Killer Instinct Gold

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dred
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 1051
Rejestracja: 2010-01-06, 19:11
Lokalizacja: Gniezno:]

Killer Instinct Gold

Post autor: Dred » 2010-06-26, 11:51

Wczoraj w pewnym zakątku mego miasta po południu wyskoczyłem rowerkiem tylko po to, aby kupić sobie jakąś gierkę na N64 (miałem konsolkę od dłuższego czasu, ale jakoś gier nie miałem ;d). Miałem tylko dwie dychy. Facet chciał za Zeldę albo DK64 po 30 zł. No i złapałem KIG. Całkiem znośnego fightera, choć dla mnie niezrównanym królem tego gatunku jest JoJo's Bizzare Adventure (wryyyyyyy).

Po pierwsze, ucieszyłem się, że nie jestem zmuszany do korzystania z gałki analogowej. Wolałbym ją oszczędzać, a w dodatku nie zbyt wygodnie się nią gra.

Po drugie, całkiem niezła graficznie, choć puryści graficzni mogliby się czepiać pre-renderowanych postaci. Mi nie przeszkadzają, a w dodatku dodają takiego specyficznego, arcade'owego klimatu.

Po trzecie, łatwa! :< Nie jestem mistrzem w wyklepywaniu combosów, w ogóle to nie jestem nawet jakimś wielkim koneserem fighterów (wolę jRPGi, przygodówki i platformery). Wybrałem NAJWYŻSZY poziom trudności, postać Kim Wu i... po kilku podejściach (trzech) grę przeszedłem wykorzystując jedynie d-pada i przycisk B. Ani jednego ultra combosa nawet nie wykręciłem.

Ciekawe, czy tak dobrze mi pójdzie w multiplayerze z żywym przeciwnikiem.

Awatar użytkownika
Axi0maT
Sponsor
Sponsor
Posty: 8531
Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Killer Instinct Gold

Post autor: Axi0maT » 2010-06-26, 13:04

Dred pisze:Po pierwsze, ucieszyłem się, że nie jestem zmuszany do korzystania z gałki analogowej. Wolałbym ją oszczędzać, a w dodatku nie zbyt wygodnie się nią gra.
Faktycznie w KIG galka nie sprawdza sie kompletnie.
Dred pisze:Po drugie, całkiem niezła graficznie, choć puryści graficzni mogliby się czepiać pre-renderowanych postaci. Mi nie przeszkadzają, a w dodatku dodają takiego specyficznego, arcade'owego klimatu.
Prerenderowane postacie wypadaja akurat w tej grze bardzo dobrze. Doskonale wkomponowuja sie w styl rozgrywki, a dzieki temu moga byc rowniez duzo bardziej szczegolowe od modeli 3D. Tak naprawde to chyba ostatnie tchnienie tego typu grafiki w grach na konsolach.
Dred pisze:Po trzecie, łatwa! :< Nie jestem mistrzem w wyklepywaniu combosów, w ogóle to nie jestem nawet jakimś wielkim koneserem fighterów (wolę jRPGi, przygodówki i platformery). Wybrałem NAJWYŻSZY poziom trudności, postać Kim Wu i... po kilku podejściach (trzech) grę przeszedłem wykorzystując jedynie d-pada i przycisk B.
Za duzo z przeciwnikiem konsolowym nie gralem, ale jakos nigdy nie bylo latwo, a juz na pewno nie na najwyzszym poziomie trudnosci. :???:
Dred pisze:Ani jednego ultra combosa nawet nie wykręciłem.
Troche szkoda bo te super combosy sa esencja serii Killer Instinct. Swietny system laczenia combosow w dlugie serie i breakery to miod - niestety wymaga bardzo duze praktyki.
Dred pisze:Ciekawe, czy tak dobrze mi pójdzie w multiplayerze z żywym przeciwnikiem.
Obstawiam ze nie mialbys nawet najmniejszych szans. Wiekszosc pojedynkow konczyla by sie perfectami.

Damjen
Wsparcie sprzętowe
Wsparcie sprzętowe
Posty: 1481
Rejestracja: 2005-12-21, 02:50
Lokalizacja: Miasto Smoka
Kontakt:

Re: Killer Instinct Gold

Post autor: Damjen » 2010-08-13, 10:25

To muszę miec chyba jakąś inną wersję tej gry albo jestem totalna lama w KIG bo mnie on rozkłada na łopatki :P
GBC, TV POKER, BSS-01, C64, CDTV, A800XE, A2600 Jr, FC, SMS 2, GEN 2+32X, SNESx2+SGB, SATURN, PSX, N64x2, DC, NGC+AGP, PS2, XBOX, WII :roll:

"Two things that kill videogaming: piracy and TASes"

ODPOWIEDZ