nie mogło oczywiście zabraknąć serii Contra. Gra, która w tamtych czasach, gdy grałem na konsoli Pegasus (cartridge 168 in 1) nie wywarła na mnie większego wrażenia, to dzisiaj budzi duże emocje (najbardziej jednak ze względu na muzykę, która ma dla mnie duże znaczenie w grach) i jakby nie wysoka cena, jaką dzisiaj osiąga, to bym ją już miał.
Ale może przejdę do swojej złotej piątki. Otóż, jak to zwykle ja, będę i tym razem inny, ponieważ moje, według mnie najlepsze 5 gier na NES, które oczywiście mam w swojej kolekcji odróżnia się całkowicie od Waszych propozycji.
A oto i ona (w nawiasach podałem nazwę producenta/dystrybutora, jeśli ma to tutaj w ogóle jakiekolwiek znaczenie):
1. G.I. Joe: The Atlantis factor (KID/Taxan)
2. G.I. Joe: A real American hero (KID/Capcom)
3. Zen: Intergalactic ninja (Konami/Konami)
4. Captain America and the Avengers (Data East/Data East)
5. Batman Returns (Konami/Konami)
Pewnie teraz niektórzy z Was żałują, że zapomnieli o Zen Intergalactic ninja, która jest wyjątkową grą, ze względu na np. różnorodność poziomów a która dawniej była na mojej liście Top 5 tak na prawdę pod Captain America. Nie mówiąc o tym, że temat gry dotyczący zanieczyszczenia środowiska przez człowieka, ma charakter ponadczasowy.
Jednak według mnie niekwestionowalnym faworytem jest seria G.I. Joe. Tak na marginesie, to chyba miała być trzecia część, sądząc po napisach końcowych TO BE CONTINUED. Czy ktoś z Was może wie, dlaczego nie doszło do produkcji kolejnej części?
W każdym razie, jeśli nie Graliście w którąś z tych gier, gorąco je polecam. Miłego grania
Ostatnio zmieniony 2016-10-04, 17:23 przez Konto usunięte, łącznie zmieniany 1 raz.