Strona 1 z 1

Nintendo Wii U, a Gwarancja

: 2014-10-27, 17:51
autor: M-Chan
Orientuje się ktoś może jak wygląda sprawa z gwarancją konsol firmy nintendo w Polsce? Konkretnie chodzi mi o to na jakiej zasadzie gwarancja jest przyznawana? Wiem już "z autopsji", że w przypadku konsol sony playstation bez paragonu nie zdziałamy nic, gdzieś kiedyś wyczytałem, że w przypadku konsol microsoftu wystarczy numer konsli...
Mówiąc wprost mam okazje kupić niedrogo WiiU, "nowe", ale nie ma na nie paragonu, a tekst, że sprzedawca sprzedał już 5 sztuk i nikt nie narzeka mnie nie przekonuje ;)

Na stronie nintendo.pl jest informacja:

"Przed wysłaniem jakichkolwiek produktów do Nintendo Service Centre zawsze prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny z przedstawicielem. Proszę także, jeśli to tylko możliwe, użyć oryginalnego opakowania, opisać usterkę i dołączyć do przesyłki kopię dowodu zakupu z datą."

Re: Nintendo Wii U, a Gwarancja

: 2014-10-27, 22:48
autor: ramzes64
nie masz paragonu? dla mnie sprawa jest oczywista. Serwis pogwarancyjny (ty placisz).

Skoro zacytowales strone Nintendo, to wszystko jasne. Paragon musi byc!

Re: Nintendo Wii U, a Gwarancja

: 2014-10-28, 06:23
autor: M-Chan
Też mi się tak ramzesie wydaje, ale miałem nadzieję, że może jest to uproszczone jak w przypadku microsoftu - cena naprawdę okazyjna, ale w takim razie muszę odpuścić :(

Re: Nintendo Wii U, a Gwarancja

: 2014-10-28, 09:04
autor: yrkill
Jak kupowałem swoje Wii U, a brałem w łódzkim sklepie Checkpoint który dobrze współpracuje z Conquestem, to sprzedawca kazał skserować paragon (bo nigdy nie wiadomo kiedy ten fiskalny się zmyje...) i poinformował mnie, że jest on podstawą gwarancji. Także bez paragonu raczej nic nie zdziałasz.