Satellaview

ODPOWIEDZ
Gimiak
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 2120
Rejestracja: 2005-12-18, 22:55
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Satellaview

Post autor: Gimiak » 2006-01-05, 01:22

http://assembler.roarvgm.com/Satellavie ... aview.html
Calkiem calkiem, a jak wroce do Niemiec zaskocze was :)

Senshu
'radzi sobie'
'radzi sobie'
Posty: 470
Rejestracja: 2005-12-20, 23:11

Re: Satellaview

Post autor: Senshu » 2006-01-05, 09:04

Taaa, mi by sie przydalo, nie do neta (juz zawiesili ponoc dzialalnosc), ale do zabawy :) kart hacking, assembler i te sprawy :D no i ponoc Treasure Conflix dobrze dziala jak jest podpiety do snesa satellaview, bo normalnie jak sprawdzalem to sa duze bledy w grafice ;/

Awatar użytkownika
setezer
'calkiem niezly gosc'
'calkiem niezly gosc'
Posty: 654
Rejestracja: 2005-12-22, 13:59
Lokalizacja: Borzymin
Kontakt:

Re: Satellaview

Post autor: setezer » 2006-03-21, 09:03

Wypas bajerek, moze Was nie zaskocze (choc nie kazdy moze wie;), ale w Japonii mozna bylo zassac tym urzadzonkiem Radical Dreamersow! (luzna kontynuacja Chrono Triggera, statyczne obrazki, oceany tekstu), szkoda, ze bajer nie wypalil za bardzo:). Pewnie za malo takich "malych" gier developerzy narobili.

Awatar użytkownika
froger3
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 1471
Rejestracja: 2005-12-21, 00:33
Lokalizacja: 3 City / Toronto
Kontakt:

Re: Satellaview

Post autor: froger3 » 2006-03-21, 10:36

"ale w Japonii mozna bylo zassac tym urzadzonkiem Radical Dreamersow! (luzna kontynuacja Chrono Triggera, statyczne obrazki, oceany tekstu)"

nie zaskoczysz:)

Inna sprawa ze nawet Zelda na to byla: http://en.wikipedia.org/wiki/BS_Zelda:_Kodai_no_Sekiban .

Senshu
'radzi sobie'
'radzi sobie'
Posty: 470
Rejestracja: 2005-12-20, 23:11

Re: Satellaview

Post autor: Senshu » 2006-03-21, 15:16

Radical Dreamers wcale nie jest tak luzno powiazany...duzo smaczkow jest, szczegolnie dla ludzi ktorzy grali tez w CC.
Co ciekawe, niektore gry nie dzialaja na golym snesie, bez satellaview, ale na szescie RD dziala ! mialem przyjemnosc przejsc na konsolce :P , 9 razy...i jeszcze raz chyba sobie przejde 8)

EDIT:
Dla zainteresowanych znalazlem liste gier ktore mozna odpalic bez satellaview, nie jest kompletna, i za jakis czas sprobuje posprawdzac wszystkie romy z BS:

BS GAMEs on SNES without BS-X - Compatibility list

Legend:
0 = seems to work without modification
1 = needs crack (uCON64 option -k)
2 = needs NTSC/PAL fix (uCON64 option -f)
3 = needs backup unit header fix
4 = seems to work, but doesn't work correctly
5 = music doesn't work
6 = copy protection screen
7 = wrong television standard (NTSC/PAL) screen
8 = corrupted/distorted graphics
9 = doesn't work

Code Game

9 - BS Bandai Satellaview-X BIOS
0 - BS Chrono Trigger - Character Library (J)
0 - BS Chrono Trigger - Jet Bike Special (J)
0 - BS Chrono Trigger - Music Library (J)
8 - BS Dan Dan Belt Conveyor Ukulele no Maki (J) (NG-Dump Known)
0 - BS Dr. Mario (J)
0 - BS Dynami Tracer (J)
0 - BS F-Zero Grand Prix 2 (J)
0 - BS Koi ha Balance - Battle of Lovers (J)
5 - BS Mario Collection 3 (J)
8 - BS Pokekame Magajin (J)
9 - BS Radical Dreamers (J) [f1] <= with the translation patch it does work :twisted:
9 - BS Radical Dreamers (J) <= idem
0 - BS Super Earth Defense Force (J)
0 - BS Super Famicom Wars (J) [h1]
0 - BS Super Famicom Wars (J)
5 - BS Super Mario USA 4 (J)
8 - BS Treasure Conflix (J)
0 - BS Wai Wai Check 3-7th (J)
0 - BS Wario no Mori (J)
0 - BS Yoshi no Panepon (J)
0 - BS Zelda no Densetsu - Kamigami no Triforce (J)
9 - BS Zelda no Densetsu Kodai no Sekiban Dai 1 Hanashi (J)
9 - BS Zelda no Densetsu Kodai no Sekiban Dai 3 Hanashi (J)
1 - BS Zelda no Densetsu Remix (J)
0 - BS Zootto Mahjong! Event Version (J)

ODPOWIEDZ