Wczoraj w pewnym zakątku mego miasta po południu wyskoczyłem rowerkiem tylko po to, aby kupić sobie jakąś gierkę na N64 (miałem konsolkę od dłuższego czasu, ale jakoś gier nie miałem ;d). Miałem tylko dwie dychy. Facet chciał za Zeldę albo DK64 po 30 zł. No i złapałem KIG. Całkiem znośnego fightera, choć dla mnie niezrównanym królem tego gatunku jest JoJo's Bizzare Adventure (wryyyyyyy).
Po pierwsze, ucieszyłem się, że nie jestem zmuszany do korzystania z gałki analogowej. Wolałbym ją oszczędzać, a w dodatku nie zbyt wygodnie się nią gra.
Po drugie, całkiem niezła graficznie, choć puryści graficzni mogliby się czepiać pre-renderowanych postaci. Mi nie przeszkadzają, a w dodatku dodają takiego specyficznego, arcade'owego klimatu.
Po trzecie, łatwa! :< Nie jestem mistrzem w wyklepywaniu combosów, w ogóle to nie jestem nawet jakimś wielkim koneserem fighterów (wolę jRPGi, przygodówki i platformery). Wybrałem NAJWYŻSZY poziom trudności, postać Kim Wu i... po kilku podejściach (trzech) grę przeszedłem wykorzystując jedynie d-pada i przycisk B. Ani jednego ultra combosa nawet nie wykręciłem.
Ciekawe, czy tak dobrze mi pójdzie w multiplayerze z żywym przeciwnikiem.
Killer Instinct Gold
- Dred
- 'wieszcz narodowy'
- Posty: 1051
- Rejestracja: 2010-01-06, 19:11
- Lokalizacja: Gniezno:]
- Axi0maT
- Sponsor
- Posty: 8531
- Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Killer Instinct Gold
Faktycznie w KIG galka nie sprawdza sie kompletnie.Dred pisze:Po pierwsze, ucieszyłem się, że nie jestem zmuszany do korzystania z gałki analogowej. Wolałbym ją oszczędzać, a w dodatku nie zbyt wygodnie się nią gra.
Prerenderowane postacie wypadaja akurat w tej grze bardzo dobrze. Doskonale wkomponowuja sie w styl rozgrywki, a dzieki temu moga byc rowniez duzo bardziej szczegolowe od modeli 3D. Tak naprawde to chyba ostatnie tchnienie tego typu grafiki w grach na konsolach.Dred pisze:Po drugie, całkiem niezła graficznie, choć puryści graficzni mogliby się czepiać pre-renderowanych postaci. Mi nie przeszkadzają, a w dodatku dodają takiego specyficznego, arcade'owego klimatu.
Za duzo z przeciwnikiem konsolowym nie gralem, ale jakos nigdy nie bylo latwo, a juz na pewno nie na najwyzszym poziomie trudnosci.Dred pisze:Po trzecie, łatwa! :< Nie jestem mistrzem w wyklepywaniu combosów, w ogóle to nie jestem nawet jakimś wielkim koneserem fighterów (wolę jRPGi, przygodówki i platformery). Wybrałem NAJWYŻSZY poziom trudności, postać Kim Wu i... po kilku podejściach (trzech) grę przeszedłem wykorzystując jedynie d-pada i przycisk B.
Troche szkoda bo te super combosy sa esencja serii Killer Instinct. Swietny system laczenia combosow w dlugie serie i breakery to miod - niestety wymaga bardzo duze praktyki.Dred pisze:Ani jednego ultra combosa nawet nie wykręciłem.
Obstawiam ze nie mialbys nawet najmniejszych szans. Wiekszosc pojedynkow konczyla by sie perfectami.Dred pisze:Ciekawe, czy tak dobrze mi pójdzie w multiplayerze z żywym przeciwnikiem.
-
- Wsparcie sprzętowe
- Posty: 1481
- Rejestracja: 2005-12-21, 02:50
- Lokalizacja: Miasto Smoka
- Kontakt:
Re: Killer Instinct Gold
To muszę miec chyba jakąś inną wersję tej gry albo jestem totalna lama w KIG bo mnie on rozkłada na łopatki
GBC, TV POKER, BSS-01, C64, CDTV, A800XE, A2600 Jr, FC, SMS 2, GEN 2+32X, SNESx2+SGB, SATURN, PSX, N64x2, DC, NGC+AGP, PS2, XBOX, WII
"Two things that kill videogaming: piracy and TASes"
"Two things that kill videogaming: piracy and TASes"