Stop 'N' Swop

Awatar użytkownika
N64PL
'doskakuje do klawiatury'
'doskakuje do klawiatury'
Posty: 40
Rejestracja: 2009-04-23, 09:36

Re: Stop 'N' Swop

Post autor: N64PL » 2009-05-12, 21:44

Post usunięty.
Ostatnio zmieniony 2014-06-03, 06:58 przez N64PL, łącznie zmieniany 1 raz.

ramzes64
Redaktor
Redaktor
Posty: 4174
Rejestracja: 2006-02-26, 01:50
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Stop 'N' Swop

Post autor: ramzes64 » 2009-05-12, 23:20

Mi zapadło to w pamięci - bo to bardzo dobra gra BYŁA / jest (mowie o czesci z N64 ... w dwojke gralem niestety na emulatorze ;/

fajnie powspominac, ale rozkladac gre na czynniki pierwsze to juz nie moja zajawka - ale chetnie bym poczytal, zobaczyl - jak te ciekawostki sie potoczyly.
Professional N I N T E N D O Game Tester - od 1998r.

Awatar użytkownika
Axi0maT
Sponsor
Sponsor
Posty: 8531
Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Stop 'N' Swop

Post autor: Axi0maT » 2009-05-13, 06:14

Area 51 przy tym Stop 'N' Swop to po prostu kaszka z mleczkiem ;) Zastanawia mnie jednak ze jesli cos faktycznie jest na rzeczy to dlaczego autorzy gry tak dlugo trzymaja to w tajemnicy i ze informacja nie wyciekla w zaden sposob od jej tworcow - przeciez gry nie robila jedna osoba. To wszystko jest co najmniej podejrzane.

Awatar użytkownika
N64PL
'doskakuje do klawiatury'
'doskakuje do klawiatury'
Posty: 40
Rejestracja: 2009-04-23, 09:36

Re: Stop 'N' Swop

Post autor: N64PL » 2009-05-13, 07:48

Post usunięty.
Ostatnio zmieniony 2014-06-03, 06:58 przez N64PL, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
N64PL
'doskakuje do klawiatury'
'doskakuje do klawiatury'
Posty: 40
Rejestracja: 2009-04-23, 09:36

Re: Stop 'N' Swop

Post autor: N64PL » 2009-06-27, 08:35

Post usunięty.
Ostatnio zmieniony 2019-10-17, 14:05 przez N64PL, łącznie zmieniany 1 raz.

ramzes64
Redaktor
Redaktor
Posty: 4174
Rejestracja: 2006-02-26, 01:50
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Stop 'N' Swop

Post autor: ramzes64 » 2009-06-28, 20:56

cytat z forum NEO+ (z tematu na o banjo Kazooie: Nuts & Bolts)
Przeszedłem dzisiaj Banjo Kazooie (200GS :^^: ) i odkryłem w jaki sposób ta gra współpracuje z Nuts & Bolts. Jeżeli w pierwszej czesci zdobyliśmy 100 puzzli to i na konsoli mamy save z Nutsów to w orginalnym Banjo otwieraja nam sie 3 nowe miejscówki - wyrasta nowa wyspa na Treasure Cove, w Freeze Peak, w domku lwa morskiego otwiera sie te zamrozone przejscie przez które widac klucz oraz otwiera sie nowy grobowiec faraona. W tych 3 miejscówkach można zdobyć nowe przedmioty i czesci do Nuts & Bolts.
takie cos mi wiecej mowi, niz fachowe skroty i nazwy jakimi posługuje się N64PL
Professional N I N T E N D O Game Tester - od 1998r.

Awatar użytkownika
N64PL
'doskakuje do klawiatury'
'doskakuje do klawiatury'
Posty: 40
Rejestracja: 2009-04-23, 09:36

Re: Stop 'N' Swop

Post autor: N64PL » 2009-06-29, 09:36

Post usunięty.
Ostatnio zmieniony 2019-10-17, 14:05 przez N64PL, łącznie zmieniany 1 raz.

ramzes64
Redaktor
Redaktor
Posty: 4174
Rejestracja: 2006-02-26, 01:50
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Stop 'N' Swop

Post autor: ramzes64 » 2009-06-29, 15:52

a co bym musial najpierw przejsc Banjo Tooie XBLA / Banjo Kazooie XBLA / Banjo Kazooie nuts & Bolts?

jest jakas kolejnosc?

bo zamierzam zagrac w Banjo Kazooie Nuts & Bolts ... wiec pozniej gdybym sobie sprawil Banjo Kazooie - to mialbym juz gdzies dostep w pierwszej czesci? ;)
nowe miejscówki - wyrasta nowa wyspa na Treasure Cove, w Freeze Peak, w domku lwa morskiego otwiera sie te zamrozone przejscie przez które widac klucz oraz otwiera sie nowy grobowiec faraona.
bo jesli tak - to moglbym pomyslec o tym - w koncu - DOBRY STARY BANJO-KAZOOIE NIE JEST ZŁY :smile:
Professional N I N T E N D O Game Tester - od 1998r.

Awatar użytkownika
N64PL
'doskakuje do klawiatury'
'doskakuje do klawiatury'
Posty: 40
Rejestracja: 2009-04-23, 09:36

Re: Stop 'N' Swop

Post autor: N64PL » 2009-06-30, 07:05

Post usunięty.
Ostatnio zmieniony 2019-10-17, 14:06 przez N64PL, łącznie zmieniany 1 raz.

ramzes64
Redaktor
Redaktor
Posty: 4174
Rejestracja: 2006-02-26, 01:50
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Stop 'N' Swop

Post autor: ramzes64 » 2009-06-30, 18:15

kiedys moze sprawdze ;)
Professional N I N T E N D O Game Tester - od 1998r.

Awatar użytkownika
N64PL
'doskakuje do klawiatury'
'doskakuje do klawiatury'
Posty: 40
Rejestracja: 2009-04-23, 09:36

Re: Stop 'N' Swop

Post autor: N64PL » 2010-01-04, 11:08

Post usunięty.
Ostatnio zmieniony 2014-06-03, 07:00 przez N64PL, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Y2K
'dopchal sie i chce pisac'
'dopchal sie i chce pisac'
Posty: 167
Rejestracja: 2006-08-02, 14:22
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Stop 'N' Swop

Post autor: Y2K » 2010-01-29, 22:58

N64PL pisze:Witam Wszystkich :)
Jestem BanjoPL z RWP, gdzie od 2003 roku zajmuje się rozwikłaniem tajemnicy SNS z czasów Banjo-Kazooie i Banjo-Tooie na N64. Czas pokaże...
Chyba chodzi o stronę rarewitchproject.com. Z tego opisu wynika, że jesteś jednym z redaktorów tej strony. Niestety nie znalazłem ani jednej wiadomości napisanej przez Ciebie, także w rubryce About Us nie ma wzmianki o Tobie.
Chyba, że chodziło Ci o inną stronę. Jeżeli tak to zwracam honor.


N64PL pisze:Info od byłego rzecznika prasowego Rare:

Stop 'N' Swop - wbrew temu co wielu sądzi, SNS nadal działa tylko w innej formie. Po tym jak Rambus unowocześnił RAM w N64, SNS jako podmienianie cartów i transfer danych stało się niemożliwe i usunięte z Donkey Kong 64. Rare wpadło na pomysł jak to ominąć i dokończyć projekt w Banjo-Tooie.
Otóż gracze, którzy "prawdziwie" ukończyli Banjo-Tooie mogą uzyskać w grze informację, która pozwoli na zdobycie lodowego klucza i jajek w Banjo-Kazooie. Po ich zdobyciu gracze mogą na nowo je zdobyć i w końcu użyć w Banjo-Tooie aby odblokować małe bonusy takie jak Dragon Kazooie bez transferu danych,

ICE KEY 1/1 w DK64 - pozostałość po starym SNS, kiedy było ono jeszcze podmienianiem cartów i transferem danych, pozostał tylko tekst - reszta jest usunięta,

Ridiculously Secret Area 1 - tak zwana "test map", RSA 1 była skrótem dla testerów gry,

Bottles' Revenge - planowany tryb counter-op dla 2 graczy zarzucony w ostatniej chwili - cały tryb jest w kodzie gry ale aktywator został usunięty, można go uruchomić Gamesharkiem,
Uważam, że dobrze, że ktoś zajmuje się jeszcze sprawą. Ale może podusmowując wszystko napisz dokładnie co zwykły wyjadacz chleba, posiadając w swojej kolekcji B-K i B-T na N64 może w nich zrobić, np. jakie kody wpisać, by wywołać konkretny efekt? Bo nie jest chyba tajemnicą, że lwia część osób nie rozumie większości co napisałeś - w tym niżej podpisany :wink: . Sam kiedyś podawałem krótki opis jak odblokować jajka i klucz lodowy w Banjo-Kazooie na tym forum i na tym zakończyła się moja przygoda z Stop 'N' Swop.
Obrazek

Awatar użytkownika
N64PL
'doskakuje do klawiatury'
'doskakuje do klawiatury'
Posty: 40
Rejestracja: 2009-04-23, 09:36

Re: Stop 'N' Swop

Post autor: N64PL » 2011-02-21, 10:25

Post usunięty.

Awatar użytkownika
philipo
Sponsor
Sponsor
Posty: 258
Rejestracja: 2006-12-26, 11:32
Lokalizacja: Lipnica k/ Kolbuszowej
Kontakt:

Re: Stop 'N' Swop

Post autor: philipo » 2023-09-15, 16:50

https://www.youtube.com/watch?v=Vc-9TOQN0ss

00:00 - The Week's Retro News Stories
45:45 - Paul Machacek Interview

We catch up with Rare's Paul Machacek to share the story of Stop ‘n’ Swop, a cancelled feature which aimed to allow elements in one game to unlock features in another, giving players a unique interconnected experience. Despite its ambitious scope that would have spanned across six Rare titles, the feature remained shrouded in mystery for years. We get the full story of one of gaming's most intriguing legends.

ODPOWIEDZ