Nintendo Wii U, a Gwarancja
: 2014-10-27, 17:51
Orientuje się ktoś może jak wygląda sprawa z gwarancją konsol firmy nintendo w Polsce? Konkretnie chodzi mi o to na jakiej zasadzie gwarancja jest przyznawana? Wiem już "z autopsji", że w przypadku konsol sony playstation bez paragonu nie zdziałamy nic, gdzieś kiedyś wyczytałem, że w przypadku konsol microsoftu wystarczy numer konsli...
Mówiąc wprost mam okazje kupić niedrogo WiiU, "nowe", ale nie ma na nie paragonu, a tekst, że sprzedawca sprzedał już 5 sztuk i nikt nie narzeka mnie nie przekonuje
Na stronie nintendo.pl jest informacja:
"Przed wysłaniem jakichkolwiek produktów do Nintendo Service Centre zawsze prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny z przedstawicielem. Proszę także, jeśli to tylko możliwe, użyć oryginalnego opakowania, opisać usterkę i dołączyć do przesyłki kopię dowodu zakupu z datą."
Mówiąc wprost mam okazje kupić niedrogo WiiU, "nowe", ale nie ma na nie paragonu, a tekst, że sprzedawca sprzedał już 5 sztuk i nikt nie narzeka mnie nie przekonuje
Na stronie nintendo.pl jest informacja:
"Przed wysłaniem jakichkolwiek produktów do Nintendo Service Centre zawsze prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny z przedstawicielem. Proszę także, jeśli to tylko możliwe, użyć oryginalnego opakowania, opisać usterkę i dołączyć do przesyłki kopię dowodu zakupu z datą."