Golden eye pytanko
-
- 'wieszcz narodowy'
- Posty: 1084
- Rejestracja: 2011-05-23, 19:30
- Lokalizacja: Płońsk
Golden eye pytanko
Witam. Dziś trochę grając w goldeneye na moim ninny64 zauważyłem w pierwszej misji na tamie że gra cholernie klatkuje. Przeciściłem styki na karcie. Dodam że mam w konsoli Jumper paka. A wersja gry jest z australii.
/PSX/N64/X360/
-
- Sponsor
- Posty: 281
- Rejestracja: 2006-03-03, 09:30
Re: Golden eye pytanko
Jumper Pak jest tylko zaslepka, wymagana do uruchomienia konsoli, takze z klatkowaniem nie ma nic wspolnego. Pozostaje Ci chyba jedynie zakup wersji dedykowanej na rynek europejski - gra jest tego warta
- Axi0maT
- Sponsor
- Posty: 8531
- Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Golden eye pytanko
GoldenEye i klatkowanie? Niemozliwe... Wszystko powinno plywac jak marzenie. To ze wersja gry jest z Australii tez nie powinno miec wplywu. Moznaby si edoszukiwac przegrzania sprzetu - to sie najczesciej objawia klatkowaniem w przypadku N64 (tyle ze zazwyczaj dotyczy Expansion Paka). Moze wystawiles sprzet na slonce i sie nagrzal?
-
- 'wieszcz narodowy'
- Posty: 2976
- Rejestracja: 2010-07-10, 10:23
- Kontakt:
Re: Golden eye pytanko
PAL to PAL też mam jakąś grę od kangurów i nie ma najmniejszej różnicy. Pamiętaj, że w lato przy włączonym kaloryferze lub w gorącej wannie N64 może mieć problemy z poprawnym działaniem Ja bym podejrzewał, że coś wpadło Ci do oka i dużo mrugałeś , stąd efekt klatkowania. Tak na poważnie to grałeś w jakieś inne gry na N64? Jest to samo? Bo może konsola ma w środku tumany kurzu, albo ktoś tam zgubił kanapkę to będzie się ogólnie przegrzewać.
-
- 'wieszcz narodowy'
- Posty: 1084
- Rejestracja: 2011-05-23, 19:30
- Lokalizacja: Płońsk
Re: Golden eye pytanko
Konsola nie stała na słońcu, niema też w niej kurzu (widać przez przezroczystą obudowę). Grałem jeszcze w starshot panik em space circus (Jezu ale kwas!). Też klatkowała, ale wyczytałem w recenzji na IGN że ta gra ogólnie klatkuje.
BTW. Jaki trzeba śrubokręt żeby rozkręcić nintendo 64?
BTW. Jaki trzeba śrubokręt żeby rozkręcić nintendo 64?
/PSX/N64/X360/
-
- Sponsor
- Posty: 281
- Rejestracja: 2006-03-03, 09:30
Re: Golden eye pytanko
Krucafuk osobiście uważam Nintendo 64 jako jedną z najbardziej bezawaryjnych konsol. Miałeś do czynienia wcześniej z grami tej generacji? Może np po przesiadce z PS2 gdzie gry mają 60 klatek na sekundę odczuwasz to jako klatkowanie
-
- 'wieszcz narodowy'
- Posty: 1084
- Rejestracja: 2011-05-23, 19:30
- Lokalizacja: Płońsk
-
- 'wieszcz narodowy'
- Posty: 1551
- Rejestracja: 2009-08-29, 12:00
Re: Golden eye pytanko
Po prostu tak śmigają niektóre gry na N64 i trzeba się do tego przyzwyczaić. Mi w Diddy Kong Racing też zawsze klatkowało, mimo że ludzie się zarzekali, że to pewnie coś z moją konsolą (a konsol miałem kilka).
-
- 'wieszcz narodowy'
- Posty: 1084
- Rejestracja: 2011-05-23, 19:30
- Lokalizacja: Płońsk
Re: Golden eye pytanko
Teraz trochę pograłem (poluzowana galka sux), i powiem już się trochę przyzwyczajam .
/PSX/N64/X360/
- Axi0maT
- Sponsor
- Posty: 8531
- Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Golden eye pytanko
Za cholere nie wiem gdzie wy tam klatkowanie widzicie, ani Diddy Kong Racing, ani tym bardziej GoldenEye nie klatkuja. Ale niektorzy maja taki fetysz ze dostrzegaja spadek z 30 FPSow na 28... i od razu wielkie klatkowanie... afera itd. Jak w takich kategoriach zamierzacie to rozpatrywac to ja moge powiedziec ze nie widzialem w zyciu gry na PC pod Windows ktora by nie klatkowala, bez wzgledu na to na jakim sprzecie by sie jej nie uruchomilo.
-
- 'wieszcz narodowy'
- Posty: 1551
- Rejestracja: 2009-08-29, 12:00
-
- 'calkiem niezly gosc'
- Posty: 659
- Rejestracja: 2010-02-06, 15:18
Re: Golden eye pytanko
jako ekspert od goldeneya moge powiedziec, ze animacja czasami bardzo spada - do kilku klatek na sekunde. Najczesciej przy wybuchach, ale przyzwyczailem sie do tego i jakos mi to nie przeszkadza. W turoku 2 w pewnych miesjcach (gdzie zodbywa sie czesci do nuke'a) animacja chcyba spada ponizej jednej klatki na sekunde przez pewien czas, gdzie tzreba jeszcze celowac i to juz mnie irytuje
-
- Sponsor
- Posty: 281
- Rejestracja: 2006-03-03, 09:30
Re: Golden eye pytanko
Czyli jednak kwestia przyzwyczajenia rozpieszczani np 60 klatkami w Burnoucie, o konsolach najnowszej generacji nie mówiąc "czuć" że gierki chodzą w 30 fps-ach. Pamiętam szok jaki odczułem pomiędzy Burnout 3 na PS2 a Burnout Legends na PSP. Ja po dłuższej przerwie z N64 i odpaleniu właśnie Diddy kong Racing też miałem pewne zastrzeżenia co do płynności animacji. Pograj parę godzin - idzie się przyzwyczaić.
-
- 'calkiem niezly gosc'
- Posty: 659
- Rejestracja: 2010-02-06, 15:18
Re: Golden eye pytanko
no i jeszcze kwestia 25 klatek na sekunde w kazdej palowskiej grze robi swoje
- BigBoss
- 'calkiem niezly gosc'
- Posty: 703
- Rejestracja: 2007-11-03, 16:04
- Lokalizacja: Zawadzkie/Opolskie
- Kontakt:
Re: Golden eye pytanko
Największa masakra, którą zauważyłem to Rogue Squadron bez expansion packa. Pierwsze misje w otwartej przestrzeni jeszcze można pograć ale gdy doszedłem do misji w bardziej "rozbudowanym" środowisku (nie pamiętam nazwy, poziom gęsto obsiany budynkami") to gra była praktycznie nie grywalna. Bez expansion packa ani rusz a to dodatkowy wydatek, to jest minus N64.