Golden eye pytanko

emet96
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 1084
Rejestracja: 2011-05-23, 19:30
Lokalizacja: Płońsk

Golden eye pytanko

Post autor: emet96 » 2011-06-29, 22:54

Witam. Dziś trochę grając w goldeneye na moim ninny64 zauważyłem w pierwszej misji na tamie że gra cholernie klatkuje. Przeciściłem styki na karcie. Dodam że mam w konsoli Jumper paka. A wersja gry jest z australii.
/PSX/N64/X360/

Q@sor
Sponsor
Sponsor
Posty: 281
Rejestracja: 2006-03-03, 09:30

Re: Golden eye pytanko

Post autor: Q@sor » 2011-06-29, 23:18

Jumper Pak jest tylko zaslepka, wymagana do uruchomienia konsoli, takze z klatkowaniem nie ma nic wspolnego. Pozostaje Ci chyba jedynie zakup wersji dedykowanej na rynek europejski - gra jest tego warta

Awatar użytkownika
Axi0maT
Sponsor
Sponsor
Posty: 8531
Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Golden eye pytanko

Post autor: Axi0maT » 2011-06-30, 06:25

GoldenEye i klatkowanie? Niemozliwe... Wszystko powinno plywac jak marzenie. To ze wersja gry jest z Australii tez nie powinno miec wplywu. Moznaby si edoszukiwac przegrzania sprzetu - to sie najczesciej objawia klatkowaniem w przypadku N64 (tyle ze zazwyczaj dotyczy Expansion Paka). Moze wystawiles sprzet na slonce i sie nagrzal?

Baieros
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 2976
Rejestracja: 2010-07-10, 10:23
Kontakt:

Re: Golden eye pytanko

Post autor: Baieros » 2011-06-30, 07:45

PAL to PAL też mam jakąś grę od kangurów i nie ma najmniejszej różnicy. Pamiętaj, że w lato przy włączonym kaloryferze lub w gorącej wannie N64 może mieć problemy z poprawnym działaniem ;) Ja bym podejrzewał, że coś wpadło Ci do oka i dużo mrugałeś , stąd efekt klatkowania. Tak na poważnie to grałeś w jakieś inne gry na N64? Jest to samo? Bo może konsola ma w środku tumany kurzu, albo ktoś tam zgubił kanapkę to będzie się ogólnie przegrzewać.

emet96
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 1084
Rejestracja: 2011-05-23, 19:30
Lokalizacja: Płońsk

Re: Golden eye pytanko

Post autor: emet96 » 2011-06-30, 09:52

Konsola nie stała na słońcu, niema też w niej kurzu (widać przez przezroczystą obudowę). Grałem jeszcze w starshot panik em space circus (Jezu ale kwas!). Też klatkowała, ale wyczytałem w recenzji na IGN że ta gra ogólnie klatkuje.

BTW. Jaki trzeba śrubokręt żeby rozkręcić nintendo 64?
/PSX/N64/X360/

Q@sor
Sponsor
Sponsor
Posty: 281
Rejestracja: 2006-03-03, 09:30

Re: Golden eye pytanko

Post autor: Q@sor » 2011-06-30, 09:55

Krucafuk osobiście uważam Nintendo 64 jako jedną z najbardziej bezawaryjnych konsol. Miałeś do czynienia wcześniej z grami tej generacji? Może np po przesiadce z PS2 gdzie gry mają 60 klatek na sekundę odczuwasz to jako klatkowanie :)

emet96
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 1084
Rejestracja: 2011-05-23, 19:30
Lokalizacja: Płońsk

Re: Golden eye pytanko

Post autor: emet96 » 2011-06-30, 10:04

Mam psx, Ale ostatnio trochę zadużo mi się pograło na ps2 ;).
/PSX/N64/X360/

ping
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 1551
Rejestracja: 2009-08-29, 12:00

Re: Golden eye pytanko

Post autor: ping » 2011-06-30, 11:33

Po prostu tak śmigają niektóre gry na N64 i trzeba się do tego przyzwyczaić. Mi w Diddy Kong Racing też zawsze klatkowało, mimo że ludzie się zarzekali, że to pewnie coś z moją konsolą (a konsol miałem kilka).

emet96
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 1084
Rejestracja: 2011-05-23, 19:30
Lokalizacja: Płońsk

Re: Golden eye pytanko

Post autor: emet96 » 2011-06-30, 12:39

Teraz trochę pograłem (poluzowana galka sux), i powiem już się trochę przyzwyczajam ;).
/PSX/N64/X360/

Awatar użytkownika
Axi0maT
Sponsor
Sponsor
Posty: 8531
Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Golden eye pytanko

Post autor: Axi0maT » 2011-06-30, 16:32

Za cholere nie wiem gdzie wy tam klatkowanie widzicie, ani Diddy Kong Racing, ani tym bardziej GoldenEye nie klatkuja. Ale niektorzy maja taki fetysz ze dostrzegaja spadek z 30 FPSow na 28... i od razu wielkie klatkowanie... afera itd. Jak w takich kategoriach zamierzacie to rozpatrywac to ja moge powiedziec ze nie widzialem w zyciu gry na PC pod Windows ktora by nie klatkowala, bez wzgledu na to na jakim sprzecie by sie jej nie uruchomilo.

ping
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 1551
Rejestracja: 2009-08-29, 12:00

Re: Golden eye pytanko

Post autor: ping » 2011-06-30, 16:39

Kwestia przyzwyczajenia. A na maszynach do pisania się nie gra ;)
Obrazek

mca64
'calkiem niezly gosc'
'calkiem niezly gosc'
Posty: 659
Rejestracja: 2010-02-06, 15:18

Re: Golden eye pytanko

Post autor: mca64 » 2011-06-30, 16:44

jako ekspert od goldeneya moge powiedziec, ze animacja czasami bardzo spada - do kilku klatek na sekunde. Najczesciej przy wybuchach, ale przyzwyczailem sie do tego i jakos mi to nie przeszkadza. W turoku 2 w pewnych miesjcach (gdzie zodbywa sie czesci do nuke'a) animacja chcyba spada ponizej jednej klatki na sekunde przez pewien czas, gdzie tzreba jeszcze celowac i to juz mnie irytuje

Q@sor
Sponsor
Sponsor
Posty: 281
Rejestracja: 2006-03-03, 09:30

Re: Golden eye pytanko

Post autor: Q@sor » 2011-06-30, 16:58

Czyli jednak kwestia przyzwyczajenia :) rozpieszczani np 60 klatkami w Burnoucie, o konsolach najnowszej generacji nie mówiąc "czuć" że gierki chodzą w 30 fps-ach. Pamiętam szok jaki odczułem pomiędzy Burnout 3 na PS2 a Burnout Legends na PSP. Ja po dłuższej przerwie z N64 i odpaleniu właśnie Diddy kong Racing też miałem pewne zastrzeżenia co do płynności animacji. Pograj parę godzin - idzie się przyzwyczaić.

mca64
'calkiem niezly gosc'
'calkiem niezly gosc'
Posty: 659
Rejestracja: 2010-02-06, 15:18

Re: Golden eye pytanko

Post autor: mca64 » 2011-06-30, 17:13

no i jeszcze kwestia 25 klatek na sekunde w kazdej palowskiej grze robi swoje

Awatar użytkownika
BigBoss
'calkiem niezly gosc'
'calkiem niezly gosc'
Posty: 703
Rejestracja: 2007-11-03, 16:04
Lokalizacja: Zawadzkie/Opolskie
Kontakt:

Re: Golden eye pytanko

Post autor: BigBoss » 2011-06-30, 18:29

Największa masakra, którą zauważyłem to Rogue Squadron bez expansion packa. Pierwsze misje w otwartej przestrzeni jeszcze można pograć ale gdy doszedłem do misji w bardziej "rozbudowanym" środowisku (nie pamiętam nazwy, poziom gęsto obsiany budynkami") to gra była praktycznie nie grywalna. Bez expansion packa ani rusz a to dodatkowy wydatek, to jest minus N64.
N64|GCN|Wii|PSX|PS2|PS3|PS4|PSP|DC|X|360
Kolekcja Last.FM

ODPOWIEDZ