Problem z eShop

Wkraczając w nowy wymiar.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Spyro1993
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 2184
Rejestracja: 2008-06-29, 16:49
Lokalizacja: Knurów
Kontakt:

Problem z eShop

Post autor: Spyro1993 » 2012-01-08, 22:51

Witam. Mam dość poważny problem. Postanowiłem przelać pieniądze kartą płatniczą, wszystko zrobiłem tak jak trzeba. Pieniądze na koncie bankowym mi pobrało, a na koncie eShop ich nie ma! Jak kilka miesięcy temu dokonałem transakcji to było wszystko w porządku. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
Mój friendcode:
Nintendo 3DS: 1075-0891-4847
Nintendo Switch: SW-7223-6894-3313

(2b v ~2b) - Szekspir

kawka
'radzi sobie'
'radzi sobie'
Posty: 511
Rejestracja: 2007-08-29, 15:43
Lokalizacja: Perła Mazur
Kontakt:

Re: Problem z eShop

Post autor: kawka » 2012-01-08, 23:46

Ja mam podobny problem. Również chciałem przelać pieniądzę za pomocą swojej karty płatniczej VISA przez opcję add funds. Za każdym razem moja prośba była odrzucana i wyświetlało mi wiadomość "This credit card cannot be used". Podczas wizyty w banku okazało się, że karty płatnicze do kont założonych przed marcem 2011 (w PKO BP) w ogóle nie mają funkcji płatności internetowych. Długo się nie zastanawiałem - podpisałem więc nową umowę, przy okazji zabuliłem 50 zł za pozostawienie starego numeru rachunku do nowego konta. Czekałem 1,5 tygodnia na nową kartę. Zaraz po odbiorze aktywowałem ją. I co? Problem pozostaje. Za każdą próbą wywala mi cały czas ten sam błąd:
Error Code: 005-6511

This credit card cannot be used.

For more information, please contact the issuer of your credit card.
Mi jednak nie pobiera nic z konta - czyli te moje płatności faktycznie są odrzucane. I nie wiem co robić. Pisałem w mojej sprawie do polskiego Nintendo (Stadlbauer). W odpowiedzi Pani Beata odpisała, że były wcześniej takie przypadki, że pobrane z konta bankowego pieniądze nie zasilały konta w eshop. Tak więc w twoim przypadku musisz im przekazać dowód, że pieniądze zostały ściągnięte z twojego konta, a nie znalazły się na eshop. Oni wtedy będą to załatwiać z NoE, bo tak właśnie postępują w tego typu sytuacjach.

Awatar użytkownika
Spyro1993
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 2184
Rejestracja: 2008-06-29, 16:49
Lokalizacja: Knurów
Kontakt:

Re: Problem z eShop

Post autor: Spyro1993 » 2012-01-08, 23:52

Może mój przypadek był związany z tym, że niedziela była i jutro pieniądze będą na eShopowym koncie gdy już wpłata będzie zaksięgowana (oby to było to). Jutro rano się o tym przekonam. Zależy mi na tym by było wszystko ok, bo to akurat konsola od kuzynki jest (region ma ustawiony Polska). Kiedyś to robiłem i wszystko u mnie było ok.
Mój friendcode:
Nintendo 3DS: 1075-0891-4847
Nintendo Switch: SW-7223-6894-3313

(2b v ~2b) - Szekspir

kawka
'radzi sobie'
'radzi sobie'
Posty: 511
Rejestracja: 2007-08-29, 15:43
Lokalizacja: Perła Mazur
Kontakt:

Re: Problem z eShop

Post autor: kawka » 2012-01-09, 00:05

Czyli pewnie będzie właśnie tak, jak napisałeś - pieniądzę pojawią się w tygodniu, zostaną zaksięgowane w dzień roboczy. A jeśli nie, to już wiesz, co robić - kontaktować się z dystrybutorem na Polskę (Stadlbauer). Ja już od tygodnia robię wszystko prawidłowo, a mimo tego nie funkcjonuje mi to w ogóle, chociaż w tej chwili już powinno :(

ramzes64
Redaktor
Redaktor
Posty: 4174
Rejestracja: 2006-02-26, 01:50
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Problem z eShop

Post autor: ramzes64 » 2012-01-09, 01:00

ja problemow nie mialem, zasilalem jakos wieczorem, albo i w weekend.

mam karte z mBanku do platnosci internetowych, ktora zasilam pieniedzmi na koncie. Pozniej podaje numer karty i z niej sciaga tyle, ile wczesniej na nią przelalem. Kupilem tak PullBlox i Calculator :) - bez problemow, gdy moglem sciagnac odrazu.
Professional N I N T E N D O Game Tester - od 1998r.

kawka
'radzi sobie'
'radzi sobie'
Posty: 511
Rejestracja: 2007-08-29, 15:43
Lokalizacja: Perła Mazur
Kontakt:

Re: Problem z eShop

Post autor: kawka » 2012-01-09, 23:03

A jaki macie wybrany region w ustawieniach konsoli? Może trzeba inny, niż Polska - mimo tego, że nasz kraj jest na tej liście? W ogóle to spotkał się ktoś z forum z podobnym, jak mój problemem (Error Code: 005-6511)? Dziś kolejne dwie próby na różne kwoty - bez powodzenia.

ramzes64
Redaktor
Redaktor
Posty: 4174
Rejestracja: 2006-02-26, 01:50
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Problem z eShop

Post autor: ramzes64 » 2012-01-10, 00:49

ja mam na Polska i nie ma problemow. Z problemami pisz przez formularz na stronie www.nintendo.pl - będą rozwiązywać problem.
Professional N I N T E N D O Game Tester - od 1998r.

Awatar użytkownika
Spyro1993
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 2184
Rejestracja: 2008-06-29, 16:49
Lokalizacja: Knurów
Kontakt:

Re: Problem z eShop

Post autor: Spyro1993 » 2012-01-10, 11:14

Mam ustawione na Polska i kiedyś nie było problemu. Pieniędzy niestety nie ma, więc muszę wypełnić ten formularz...
Mój friendcode:
Nintendo 3DS: 1075-0891-4847
Nintendo Switch: SW-7223-6894-3313

(2b v ~2b) - Szekspir

kawka
'radzi sobie'
'radzi sobie'
Posty: 511
Rejestracja: 2007-08-29, 15:43
Lokalizacja: Perła Mazur
Kontakt:

Re: Problem z eShop

Post autor: kawka » 2012-01-10, 20:37

Także mam ustawione na Polskę. I ja również (znowu) napisałem do nich w mojej sprawie.

Awatar użytkownika
Chaykin
Sponsor
Sponsor
Posty: 142
Rejestracja: 2010-07-03, 15:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Problem z eShop

Post autor: Chaykin » 2012-01-12, 02:02

Ponowie swoje pytanie z innego forum. Spyro1993, czy kasę na pewno pobrało z konta (tj. została ona zaksięgowana i jest na liście z cała historią konta) czy może tylko środki zostały zablokowane? (tj. dostępne saldo będzie o tą kwotę mniejsze, ale jeżeli płatność "nie przeszła" to po iluś dniach środki zostają zwolnione) Przeczytaj sobie np. tutaj pytanie "Na jak długo blokowane są środki gdy dokonam transakcji kartą?". Możliwe jest, że środki zostały zablokowane, ale do transakcji tak naprawdę nie doszło.
odi profanum vulgus et arceo

kawka
'radzi sobie'
'radzi sobie'
Posty: 511
Rejestracja: 2007-08-29, 15:43
Lokalizacja: Perła Mazur
Kontakt:

Re: Problem z eShop

Post autor: kawka » 2012-01-12, 18:58

Ja już rozwiązałem mój problem. Dzwoniłem na infolinię. Otóż miałem zerowy limit na operacje internetowe. Pani z która podpisywałem nową umowę zinterpretowała to na początku tak, że skoro "zero" - to żadnego ograniczenia nie ma. Cóż... Odwiedziłem ponownie oddział mojego banku, by aktywować limit. Konto eshop zasilone już pierwszą wpłatą, także wszystko jest ok :grin:

ramzes64
Redaktor
Redaktor
Posty: 4174
Rejestracja: 2006-02-26, 01:50
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Problem z eShop

Post autor: ramzes64 » 2012-01-12, 19:11

ja tak mialem raz ze sklepu z UK, kupowalem, wplacilem i NIC... paczki nie wyslali, kasy nie pobralo i po jakims tygodniu - albo i wiecej anulowali sami zamowienie w sklepie. Jaki sblad byl, czy cos.

ostatnio na Allegro babka kupowala u mnie gre, wplacila przez Place z Allegro(czy jak to sie tam teraz nazywa) i cisza.... tydzien mija, ja sie upominam o kase, ona ze wplacila, ze nie wie co ma zrobic, gra na swieta, ze chce szybko, widzi ze tranzakcja niezakonczona w Allegro, kasa pobrana i bala sie ze jej dwa razy sciagnie kase. Powiedzialem ze jak sciagnie kase to oddam, ze bedzie miala to w swoich rachunkach w banku, ja tez... wplacila jeszcze raz i poszlo ok odrazu. A tamto sie jakoc wyprostowalo - jakas zawieszka byla, czy cos ze status wplaty byl oczekujacy i ani mi nie przelalo, ani jej nie pobralo.
Professional N I N T E N D O Game Tester - od 1998r.

kawka
'radzi sobie'
'radzi sobie'
Posty: 511
Rejestracja: 2007-08-29, 15:43
Lokalizacja: Perła Mazur
Kontakt:

Re: Problem z eShop

Post autor: kawka » 2012-01-12, 20:03

ramzes64 pisze:ostatnio na Allegro babka kupowala u mnie gre, wplacila przez Place z Allegro(czy jak to sie tam teraz nazywa) i cisza.... tydzien mija, ja sie upominam o kase, ona ze wplacila, ze nie wie co ma zrobic, gra na swieta, ze chce szybko, widzi ze tranzakcja niezakonczona w Allegro, kasa pobrana i bala sie ze jej dwa razy sciagnie kase. Powiedzialem ze jak sciagnie kase to oddam, ze bedzie miala to w swoich rachunkach w banku, ja tez... wplacila jeszcze raz i poszlo ok odrazu. A tamto sie jakoc wyprostowalo - jakas zawieszka byla, czy cos ze status wplaty byl oczekujacy i ani mi nie przelalo, ani jej nie pobralo.
Też tak miałem niedawno z PayU (stare "płacę z allegro"). Przed Świętami, także to był gorący okres, jeśli chodzi o zakupy. Dopiero za drugim razem przekazało wpłatę sprzedającemu. Musiałem anulować pierwszą płatność i wprowadzić następną. Ogólnie to trzeba zawsze pilnować statusu tych wszystkich wpłat za pośrednictwem allegro, na liście dostępnej na swoim koncie - zwykle to jest kilka minut po zleceniu płatności i pieniądze już są u odbiorcy. Czasem coś jednak może nawalić.

Awatar użytkownika
Spyro1993
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 2184
Rejestracja: 2008-06-29, 16:49
Lokalizacja: Knurów
Kontakt:

Re: Problem z eShop

Post autor: Spyro1993 » 2012-01-12, 21:58

Chaykin pisze:Ponowie swoje pytanie z innego forum. Spyro1993, czy kasę na pewno pobrało z konta (tj. została ona zaksięgowana i jest na liście z cała historią konta) czy może tylko środki zostały zablokowane? (tj. dostępne saldo będzie o tą kwotę mniejsze, ale jeżeli płatność "nie przeszła" to po iluś dniach środki zostają zwolnione)
Nadal płatność nie jest zaksięgowana, więc te środki chyba są zamrożone. Mam nadzieję, że odblokowane będą możliwie jak najprędzej, bo wtedy będę mógł bez stresu ponownie dokonać transakcji, tylko już wtedy w tygodniu w godzinach pracy banków. :wink:
Mój friendcode:
Nintendo 3DS: 1075-0891-4847
Nintendo Switch: SW-7223-6894-3313

(2b v ~2b) - Szekspir

Awatar użytkownika
Chaykin
Sponsor
Sponsor
Posty: 142
Rejestracja: 2010-07-03, 15:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Problem z eShop

Post autor: Chaykin » 2012-01-13, 00:14

OK. :-) Problem będzie wtedy gdy zapłata zostanie zaksięgowana (pojawi się w historii konta), a kasy na eShopie nie będzie. :undecided:
odi profanum vulgus et arceo

ODPOWIEDZ