Nintendo 64 NTSC

ramzes64
Redaktor
Redaktor
Posty: 4170
Rejestracja: 2006-02-26, 01:50
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Nintendo 64 NTSC

Post autor: ramzes64 » 2008-07-15, 20:12

roznica jest, ale niepowiedzialbym piekna - po prostu widoczna.

Zreszta mi Expansion Paxk potrzebny jest zeby odpalic Zelde Majoras Mask - teraz grajac na N64 to juz nie gram dla graficzki, tylko dla gier - wiec bez EXP sie obejde.
Professional N I N T E N D O Game Tester - od 1998r.

Awatar użytkownika
Axi0maT
Sponsor
Sponsor
Posty: 8186
Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Nintendo 64 NTSC

Post autor: Axi0maT » 2008-07-16, 07:22

ramzes64 pisze:roznica jest, ale niepowiedzialbym piekna - po prostu widoczna.
ramzesku, naogladales sie grafiki na GameCube i XBOXie i teraz taki Legacy of Darkness nie robi a tobie wrazenia. Co bys nie zobaczyl na N64 czy PSX to juz na tobie nie zrobi wrazenia. Patrzec pod katem mozliwosci sprzetowych. Ja mowie ze roznica jest kolosalna... ale jak ktos proboje porownac to do gier z PS3 to oczywistym jest ze co bys do tego N64 nie wlozyl to nigdy nie bedzie piekne - czas juz zrobil swoje.

Konto usunięte

Re: Nintendo 64 NTSC

Post autor: Konto usunięte » 2008-07-29, 07:37

Zapomnialem o najwazniejszym - gra dziala troche wolniej w porownaniu do szybkosci gdy Expansion Pak jest wylaczony.

Awatar użytkownika
Axi0maT
Sponsor
Sponsor
Posty: 8186
Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Nintendo 64 NTSC

Post autor: Axi0maT » 2008-07-29, 11:42

hpoznanski pisze:Zapomnialem o najwazniejszym - gra dziala troche wolniej w porownaniu do szybkosci gdy Expansion Pak jest wylaczony.
To normalne, w przypadku nizszej rozdzielczosci konsola musi przetworzyc 320??240 = 76800 pikseli, a w wysokiej 640x480=307200 pikseli... to dokladnie 4 razy wiecej danych!!! Czasem po prostu mocy konsoli juz nie starcza, bo przeciez oprocz wyswietlania robi cos jeszcze (mamnostwo innych obliczen - zazwyczaj przetwarza obraz 3D). Dlatego wlasnie w wiekszosci gier daje sie zauwazyc spadek liczby klatek animacji lub spowolnienia. Zdarza sie - cos za cos. Mysle ze to niewielka cena w zamian za to jakiej jakosci obraz otrzymujemy przy wykorzystaniu Expansiona Paka.

Konto usunięte

Re: Nintendo 64 NTSC

Post autor: Konto usunięte » 2008-09-12, 06:39

Udalo sie.
Przerobilem swoja konsole N64 PAL na RGB :grin:. Nareszcie super jakosc.

Awatar użytkownika
hat
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 1718
Rejestracja: 2009-03-14, 22:03
Lokalizacja: miasto biznesu i seksu

Re: Nintendo 64 NTSC

Post autor: hat » 2009-03-16, 20:54

To ja się może podepnę do tematu :smile:

Wyczytałem wyżej że akcesoria z konsol PAL pasują do NTSC , ale czy w drugą stronę też to działa ? Mam N64 w wersji NTSC i chcę jeszcze dokupić palowską .

ps To mój pierwszy post (mam nadzieje że pierwszy z wielu :smile: ) , więc witam wszystkich użytkowników :smile:

Awatar użytkownika
Axi0maT
Sponsor
Sponsor
Posty: 8186
Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Nintendo 64 NTSC

Post autor: Axi0maT » 2009-03-17, 07:12

Witam nowego usera na forum, i tym bardziej ciesze sie ze zaczyna od tematu poswieconego N64 :) Odpowiedz na Twoje pytanie brzmi - tak, akcesoria z konsoli PAL dzialaja na konsoli NTSC i na odwrot. Blokada regionalna wystepuje tylko w grach i jest to celowy zabieg firmy Nintendo. Z ciekawostek mozna dodac tylko ze niektore savy zapisane na Controller Paku w wersji np. PAL moga nie dzialac z wersja NTSC (i na odwrot).

Awatar użytkownika
hat
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 1718
Rejestracja: 2009-03-14, 22:03
Lokalizacja: miasto biznesu i seksu

Re: Nintendo 64 NTSC

Post autor: hat » 2009-03-17, 17:16

Axi0maT pisze:Witam nowego usera na forum, i tym bardziej ciesze sie ze zaczyna od tematu poswieconego N64 :)
Ba N64 to moja pierwsza konsola :smile: , wybuliłem na nią coś z 1500 zł do tego memorka za 150 i Turok za marne 350 zł :smile: . A po paru latach napaliłem się na Dremcasta i moją pirwszą N64 sprzedałem za jakieś marne grosze :yell:

Awatar użytkownika
Spyro1993
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 2157
Rejestracja: 2008-06-29, 16:49
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: Nintendo 64 NTSC

Post autor: Spyro1993 » 2009-03-17, 17:24

hattori pisze:A po paru latach napaliłem się na Dremcasta i moją pirwszą N64 sprzedałem za jakieś marne grosze :yell:
I to był błąd sprzedać N64... Jak narazie N64 nie mam i nie miałem, ale planuję kiedyś zakupić. Gdy zobaczę na allegro w bdb stanie i stosunkowo nie drogo to kupię z kilkoma fajnymi grami. :smile:
Mój friendcode:
Nintendo 3DS: 1075-0891-4847

(2b v ~2b) - Szekspir

ramzes64
Redaktor
Redaktor
Posty: 4170
Rejestracja: 2006-02-26, 01:50
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Nintendo 64 NTSC

Post autor: ramzes64 » 2009-03-17, 18:24

Spyro1993 pisze:
hattori pisze:A po paru latach napaliłem się na Dremcasta i moją pirwszą N64 sprzedałem za jakieś marne grosze :yell:
I to był błąd sprzedać N64... Jak narazie N64 nie mam i nie miałem, ale planuję kiedyś zakupić. Gdy zobaczę na allegro w bdb stanie i stosunkowo nie drogo to kupię z kilkoma fajnymi grami. :smile:
A widzisz Spyro1993 - mówisz że błąd, a sam chcesz kupić TANIO... ja tez mialem N64 pierwsze, ale chyba za 400zł ono było w 98r ... a gry byly po 200-350-400zl - jesli dobrze pamietam.

My tez sprzedalismy pozniej N64 chyba nawet z grami za grosze ... a jakis rok temu ponad, moze dwa lata temu - kupilem N64 z pięcioma grami za 150zl ... praktycznie nie gram ... No ten
Cruis'n World - RECENZJA (przypomnienie/wspomnienie dawnych lat) - ponownie wciągneła ... kilka innych gier sobie przypomniałem, pograłem chwilkę ... o jeszcze Buck Bumble zaliczyłem ... i trzymam Glover'a do zagrania... na razie oba pady mi nawalają ;( .... granie jest ciężkie, a ładować kasy w nowe pady w lepszym stanie nie chcę (kopiłem drugiego i miał działać, podziałał i sie schrzanił ;( )
Professional N I N T E N D O Game Tester - od 1998r.

Awatar użytkownika
hat
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 1718
Rejestracja: 2009-03-14, 22:03
Lokalizacja: miasto biznesu i seksu

Re: Nintendo 64 NTSC

Post autor: hat » 2009-03-17, 22:54

Po ponownym zakupie przeszedłem jeszcze Perfect Dark i Conkera ale Donkey Kong już mnie zmęczył i leży na półce czekając na lepsze czasy :smile: .
Ostatnio odpalam konsolę już tylko co by pomęczyć Dooma i poluję jeszcze na Banjoo Tooie .
Obrazek

Awatar użytkownika
Axi0maT
Sponsor
Sponsor
Posty: 8186
Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Nintendo 64 NTSC

Post autor: Axi0maT » 2009-03-18, 08:01

ramzes64 pisze:na razie oba pady mi nawalają ;( .... granie jest ciężkie, a ładować kasy w nowe pady w lepszym stanie nie chcę (kopiłem drugiego i miał działać, podziałał i sie schrzanił ;( )
Trzeba bylo mowic ze to przez pady. Moge ci pozyczyc przy nastepnej okazji... W koncu mam dlug wdziecznosci za Wiilota :D

Awatar użytkownika
Randal
'doskakuje do klawiatury'
'doskakuje do klawiatury'
Posty: 41
Rejestracja: 2012-10-15, 19:54

Re: Nintendo 64 NTSC

Post autor: Randal » 2012-11-01, 20:55

hpoznanski pisze:Udalo sie.
Przerobilem swoja konsole N64 PAL na RGB :grin:. Nareszcie super jakosc.
Prosimy o jakiś poradnik ?
Nintendo 64 PAL RGB + GBS 8220 upscaler + homemade scanline generator + HD
Obecnie gram w Super Mario 64

Awatar użytkownika
PapaHerbal
Moderator
Moderator
Posty: 1519
Rejestracja: 2011-12-15, 14:15
Lokalizacja: Solny Gród

Re: Nintendo 64 NTSC

Post autor: PapaHerbal » 2012-11-01, 20:59

Pytanie czy po tylu latach chłopina pamięta jak to zrobił? :wink:
Obrazek

DizzyX
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 1233
Rejestracja: 2009-09-15, 15:25
Kontakt:

Re: Nintendo 64 NTSC

Post autor: DizzyX » 2012-11-01, 21:15

Nie ma to jak odgrzewanie kotleta... :?

ODPOWIEDZ