Re: Stop 'N' Swop
: 2009-05-12, 21:44
Post usunięty.
takie cos mi wiecej mowi, niz fachowe skroty i nazwy jakimi posługuje się N64PLPrzeszedłem dzisiaj Banjo Kazooie (200GS :^^: ) i odkryłem w jaki sposób ta gra współpracuje z Nuts & Bolts. Jeżeli w pierwszej czesci zdobyliśmy 100 puzzli to i na konsoli mamy save z Nutsów to w orginalnym Banjo otwieraja nam sie 3 nowe miejscówki - wyrasta nowa wyspa na Treasure Cove, w Freeze Peak, w domku lwa morskiego otwiera sie te zamrozone przejscie przez które widac klucz oraz otwiera sie nowy grobowiec faraona. W tych 3 miejscówkach można zdobyć nowe przedmioty i czesci do Nuts & Bolts.
bo jesli tak - to moglbym pomyslec o tym - w koncu - DOBRY STARY BANJO-KAZOOIE NIE JEST ZŁYnowe miejscówki - wyrasta nowa wyspa na Treasure Cove, w Freeze Peak, w domku lwa morskiego otwiera sie te zamrozone przejscie przez które widac klucz oraz otwiera sie nowy grobowiec faraona.
Chyba chodzi o stronę rarewitchproject.com. Z tego opisu wynika, że jesteś jednym z redaktorów tej strony. Niestety nie znalazłem ani jednej wiadomości napisanej przez Ciebie, także w rubryce About Us nie ma wzmianki o Tobie.N64PL pisze:Witam Wszystkich
Jestem BanjoPL z RWP, gdzie od 2003 roku zajmuje się rozwikłaniem tajemnicy SNS z czasów Banjo-Kazooie i Banjo-Tooie na N64. Czas pokaże...
Uważam, że dobrze, że ktoś zajmuje się jeszcze sprawą. Ale może podusmowując wszystko napisz dokładnie co zwykły wyjadacz chleba, posiadając w swojej kolekcji B-K i B-T na N64 może w nich zrobić, np. jakie kody wpisać, by wywołać konkretny efekt? Bo nie jest chyba tajemnicą, że lwia część osób nie rozumie większości co napisałeś - w tym niżej podpisany . Sam kiedyś podawałem krótki opis jak odblokować jajka i klucz lodowy w Banjo-Kazooie na tym forum i na tym zakończyła się moja przygoda z Stop 'N' Swop.N64PL pisze:Info od byłego rzecznika prasowego Rare:
Stop 'N' Swop - wbrew temu co wielu sądzi, SNS nadal działa tylko w innej formie. Po tym jak Rambus unowocześnił RAM w N64, SNS jako podmienianie cartów i transfer danych stało się niemożliwe i usunięte z Donkey Kong 64. Rare wpadło na pomysł jak to ominąć i dokończyć projekt w Banjo-Tooie.
Otóż gracze, którzy "prawdziwie" ukończyli Banjo-Tooie mogą uzyskać w grze informację, która pozwoli na zdobycie lodowego klucza i jajek w Banjo-Kazooie. Po ich zdobyciu gracze mogą na nowo je zdobyć i w końcu użyć w Banjo-Tooie aby odblokować małe bonusy takie jak Dragon Kazooie bez transferu danych,
ICE KEY 1/1 w DK64 - pozostałość po starym SNS, kiedy było ono jeszcze podmienianiem cartów i transferem danych, pozostał tylko tekst - reszta jest usunięta,
Ridiculously Secret Area 1 - tak zwana "test map", RSA 1 była skrótem dla testerów gry,
Bottles' Revenge - planowany tryb counter-op dla 2 graczy zarzucony w ostatniej chwili - cały tryb jest w kodzie gry ale aktywator został usunięty, można go uruchomić Gamesharkiem,
We catch up with Rare's Paul Machacek to share the story of Stop ‘n’ Swop, a cancelled feature which aimed to allow elements in one game to unlock features in another, giving players a unique interconnected experience. Despite its ambitious scope that would have spanned across six Rare titles, the feature remained shrouded in mystery for years. We get the full story of one of gaming's most intriguing legends.