Nowa gra na Mega Drive rodzimej produkcji!
-
- 'calkiem niezly gosc'
- Posty: 619
- Rejestracja: 2013-10-28, 11:52
- Axi0maT
- Sponsor
- Posty: 8542
- Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: JAMG (Just Another Maze Game)
Sega Mega Drive.... Ponowne uderzenie
-
- 'calkiem niezly gosc'
- Posty: 619
- Rejestracja: 2013-10-28, 11:52
- Axi0maT
- Sponsor
- Posty: 8542
- Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: JAMG (Just Another Maze Game)
Gra typu beat'em up, ale z bronia biala wiec klimaty nie beda wspolczesne. Waznym elementem gry bedzie duza ilosc krwi. Premiera jak sie uda to RetroKomp (a jesli nie to przynajmniej bardzo zaawansowane grywalne demo). Wiecej niestety nie moge zdradzic poki co, moze blizej premiery wrzuce jakies screeny. Po drodze moze jakies szkice lub koncept arty.
PS: dla moderatorow - prosze o wydzielenie tematu do dzialu Sega Mega Drive. Nie zasmiecajmy tematu siudymowi.
PS: dla moderatorow - prosze o wydzielenie tematu do dzialu Sega Mega Drive. Nie zasmiecajmy tematu siudymowi.
-
- 'calkiem niezly gosc'
- Posty: 619
- Rejestracja: 2013-10-28, 11:52
Re: Nowa gra na Mega Drive rodzimej produkcji!
Brzmi totalnie intrygująco! Jakieś screeny? Widziałeś ostatni beatem up od water melona?
- Axi0maT
- Sponsor
- Posty: 8542
- Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Nowa gra na Mega Drive rodzimej produkcji!
Oczywiscie ze widzialem gierke od Water Melone - Paprium zapowiada sie jednak na gre z totalnie gornej polki... Nie przebijemy ich jesli o to chodzi. Gatunek jednak zostal wybrany jeszcze na poprzednim RetroKompie a wiec tym samym przed oficjalnym trailerem Paprium (nie wiem czy cos predzej bylo o tej grze wiadome), tak wiec... Zgodnosc gatunow jest czysto przypadkowa.
Jesli mialbym do czegos porownywac nasza gre to celowalbym w Golden Axe + Moonstone (taki Doman tylko z lepsza grafika). Na screeny za wczesnie. Pracujemy nad silnikiem, grafiki wciaz niewiele i dzialamy na typowo roboczej. Wiekszosc obecnej grafiki to szkice i concept arty... Prace jednak przyspieszaja i mysle ze w przeciagu miesiaca bede mogl pokazac cos namacalnego.
Jesli mialbym do czegos porownywac nasza gre to celowalbym w Golden Axe + Moonstone (taki Doman tylko z lepsza grafika). Na screeny za wczesnie. Pracujemy nad silnikiem, grafiki wciaz niewiele i dzialamy na typowo roboczej. Wiekszosc obecnej grafiki to szkice i concept arty... Prace jednak przyspieszaja i mysle ze w przeciagu miesiaca bede mogl pokazac cos namacalnego.
-
- 'calkiem niezly gosc'
- Posty: 619
- Rejestracja: 2013-10-28, 11:52
Re: Nowa gra na Mega Drive rodzimej produkcji!
Skąd jest Wasza ekipa? Jest szansa ze cześć jest z Trm?
- Axi0maT
- Sponsor
- Posty: 8542
- Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Nowa gra na Mega Drive rodzimej produkcji!
Kain - kod (Szczecin)
Axi0maT - kod (Koszalin)
Cissic - design/fabula/szkice (Warszawa)
Koyot - grafika w grze (Olsztyn)
AceMan - dzwiek/muzyka (Wroclaw)
Phaere - concept art, grafika intro i przerywnikow (Wroclaw)
Axi0maT - kod (Koszalin)
Cissic - design/fabula/szkice (Warszawa)
Koyot - grafika w grze (Olsztyn)
AceMan - dzwiek/muzyka (Wroclaw)
Phaere - concept art, grafika intro i przerywnikow (Wroclaw)
- ufix
- 'dopchal sie i chce pisac'
- Posty: 267
- Rejestracja: 2012-08-12, 21:51
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Nowa gra na Mega Drive rodzimej produkcji!
Wow, świetna sprawa, mam nadzieję, że będziesz tutaj opowiadał o postępach prac
- Axi0maT
- Sponsor
- Posty: 8542
- Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Nowa gra na Mega Drive rodzimej produkcji!
Wlasciwie to sie wzgraniam przed takim informowaniem o postepach w pracach. Wiele osob (nie mowie ze akurat Wy) nie potrafi zrozumiec niektorych roboczych elementow w grze. Na pewno jednak cos zarzuce jak bedzie na tyle namacalne ze bedzie co pokazac. Na etapie kiedy grafika jest osobno a trwa testowanie silnika to nie bede poswiecal czasu na klecenie czegos tylko po to zeby pokazac 2-3 screeny. Dajcie nam jeszcze chwile a zapewniam ze nie pozalujecie no chyba ze cos ze szkicow chcecie... Ale nie wiem na ile to wam da podglad na sama gre...
-
- 'calkiem niezly gosc'
- Posty: 619
- Rejestracja: 2013-10-28, 11:52
-
- 'doskakuje do klawiatury'
- Posty: 120
- Rejestracja: 2011-11-11, 15:05
- Lokalizacja: Sochaczew
- Kontakt:
Re: Nowa gra na Mega Drive rodzimej produkcji!
Kibicuję i czekam na migawki z postępów prac
-
- 'doskakuje do klawiatury'
- Posty: 32
- Rejestracja: 2017-06-24, 12:30
- Lokalizacja: A-WW
Re: Nowa gra na Mega Drive rodzimej produkcji!
Axi0maT czy wcześniej w tym składzie badz innym robiliście jakieś gry ? Czy myśleliście kiedyś o nowszych konsolach ? (DC, PSX itp) Czy produkcja będzie wydana fizycznie na cartridge ?
Pozdro
Pozdro
- Axi0maT
- Sponsor
- Posty: 8542
- Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Nowa gra na Mega Drive rodzimej produkcji!
Kilka szkicow:
Kliknij obrazek, aby powiększyć
Kliknij obrazek, aby powiększyć
Kliknij obrazek, aby powiększyć
viewtopic.php?f=59&t=7080
2015: Wizard (NES)
viewtopic.php?f=41&t=6668
Kliknij obrazek, aby powiększyć
Kliknij obrazek, aby powiększyć
Kliknij obrazek, aby powiększyć
2016: Vilq (Sega Mega Drive)next THE flex pisze:Axi0maT czy wcześniej w tym składzie badz innym robiliście jakieś gry ?
viewtopic.php?f=59&t=7080
2015: Wizard (NES)
viewtopic.php?f=41&t=6668
Ta nowa gra (beatem'up) pierwotnie miala powstawac wlasnie na PSXa ale zrezygnowalismy z tej opcji, poniewaz oczekiwania od produktu na tak zaawansowana konsole sa o wiele wieksze. W grafike 3D nie ma sensu sie pchac bo nie podolamy wyzwaniu (za male moce przerobowe). Ciezko byloby tez zapelnic CD chocby 10cioma MB... a co dopiero pol giga. Mam osobiscie na uwadze zarowno DC jak i GC, ale nie planujemy wiekszych produkcji na te platformy. Wolimy wspierac mniejsze ktore cierpia na deficyt oprogramowania. Blizej nam do Atari czy Amigi anizeli nowszych platform.next THE flex pisze:Czy myśleliście kiedyś o nowszych konsolach ? (DC, PSX itp)
Takie jest zalozenie od samego poczatku. Nie jest to jednak tak prosta sprawa jakby sie moglo wydawac. Rownolegle do tej obecnej produkcji trwaja prace nad wydaniem Vilq Deluxe na kartridzu. Wlasnie robi sie prototyp. Wydanie gry na takim nosniku jak kartridz wymaga jednak sporych nakladow finansowych ze wzgledu na elektronike. Zeby zrobic naklad 500 egzemplarzy to trzeba wylozyc juz konkretne pieniadze na to (wystarczy pomnozyc ilosc przez cene potencjalnego kartridza i zobaczyc ile wychodzi... a podpowiem ze to nie jest tak ze jak gra kosztuje stowke to ze koszt kartridza to 10pln a 90 idzie do tworcow). Zobaczymy co z tego wyjdzie. Ogolnie moge zdradzic ze po tej najnowszej grze zrobimy sobie prawdopodobnie rok przerwy w developingu i skupimy sie na dopracowaniu swoich 3 produkcji tak aby trafily wszystkie na kartridze).next THE flex pisze:Czy produkcja będzie wydana fizycznie na cartridge ?