Re: [kolo] i jego mały harem
: 2016-05-24, 13:04
Zgodnie z obietnicami długo wyczekiwane (?) zdjęcia wybranych gier z mojej kolekcji na PC, z góry ostrzegam że jeśli jesteście zatwardziałymi fanami bigboxów to niewiele tu zobaczycie, gdy te były popularne ja wciąż byłem szczylem, więc nie było mnie na nie stać. Stąd moje zbiory to głównie pośledniejsze wydania, co nie zmienia faktu że kocham te gry.
PC
Painkiller: Czarna edycja (czyli wielkie pudło z płytką DVD, tyle) + premierowe podstawka oraz dodatek. Dla tej gry podwajałem swój RAM w pierwszym kompie.
Gothic 2: Złota edycja, podstawka w platynie (serią zainteresowałem się z pewnym opóźnieniem, premiera nie była już wtedy dostępna) oraz premierowa Noc Kruka (dodatek)
Swoją drogą o ile podstawka jest zaskakująco łatwa w porównaniu z jedynką to Noc Kruka jest po prostu przegięciem w drugą stronę.
Wybrane płytki z gazet, wymienione ze względu na:
Wybrane płytki, pudełka gdzieś mam, ale zajmowały za dużo miejsca i musiałem całość "skompresować" zostawiając pod ręką same płyty:
Wybrane płytki z gazet, wymienione ze względu na:
Kończy się duża bieda i zaczyna mała (lub premiera, gry są trochę wymieszane):
A teraz coś dla tych co uważają że rozmiar ma znaczenie
Fallout 3 kolekcjonerka - całkiem dobra gra, nie wiem dlaczego ludzie jej nie lubią, choć oczywiście do 1 i 2 ma fabularnie i pod względem możliwości (zwłaszcza w dwójce) daleko
Disciples III: Wskrzeszenie - Edycja Specjalna, czyli bigbox z gratisami, wciąż zafoliowana bo zanim do niej się dobrałem dorwałem podstawkę z dodatkiem za grosze
Baldur's Gate 2 z dodatkiem oraz obok Baldur's Gate - jeszcze żadnego nie skończyłem, ciężko mi było się przestawić z nowszych gier na ten poziom trudności
Anno 2070 - gra przyjemna (skończyłem), nie grałem w inne odsłony serii, więc nie porównam. Dla nie kojarzących strategia z naciskiem na stronę ekonomiczną położona głównie na wyspach (tutaj po roztopieniu lodowców). Pudło wygląda imponująco, jednak edycja kolekcjonerska strasznie... Chińska. Artbook jednak ładny, a i płytki z soundtrackiem fajne.
Bigboxy z Neverwinter Nights - zgarnąłem za dość niewielkie pieniądze w jarosławskim sklepie z grami, podstawka nie ma podkładki pod myszkę, ale poza tym raczej kompletne. Szczególnie podobał mi się dodatek Hordy Podmroku.
Kolekcja wszech czasów Neverwinter Nights - tak mi rób CeDeProjekt! Wielkie pudło z podstawowymi wersjami gier (jedynka z wydania diamentowego) wraz z wybranymi elementami kolekcjonerek. A całość za naprawdę śmieszne pieniądze, nie pamiętam już, ale raczej w okolicach 50zł
Dwójki nigdy nie skończyłem, wydawała mi się całkiem fajna, ale niesforna kamera w mieście doprowadzała mnie do nerwicy.
Gry które mi troszkę wcięło przy robieniu poprzednich zdjęć:
Anime
A teraz to co mi zostało z mojej już niegdyś skromnej kolekcji anime.
Czas na mój mały anime - skarb, edycję kolekcjonerską Last Exile
PC
Painkiller: Czarna edycja (czyli wielkie pudło z płytką DVD, tyle) + premierowe podstawka oraz dodatek. Dla tej gry podwajałem swój RAM w pierwszym kompie.
Gothic 2: Złota edycja, podstawka w platynie (serią zainteresowałem się z pewnym opóźnieniem, premiera nie była już wtedy dostępna) oraz premierowa Noc Kruka (dodatek)
Swoją drogą o ile podstawka jest zaskakująco łatwa w porównaniu z jedynką to Noc Kruka jest po prostu przegięciem w drugą stronę.
Wybrane płytki z gazet, wymienione ze względu na:
rozpiskaPokaż
Majesty Gold Edition, strategia jedyna w swoim rodzaju, no bo gdzie indziej nie można wydawać rozkazów jednostkom?
Bloodrayne - przyjemna sieczka
Soul Reaver 2 - wolę Blood Omena 2, ale SR też jest dobry
Knights and Merchants - swojskie Settlersy, cała okolica grała z tej jednej płyty
Blood Omen 2 - moja ulubiona odsłona uniwesum
Airfix Dogfighter - latamy modelami samolotów, nienawidzę misji z U-Bootami...
Simon the Sorcerer 2 - spolonizowana przez ekipę Komputer Świat GRY, ubaw po pachy, choć niektórych żartów nie udało im się przetłumaczyć
Bloodrayne - przyjemna sieczka
Soul Reaver 2 - wolę Blood Omena 2, ale SR też jest dobry
Knights and Merchants - swojskie Settlersy, cała okolica grała z tej jednej płyty
Blood Omen 2 - moja ulubiona odsłona uniwesum
Airfix Dogfighter - latamy modelami samolotów, nienawidzę misji z U-Bootami...
Simon the Sorcerer 2 - spolonizowana przez ekipę Komputer Świat GRY, ubaw po pachy, choć niektórych żartów nie udało im się przetłumaczyć
Wybrane płytki, pudełka gdzieś mam, ale zajmowały za dużo miejsca i musiałem całość "skompresować" zostawiając pod ręką same płyty:
rozpiskaPokaż
Simon the Sorcerer 4 - w porównaniu z pierwszymi częściami strasznie cienki, ale to wciąż przyzwoita przygodówka
Risen - następca Gothica, nigdy nie skończyłem, ale muszę przyznać że mi się podobało... Może kiedyś...
Arcanum: Przypowieść o maszynach i magyi - odkupiona od kumpla, niestety bez instrukcji. trochę ciężko było mi się w nią wgryźć i nie zaszedłem zbyt daleko, jednak szpil warty uwagi
Kroniki Might and Magic - wybrane starsze gry z M&M, średnio mi podeszły, nie do końca ogarniam system walki, no ale za śmieszne pieniądze jakie na to wydałem nie narzekam
Mount and Blade - świetna gra, jednak szybko robi się dość trudna i nigdy nie skończyłem
Kings Bounty: Legenda - myślę że nie trzeba przedstawiać
Risen - następca Gothica, nigdy nie skończyłem, ale muszę przyznać że mi się podobało... Może kiedyś...
Arcanum: Przypowieść o maszynach i magyi - odkupiona od kumpla, niestety bez instrukcji. trochę ciężko było mi się w nią wgryźć i nie zaszedłem zbyt daleko, jednak szpil warty uwagi
Kroniki Might and Magic - wybrane starsze gry z M&M, średnio mi podeszły, nie do końca ogarniam system walki, no ale za śmieszne pieniądze jakie na to wydałem nie narzekam
Mount and Blade - świetna gra, jednak szybko robi się dość trudna i nigdy nie skończyłem
Kings Bounty: Legenda - myślę że nie trzeba przedstawiać
Wybrane płytki z gazet, wymienione ze względu na:
rozpiskaPokaż
Nitro Family - przyzwoita strzelanka w stylu Serious Sama
Wizardry 7 Gold - wstyd się przyznać ale nie mogę przejść, wydaje mi się że w gazecie nie podali hasła / systemu DRM przed wejściem do miasta
Duke Nukem: Manhattan Project - przyjemny platformer, chyba podobał mi się nawet bardziej niż Forever
Larry 7: Miłość na Fali - obok Simona 2 to moja ulubiona przygodówka
Postal 2: Apocalypse Weekend - zombie, wściekłe krowy oraz kosa + maczeta + młot wyburzeniowy, no i koty
Postal 2 - moja recenzja na głównej, gra o tyle świetna co beznadziejna
Gothic - to dzięki gazetce zapoznałem się z serią, recenzja znowu na głównej
Worms World Party - chyba nie muszę przedstawiać
King's Bounty: Wojownicza Księżniczka
A Vampyre Story - przyjemna przygodówka, niestety bardziej przypomina duże demo niż pełnoprawną grę, a kontynuacji nie ma i nie będzie
Carmageddon TDR 2000 - mówią że najgorszy z serii, ale ja znam tylko tego
Wizardry 7 Gold - wstyd się przyznać ale nie mogę przejść, wydaje mi się że w gazecie nie podali hasła / systemu DRM przed wejściem do miasta
Duke Nukem: Manhattan Project - przyjemny platformer, chyba podobał mi się nawet bardziej niż Forever
Larry 7: Miłość na Fali - obok Simona 2 to moja ulubiona przygodówka
Postal 2: Apocalypse Weekend - zombie, wściekłe krowy oraz kosa + maczeta + młot wyburzeniowy, no i koty
Postal 2 - moja recenzja na głównej, gra o tyle świetna co beznadziejna
Gothic - to dzięki gazetce zapoznałem się z serią, recenzja znowu na głównej
Worms World Party - chyba nie muszę przedstawiać
King's Bounty: Wojownicza Księżniczka
A Vampyre Story - przyjemna przygodówka, niestety bardziej przypomina duże demo niż pełnoprawną grę, a kontynuacji nie ma i nie będzie
Carmageddon TDR 2000 - mówią że najgorszy z serii, ale ja znam tylko tego
Kończy się duża bieda i zaczyna mała (lub premiera, gry są trochę wymieszane):
rozpiskaPokaż
Turok - przyjemna strzelanka, nigdy nie chciało mi się jej skończyć
Sam & Max Sezon 1 - miodzio przygodówka, ale chyba wszyscy wiedzą o co chodzi
Bionic Commando Rearmed
Fable: zapomniane opowieści - moim zdaniem świetna gra action RPG / Aciotn Adventure
Prince of Persia: Dusza wojownika - niektórzy marudzą że zbyt mroczny i brutalny, ale mi się taki książę spodobał, no i soundtrack jest świetny
Mafia - przedstawiać nie trzeba
Max Payne: Antologia - znowu przedstawiać nie trzeba
Test Drive 6 - bardziej z sentymentu bo gra mi się w to teraz dość ciężko
Sam & Max Sezon 1 - miodzio przygodówka, ale chyba wszyscy wiedzą o co chodzi
Bionic Commando Rearmed
Fable: zapomniane opowieści - moim zdaniem świetna gra action RPG / Aciotn Adventure
Prince of Persia: Dusza wojownika - niektórzy marudzą że zbyt mroczny i brutalny, ale mi się taki książę spodobał, no i soundtrack jest świetny
Mafia - przedstawiać nie trzeba
Max Payne: Antologia - znowu przedstawiać nie trzeba
Test Drive 6 - bardziej z sentymentu bo gra mi się w to teraz dość ciężko
rozpiskaPokaż
Bioshock - przedstawiać raczej nie trzeba, jedna z ciekawszych strzelanek ostatnich lat
Alone in the Dark - gra taka sobie, ale grafika świetna, no i artbook ładny
The Elder Scrolls IV: Oblivion
The Elder Scrolls III: Morrowind złota edycja
Heroes of Might and Magic I - III z dodatkami
Medival: Total War - nigdy nie skończyłem, zawsze wymordowali mi wcześniej dynastię
Toca: Race Driver - w swoim czasie kolejny rekord w realizmie jazdy i zderzeń, do dzisiaj dobra ścigałka
Gothic 3 - aż trudno w to uwierzyć, ale ponoć nie jest najgorszą częścią serii, mam też wersję gold z któregoś czasopisma
Alone in the Dark - gra taka sobie, ale grafika świetna, no i artbook ładny
The Elder Scrolls IV: Oblivion
The Elder Scrolls III: Morrowind złota edycja
Heroes of Might and Magic I - III z dodatkami
Medival: Total War - nigdy nie skończyłem, zawsze wymordowali mi wcześniej dynastię
Toca: Race Driver - w swoim czasie kolejny rekord w realizmie jazdy i zderzeń, do dzisiaj dobra ścigałka
Gothic 3 - aż trudno w to uwierzyć, ale ponoć nie jest najgorszą częścią serii, mam też wersję gold z któregoś czasopisma
rozpiskaPokaż
Dungeon Siege 2: Deluxe - 7 płyt CD jeśli dobrze pamiętam, średnio mi się podobała...
Fear 2: Project Origin - ponoć znacznie słabszy niż jedynka, a jednak wywarł na mnie duże wrażenie
Saga Fallout: Edycja DVD, niestety pozbyłem się bigboxa, gówniarz byłem i się nie znałem
Mega Drive Classic Collection 3 - świetne gry, spieprzone DRM
Alice: Madness Returns - opis jest przy okazji wersji na PS3
Dragon Age 2 - jak wyżej
Dragon Age: Origins - w przeciwieństwie do wersji na PS3 wspaniała gra cRPG
Freedom Fighters - strzelanka z świetnym (bo prostym) systemem taktycznym
Fear 2: Project Origin - ponoć znacznie słabszy niż jedynka, a jednak wywarł na mnie duże wrażenie
Saga Fallout: Edycja DVD, niestety pozbyłem się bigboxa, gówniarz byłem i się nie znałem
Mega Drive Classic Collection 3 - świetne gry, spieprzone DRM
Alice: Madness Returns - opis jest przy okazji wersji na PS3
Dragon Age 2 - jak wyżej
Dragon Age: Origins - w przeciwieństwie do wersji na PS3 wspaniała gra cRPG
Freedom Fighters - strzelanka z świetnym (bo prostym) systemem taktycznym
rozpiskaPokaż
Icewind Dale + dodatek - bardzo przyjemny cRPG, niestety nigdy nie skończyłem, choć zaszedłem dość daleko
Planescape Torment - powiem wprost, kiedy ostatnio grałem w to lata temu gra mnie przerosła, teraz odkładam ją na chwilę gdy będę mógł spokojnie skupić się tylko na niej
Dawn of War II - bardzo dobra gra taktyczna, większość ludzi woli jedynkę, jednak jeszcze w nią nie grałem
Escape from Monkey Island - przedstawiać raczej nie trzeba
Star Wars: Jedi Knight: Jedi Academy - świetna gra w uniwersum gwiezdnych wojen, zdecydowanie moja ulubiona choć przyznam że nie grałem w zbyt wiele innych
Machinarium - czarująca przygodówka, jeśli macie i jeszcze nie graliście to polecam nadrobić zaległości
Disciples II: Gold - z braku Buntu elfów kupiłem sobie podstawkę + dodatek (inna sprawa że dodatek tak czy inaczej zawiera w sobie podstawkę) podczas jednej z biedronkowych promocji, gra niestety po angielsku
Disciples II: Bunt Elfów - zdecydowanie jedna z moich ulubionych gier w stylu Heroesów, bijąca nawet Heroesów, wcześniej miałem Powrót Galleana z Playa, z którą spędziłem dziesiątki godzin, pożyczając od czasu do czasu Bunt Elfów od kolegi, tą niedawno znalazłem na giełdzie samochodowej w Rzeszowie
Planescape Torment - powiem wprost, kiedy ostatnio grałem w to lata temu gra mnie przerosła, teraz odkładam ją na chwilę gdy będę mógł spokojnie skupić się tylko na niej
Dawn of War II - bardzo dobra gra taktyczna, większość ludzi woli jedynkę, jednak jeszcze w nią nie grałem
Escape from Monkey Island - przedstawiać raczej nie trzeba
Star Wars: Jedi Knight: Jedi Academy - świetna gra w uniwersum gwiezdnych wojen, zdecydowanie moja ulubiona choć przyznam że nie grałem w zbyt wiele innych
Machinarium - czarująca przygodówka, jeśli macie i jeszcze nie graliście to polecam nadrobić zaległości
Disciples II: Gold - z braku Buntu elfów kupiłem sobie podstawkę + dodatek (inna sprawa że dodatek tak czy inaczej zawiera w sobie podstawkę) podczas jednej z biedronkowych promocji, gra niestety po angielsku
Disciples II: Bunt Elfów - zdecydowanie jedna z moich ulubionych gier w stylu Heroesów, bijąca nawet Heroesów, wcześniej miałem Powrót Galleana z Playa, z którą spędziłem dziesiątki godzin, pożyczając od czasu do czasu Bunt Elfów od kolegi, tą niedawno znalazłem na giełdzie samochodowej w Rzeszowie
rozpiskaPokaż
Dawn of War - nie grałem jeszcze
Mark of Chaos - też nie grałem, ponoć dodatek, ale nie wiem do czego
Majesty 2 - niestety nie jest tak dobre jak jedynka, ale wciąż niezłe
Street Fighter IV - partyjka w tą grę przegrzewa mi kartę graficzną do poziomu samowyłączenia i nic nie jestem w stanie z tym zrobić Ale gra całkiem niezła, choć z ustawieniem sterowania pod pad inny niż z Xboxa trzeba się trochę pomęczyć
Thief Antologia - przedstawiać raczej nie muszę? Jedne z najlepszych skradanek ever
The Bard's Tale - trochę pokraczny RPG który ratuje się humorem, ale za to jakim humorem!
BlazBlue: Calamity Trigger - poza tym że instalator mam po japońsku to moim zdaniem bardzo dobry port jednej z lepszych bijatyk 2D poprzedniej generacji
Test Drive: Unlimited - ten prawdziwy, nie to co to coś z konsol Sony
Mark of Chaos - też nie grałem, ponoć dodatek, ale nie wiem do czego
Majesty 2 - niestety nie jest tak dobre jak jedynka, ale wciąż niezłe
Street Fighter IV - partyjka w tą grę przegrzewa mi kartę graficzną do poziomu samowyłączenia i nic nie jestem w stanie z tym zrobić Ale gra całkiem niezła, choć z ustawieniem sterowania pod pad inny niż z Xboxa trzeba się trochę pomęczyć
Thief Antologia - przedstawiać raczej nie muszę? Jedne z najlepszych skradanek ever
The Bard's Tale - trochę pokraczny RPG który ratuje się humorem, ale za to jakim humorem!
BlazBlue: Calamity Trigger - poza tym że instalator mam po japońsku to moim zdaniem bardzo dobry port jednej z lepszych bijatyk 2D poprzedniej generacji
Test Drive: Unlimited - ten prawdziwy, nie to co to coś z konsol Sony
rozpiskaPokaż
Wiedźmin - Axiomat może hejtować ile chce, moim zdaniem to kawał dobrego cRPG i pomimo słabszych momentów podoba mi się dużo bardziej niż dwójka
Wiedźmin 2: Zabójcy królów - krótka, bardzo krótka. Mogą mówić o filmowości i wartkiej akcji ile chcą, nie tego szukam w komputerowych RPGach
Zeus: Pan Olimpu - recenzja na głównej, bardzo przyjemna gra w "zbuduj miasto", choć szybko robi się monotonna
Disciples III: Wskrzeszenie - samodzielny dodatek do trójki zawierający kampanię Hord nieumarłych, do pięt nie dorasta pierwszym dwóm częściom (za bardzo starali się upodobnić do Heroesów), ale wciąż mi się podoba
Disciples III: Odrodzenie - ruscy nie do końca ogarnęli co sprawiało że Disciples było wyjątkowe, to jednak wciąż dobra gra
The Path - recenzja na głównej, bardzo ładne wydanie jak na swoją cenę
Wiedźmin 2: Zabójcy królów - krótka, bardzo krótka. Mogą mówić o filmowości i wartkiej akcji ile chcą, nie tego szukam w komputerowych RPGach
Zeus: Pan Olimpu - recenzja na głównej, bardzo przyjemna gra w "zbuduj miasto", choć szybko robi się monotonna
Disciples III: Wskrzeszenie - samodzielny dodatek do trójki zawierający kampanię Hord nieumarłych, do pięt nie dorasta pierwszym dwóm częściom (za bardzo starali się upodobnić do Heroesów), ale wciąż mi się podoba
Disciples III: Odrodzenie - ruscy nie do końca ogarnęli co sprawiało że Disciples było wyjątkowe, to jednak wciąż dobra gra
The Path - recenzja na głównej, bardzo ładne wydanie jak na swoją cenę
A teraz coś dla tych co uważają że rozmiar ma znaczenie
Fallout 3 kolekcjonerka - całkiem dobra gra, nie wiem dlaczego ludzie jej nie lubią, choć oczywiście do 1 i 2 ma fabularnie i pod względem możliwości (zwłaszcza w dwójce) daleko
Disciples III: Wskrzeszenie - Edycja Specjalna, czyli bigbox z gratisami, wciąż zafoliowana bo zanim do niej się dobrałem dorwałem podstawkę z dodatkiem za grosze
Baldur's Gate 2 z dodatkiem oraz obok Baldur's Gate - jeszcze żadnego nie skończyłem, ciężko mi było się przestawić z nowszych gier na ten poziom trudności
Anno 2070 - gra przyjemna (skończyłem), nie grałem w inne odsłony serii, więc nie porównam. Dla nie kojarzących strategia z naciskiem na stronę ekonomiczną położona głównie na wyspach (tutaj po roztopieniu lodowców). Pudło wygląda imponująco, jednak edycja kolekcjonerska strasznie... Chińska. Artbook jednak ładny, a i płytki z soundtrackiem fajne.
Bigboxy z Neverwinter Nights - zgarnąłem za dość niewielkie pieniądze w jarosławskim sklepie z grami, podstawka nie ma podkładki pod myszkę, ale poza tym raczej kompletne. Szczególnie podobał mi się dodatek Hordy Podmroku.
Kolekcja wszech czasów Neverwinter Nights - tak mi rób CeDeProjekt! Wielkie pudło z podstawowymi wersjami gier (jedynka z wydania diamentowego) wraz z wybranymi elementami kolekcjonerek. A całość za naprawdę śmieszne pieniądze, nie pamiętam już, ale raczej w okolicach 50zł
Dwójki nigdy nie skończyłem, wydawała mi się całkiem fajna, ale niesforna kamera w mieście doprowadzała mnie do nerwicy.
Gry które mi troszkę wcięło przy robieniu poprzednich zdjęć:
rozpiskaPokaż
Vampire The Masquerade: Redemption - co tu dużo mówić, po prostu bardzo dobry cRPG, w tym świecie bardziej do gustu przypadł mi późniejszy action RPG Bloodlines
Soldier of Fortune chyba przedstawiać nie trzeba, jedna z najlepszych strzelanek swojego okresu
Knights and Merchants: The Peasants Rebellion - wydanie premierowe, w tym charakterystycznym tanim wydaniu udającym gazetkę z kartonowym pudełkiem do poskładania i instrukcją z której mogliśmy sobie wyciąć okładkę do pudełka CD... Niestety została mi tylko to co widać na zdjęciu.
Age of Wonders - wyrwany w szmateksie, parę dni później rozdawana na GOGu
Septerra Core - mój pierwszy RPG, stylizowany na jRPG, ogólnie niezły, ale trochę denerwujący. Nie wiem czy to ogólnie występujący bug czy coś jest nie tak z moją płytką, ale podczas jednej z walk notorycznie wysypywało mi grę. Warte odnotowania jest że to kolejna gra której tłumaczenie wykonała ekipa czasopisma KS Gry, mieli jednak w tamtych czasach chłopaki zacięcie... Prawdę mówiąc nigdy nie udało mi się jej przejść, nawet gdy jakimś cudem przebiłem się przez sypiącą się walkę z bossem gubiłem się kilka godzin później.
Soldier of Fortune chyba przedstawiać nie trzeba, jedna z najlepszych strzelanek swojego okresu
Knights and Merchants: The Peasants Rebellion - wydanie premierowe, w tym charakterystycznym tanim wydaniu udającym gazetkę z kartonowym pudełkiem do poskładania i instrukcją z której mogliśmy sobie wyciąć okładkę do pudełka CD... Niestety została mi tylko to co widać na zdjęciu.
Age of Wonders - wyrwany w szmateksie, parę dni później rozdawana na GOGu
Septerra Core - mój pierwszy RPG, stylizowany na jRPG, ogólnie niezły, ale trochę denerwujący. Nie wiem czy to ogólnie występujący bug czy coś jest nie tak z moją płytką, ale podczas jednej z walk notorycznie wysypywało mi grę. Warte odnotowania jest że to kolejna gra której tłumaczenie wykonała ekipa czasopisma KS Gry, mieli jednak w tamtych czasach chłopaki zacięcie... Prawdę mówiąc nigdy nie udało mi się jej przejść, nawet gdy jakimś cudem przebiłem się przez sypiącą się walkę z bossem gubiłem się kilka godzin później.
rozpiskaPokaż
Kiedyś spodobało mi się demo Heavy Metal FAKK2, ale jakoś nie chcieli dać do żadnej gazetki, ja nie widziałem nigdzie w sklepach gry i tak jakoś o niej zapomniałem... Aż zacząłem przeglądać stare płytki z gazet i sobie przypomniałem. O dziwo był do kupienia w loombardzie, Earth kupiony przy okazji żeby zamortyzować wysokie koszty wysyłki.
Earth chyba kompletny, Heavy Metal FAKK2 zamiast instrukcji ma tylko karteczkę po polsku, ale jakoś przeżyję, liczy się gra
Earth chyba kompletny, Heavy Metal FAKK2 zamiast instrukcji ma tylko karteczkę po polsku, ale jakoś przeżyję, liczy się gra
Anime
A teraz to co mi zostało z mojej już niegdyś skromnej kolekcji anime.
rozpiskaPokaż
Karas, anime samo z siebie raczej przyzwoite niż wspaniałe, jednak zostawiłem ze względu na bardzo ładne wydanie zbiorcze.
Akira - chyba jedno z najlepszych anime jakie kiedykolwiek powstało, a przynajmniej moim zdaniem jest najlepsze.
Akira - chyba jedno z najlepszych anime jakie kiedykolwiek powstało, a przynajmniej moim zdaniem jest najlepsze.
Czas na mój mały anime - skarb, edycję kolekcjonerską Last Exile
rozpiskaPokaż
Samo anime określiłbym jako dobre z plusem, historia jest ciekawa a kreska niezła, zdecydowanie określiłbym jako jedno z moich ulubionych i jedn z lepszych które ukazało się oficjalnie w Polsce. Zestawik kopiłem nowy na wyprzedaży oficjalnego sklepu Vision, prawdę mówiąc był to jeden z ostatnich dostępnych egzemplarzy, bo kolega chciał kupić kilka dni później i już nie było.
W wydaniu oprócz serialu (co ciekawe z licencją do wypożyczania) są pocztówki, dwa niewielkie artbooki (z postaciami oraz projektami statków), trzy plakaty (A3, A4 i jakieś małe cholera wie co, co podobno jest mapą), oraz podróżne szachy z wygrawerowanym logo Last Exile. Szachy szczególnie mnie zawiodły swoim wykonaniem, znaczy dopóki ich nie otworzymy są ładne, ale grać na tym nie sposób.
W wydaniu oprócz serialu (co ciekawe z licencją do wypożyczania) są pocztówki, dwa niewielkie artbooki (z postaciami oraz projektami statków), trzy plakaty (A3, A4 i jakieś małe cholera wie co, co podobno jest mapą), oraz podróżne szachy z wygrawerowanym logo Last Exile. Szachy szczególnie mnie zawiodły swoim wykonaniem, znaczy dopóki ich nie otworzymy są ładne, ale grać na tym nie sposób.