Stop 'N' Swop

Awatar użytkownika
N64PL
'doskakuje do klawiatury'
'doskakuje do klawiatury'
Posty: 40
Rejestracja: 2009-04-23, 09:36

Stop 'N' Swop

Post autor: N64PL » 2009-04-23, 11:13

Post usunięty.
Ostatnio zmieniony 2014-06-03, 06:54 przez N64PL, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Axi0maT
Sponsor
Sponsor
Posty: 8536
Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Stop 'N' Swop

Post autor: Axi0maT » 2009-04-23, 12:51

N64PL pisze:Tajemnica SNS ma zostać ostatecznie wyjaśniona, kiedy pojawi się Banjo-Tooie XBLA, który ma zawierać oryginalny plan Stop 'N' Swop, a to moi drodzy stanie się już w przyszłą środę!
Myslisz ze jak Rare od 10 lat mialo polewke z ludzi i teraz sobie odbierze ta przyjemnosc? Jak na moj gust to planowali cos tam zrobic, ale okazalo sie ze majac zamknieta juz konstrukcje Banjo Kazooie nie dalo sie tego zrealizowac. Fragment kodu pozostal i da sie go tym gamesharkiem odblokowac, ale swapa jako takiego nie da sie zrobic... jak dla mnie kloci sie to z sama logika dzialania konsoli. Wyciagniecie jednego kartridza i wlozenie innego... kupy sie to nie trzyma. Jesli juz cos ujawnia to sama koncepcje itd. Ale sposobu na odblokowanie tego wszystkiego na N64 nie otrzymamy... Gdyby bylo to pewnie ktos z Rare dawno juz by pekl i puscil podpowiedz w siec. Przy rotacji pracownikow w firmie podczas zawirowan i zmian nie sposob byloby to utrzymac w tajemnicy przez tak dlugi okres.

Awatar użytkownika
N64PL
'doskakuje do klawiatury'
'doskakuje do klawiatury'
Posty: 40
Rejestracja: 2009-04-23, 09:36

Re: Stop 'N' Swop

Post autor: N64PL » 2009-04-23, 12:58

Post usunięty.
Ostatnio zmieniony 2014-06-03, 06:54 przez N64PL, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Storms
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 1433
Rejestracja: 2007-06-23, 08:42
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Re: Stop 'N' Swop

Post autor: Storms » 2009-04-23, 13:16

Kiedyś też podchodziłem do tego tematu z pewnym optymizmem.

W Bk nie został on tak naprawde w pełni zrealizowany, pozostało kilka jajek i nie ukończone dialogi po zebraniu każdego z osobna czy też wszystkich, nie mówiąc o zakończeniu gry. Wiemy w którym miejscu projekt stanął.

Co do BR w BT prawdopodobnie był to kolejny projekt by urozmaicić rozgrywkę. Może robili go dla czystej własnej zabawy. Coś im nie pasowało i poukrywali kod.Takie resztki kodów to dość popularne w grach. W legend of zelda ocarina of time, jest umieszczony Arwing ze świata star foxa, ma własne tekstury, potrafi latać, atakować linka no i posiada własny osobliwy odgłos.

Jak dla mnie to Elwis umarł.

Awatar użytkownika
N64PL
'doskakuje do klawiatury'
'doskakuje do klawiatury'
Posty: 40
Rejestracja: 2009-04-23, 09:36

Re: Stop 'N' Swop

Post autor: N64PL » 2009-04-23, 13:20

Post usunięty.
Ostatnio zmieniony 2014-06-03, 06:55 przez N64PL, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Axi0maT
Sponsor
Sponsor
Posty: 8536
Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Stop 'N' Swop

Post autor: Axi0maT » 2009-04-23, 14:05

N64PL pisze:To może działac tak:

Odkrywasz link do przedmiotów do BK w BT- BT zapisuje stan na controller pak,
BK widzi zapis z BT i sekretne obszary są otwarte,
zdobywasz klucz i jajka- BK zapisuje stan na controller pak,
BT widzi zapis z BK i nowe rzeczy zostają odblokowane
Tyle ze zadna z czesci Banjo na N64 nie wykorzystuje Controller Paka (przynajmniej oficjalnie). Dodajmy do tego ze Rare ogolnie zawsze bylo sceptykiem jesli chodzi o Controller Pak i z ich produkcji chyba tylko Blast Corps z tego co pamietam wykorzystuje to akcesorium. Nie przecze ze ta opcja nie jest mozliwa, ale nie slyszalem aby podczas ripowania ktoregokolwiek Banjo, ktos znalazl wyraz save lub controller pak mogacy swiadczyc o tym ze cos takiego jest mozliwe. Nie ma w teksturach i obrazkach... nie ma w tekstach... raczej malo prawdopodobne ze cokolwiek na ten temat zostalo na oryginalnym kartridzu. Mozliwe ze tak to mialo dzialac, ale raczej nie da sie tego obecnie wykonac. Tak jak napisalem - Rare potwierdzi ze bylo w planach i tak mialo dzialac, ale ze niestety nie da sie tego zrobic.

Awatar użytkownika
N64PL
'doskakuje do klawiatury'
'doskakuje do klawiatury'
Posty: 40
Rejestracja: 2009-04-23, 09:36

Re: Stop 'N' Swop

Post autor: N64PL » 2009-04-23, 14:11

Post usunięty.
Ostatnio zmieniony 2019-10-17, 14:03 przez N64PL, łącznie zmieniany 1 raz.

Kataraktur
'doskakuje do klawiatury'
'doskakuje do klawiatury'
Posty: 23
Rejestracja: 2009-04-19, 12:41

Re: Stop 'N' Swop

Post autor: Kataraktur » 2009-04-23, 19:49

To sie dowiemy w koncu po co te jaja i klucz zrobiony z lodu! :grin: tylko trzeba kupic gre na xbox :((( CIACH!

EDIT: Myśle że wypowiedź jest lepsza bez tego kontrowersyjnego dodatku.
Ostatnio zmieniony 2009-04-23, 20:08 przez Kataraktur, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
N64PL
'doskakuje do klawiatury'
'doskakuje do klawiatury'
Posty: 40
Rejestracja: 2009-04-23, 09:36

Re: Stop 'N' Swop

Post autor: N64PL » 2009-04-23, 20:04

Post usunięty.
Ostatnio zmieniony 2014-06-03, 06:56 przez N64PL, łącznie zmieniany 1 raz.

ramzes64
Redaktor
Redaktor
Posty: 4174
Rejestracja: 2006-02-26, 01:50
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Stop 'N' Swop

Post autor: ramzes64 » 2009-04-23, 21:43

Axi0maT pisze:Dodajmy do tego ze Rare ogolnie zawsze bylo sceptykiem jesli chodzi o Controller Pak i z ich produkcji chyba tylko Blast Corps z tego co pamietam wykorzystuje to akcesorium.
W Diddy Kong Racing można było kopiować save'y na Controler Pak'a - ale nie byl on wymagany, bo można było zapisywać stan gry na kardridzu.
Professional N I N T E N D O Game Tester - od 1998r.

Awatar użytkownika
N64PL
'doskakuje do klawiatury'
'doskakuje do klawiatury'
Posty: 40
Rejestracja: 2009-04-23, 09:36

Re: Stop 'N' Swop

Post autor: N64PL » 2009-05-12, 18:31

Post usunięty.
Ostatnio zmieniony 2019-10-17, 14:04 przez N64PL, łącznie zmieniany 4 razy.

Awatar użytkownika
Shadowpl
'czasem cos napisze'
'czasem cos napisze'
Posty: 306
Rejestracja: 2008-12-22, 23:04
Lokalizacja: Giżycko
Kontakt:

Re: Stop 'N' Swop

Post autor: Shadowpl » 2009-05-12, 18:59

Ale doszło do jakiegoś odktycia, czy bez zmian w stosunku do wersji na n64?
<PSX> <GBA> <PS2> <XBOX> <NGC> <PSP> <NDS> <WII> <X360> <3DS>
Obrazek

ramzes64
Redaktor
Redaktor
Posty: 4174
Rejestracja: 2006-02-26, 01:50
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Stop 'N' Swop

Post autor: ramzes64 » 2009-05-12, 19:25

da sie dojsc do tego klucza morsem czy nie? (bo w Banjo-Kazooie na N64 wskoczyc sie tam na okienko chyba nie dało - albo bylo zamkniete lodem - jesli dobrze pamietam)?

* jesli sie da - to co to daje?
Professional N I N T E N D O Game Tester - od 1998r.

Awatar użytkownika
N64PL
'doskakuje do klawiatury'
'doskakuje do klawiatury'
Posty: 40
Rejestracja: 2009-04-23, 09:36

Re: Stop 'N' Swop

Post autor: N64PL » 2009-05-12, 21:18

Post usunięty.
Ostatnio zmieniony 2014-06-03, 06:57 przez N64PL, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
artemis
'radzi sobie'
'radzi sobie'
Posty: 554
Rejestracja: 2008-07-17, 11:40

Re: Stop 'N' Swop

Post autor: artemis » 2009-05-12, 21:36

Podziwiam za wytrwałość :wink: . Ale generalnie troche nie rozumiem... Wiem, że np. są ludzie, którzy dorabiają kolejne plansze do Baldur's Gate no ale w tamto można sobie chociaż pograć... a wasze zagadki z BK to normalnie sie czyta jakby to były jakieś legendy z dużymi ziarnkami prawdy...

Zrzućcie sie dla tego Gregg'a Mayles, reżysera Banjo-Kazooie i Banjo-Tooie i wam powie w końcu co i jak... tyle lat chłopina czeka :wink:

ODPOWIEDZ