Strona 2 z 2

Re: Golden eye pytanko

: 2011-07-01, 10:31
autor: Storms
Grajcie a nie pier*** że klatka spada. :P Było w NTSC zainwestować.

Re: Golden eye pytanko

: 2011-07-01, 10:40
autor: Axi0maT
Fakt, z Rogue Squadron jest nieprzyjemnie jesli chodzi o dropy klatek animacji... Szkoda bo gierka bardzo fajna, a to klatkowanie dosc mocno wplywa na przyjemnosc z grania... Niemniej i tak ocena ostateczna samej gry jest bardzo wysoka i nawet klopoty z animacja tego nie zmieniaja.
Storms pisze:Grajcie a nie pier*** że klatka spada. :P Było w NTSC zainwestować.
Oto jest odpowiedz prawdziwego gracza! Barow, tak trzymac :D

Re: Golden eye pytanko

: 2011-07-01, 19:50
autor: Mr. Jack
Koledze nic się nie przewidziało, też to zauważyłem podczas nie jednej sesji z tym tytułem. Jest parę momentów gdzie jest to dość dokuczliwe, szczególnie w dolnych kondygnacjach tamy i na antenie, podczas walki z Aleckiem Trevelyanem - 006. Te dwa przykłady tak na szybko teraz mi się przypomniały, ale z pewnością trafiłem na takich momentów więcej.

Re: Golden eye pytanko

: 2011-07-02, 07:39
autor: Master
Co nie zmienia sytuacji że gra jest bardzo grywalna i niesamowita jak na taką marną konsolę jaką jest N64 :)

Re: Golden eye pytanko

: 2011-07-02, 10:50
autor: emet96
No N64 nie jest takie marne ;). Z tego co pamiętam to n64 jest bodajże 3x mocniejsze od psx (ale mogę się mylić).

Re: Golden eye pytanko

: 2011-07-02, 11:15
autor: BigBoss
Rozmowy typu X mocniejsze lepiej sobie darujmy ;p

Re: Golden eye pytanko

: 2011-07-02, 14:26
autor: mcfly12
Lolz wiadomo że TwilighMaster, podpuszcza...

Re: Golden eye pytanko

: 2011-07-02, 14:47
autor: Master
Heh :)

Re: Golden eye pytanko

: 2011-07-02, 15:22
autor: mca64
Storms pisze:Grajcie a nie pier*** że klatka spada. :P Było w NTSC zainwestować.
akurat gry od RARE sa dobrze zoptymalizowane pod PAL (predkosc w grze jest taka sama w NTSC i PAL. Szkoda, ze np Ocarina of Time albo SM64 wyswietla wszystkie klatki z wersji NTSC, co daje 5/6 nominalej predkosci NTSC