64DD

Awatar użytkownika
kanarekkk
Administrator forum
Administrator forum
Posty: 2512
Rejestracja: 2011-06-09, 12:51
Lokalizacja: TRN
Kontakt:

Re: 64DD

Post autor: kanarekkk » 2012-08-31, 19:45

Regulamin jest w trakcie modernizacji, i bedzie to wpisane na pewno. Skoro wspolnie ustalilismy, ze zadnych rozmow o emulatorach i tym pochodnych nie ma, to trzeba sie tego trzymac, czy sie to komus podoba, jak mi, czy nie, jak Tobie. Nie ma tego w regulaminie jeszcze, takze nie ma z tego konsekwencji. Juz Ci pisalem, jak Ci to nie pasuje, to do Stormsa, skoro podobno naduzywam swojej funkcji. Dalsza dyskusje uwazam za zbedna.
Obrazek

deniro24
'doskakuje do klawiatury'
'doskakuje do klawiatury'
Posty: 109
Rejestracja: 2008-09-23, 19:11

Re: 64DD

Post autor: deniro24 » 2013-04-26, 12:14

Wie ktoś czy do przystawki 64DD potrzebne jest też Nintendo 64 NTSC/J? Czy może konsola w Pal będzie prawidłowo współpracować z tym?
Shenmue 2 - best game ever

Baieros
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 2976
Rejestracja: 2010-07-10, 10:23
Kontakt:

Re: 64DD

Post autor: Baieros » 2013-04-26, 20:36

Z tego filmiku wynika, że niby działa, ale dość śmiesznie :)
http://www.youtube.com/watch?v=zolhQA2uqGU

Awatar użytkownika
Dred
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 1051
Rejestracja: 2010-01-06, 19:11
Lokalizacja: Gniezno:]

Re: 64DD

Post autor: Dred » 2013-04-27, 17:23

Można użyć albo konsoli NTSC/J albo NTSC/US, jedyne co konsole z obu tych regionów różni, to kształt slotu na kartridże ("klocki").

deniro24
'doskakuje do klawiatury'
'doskakuje do klawiatury'
Posty: 109
Rejestracja: 2008-09-23, 19:11

Re: 64DD

Post autor: deniro24 » 2013-04-29, 13:36

Czyli trzeba będzie jeszcze zakupić konsolę NTSC/U... I tak się zastanawiałem nad zakupem takiej konsoli by przerobić na rgb.
Shenmue 2 - best game ever

Awatar użytkownika
Axi0maT
Sponsor
Sponsor
Posty: 8531
Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: 64DD

Post autor: Axi0maT » 2013-04-29, 21:17

deniro, ale wiesz ze to 64DD to tylko bezuzyteczny gadzet, nie? Z Randneta nie skorzystasz, a gier na to w zasadzie nie ma. Sim City spieprzone totalnie, Doshin lepszy na GC (chociaz i tak nedzny), F-Zero takie samo jak w wersji na kartridzu (tyle ze ma edytor tras), Zelda w zasadzie ta sama... Po co to kupowac? Zeby porysowac sobiew tym Mario Paint cos tam? Jedyny cel zeby to kupic to tylko kawalek plastiku na polce.

deniro24
'doskakuje do klawiatury'
'doskakuje do klawiatury'
Posty: 109
Rejestracja: 2008-09-23, 19:11

Re: 64DD

Post autor: deniro24 » 2013-04-29, 22:32

Axio zdaję sobie z tego sprawę... Ale to było moje największe growo/konsolowe marzenie pod koniec lat 90-tych... Pamiętam tą zapowiedź Ura-Zelda i innych gier - niestety nic z tego nie wyszło. Zakup jeszcze nie jest ostatecznie przesądzony bo faktycznie nie jest to tania sprawa, ale jak sobie przeliczyłem ile pieniędzy idzie na różne duperele w życiu to pomyślałem, że można trochę zbastować z nie niezbędnymi wydatkami żeby za 2-3 miesiące zrealizować swoje stare marzenie - pod moim crt'kiem N64 na tej "podstawce"... Oczywiście nie wykluczam, że zdrowy rozsądek znowu wygra na kilka miesięcy. Tak czy owak najpierw poluje na Jaguara z CD, a pod 64DD robię takie małe rozeznanie - stąd moje pytanie tutaj.
Shenmue 2 - best game ever

ODPOWIEDZ