Onechanbara: Bikini Zombie Slayers

Loading

Onechanbara: Bikini Zombie Slayers na Nintendo Wii nie jest tytułem wybitnym, prawdę mówiąc bardzo niewiele brakuje żeby był produkcją na wskroś złą i żałosną, ma jednak w sobie to „coś” co sprawia że jest zaskakująco grywalna, pomimo że według zasad zdrowego rozsądku zdecydowanie nie powinna. O dziwo tym czymś nie są liczne niskie ujęcia i […]

Read More
Sonic the Hedgehog

Sonic the Hedgehog

  • wrz 06, 2014

Loading

W 1991 Sega postanowiła porzucić Alexa Kidda jako swoją maskotkę i zdecydowała się na kogoś innego. W celu stworzenia tej postaci i jej debiutanckiej gry powołano nowe studio – Sonic Team. Po pewnym czasie stworzono niebieskiego jeża imieniem Sonic. Pierwszą grą z jego udziałem jest Sonic the Hedgehog, która ukazała się na dwie platformy: szesnastobitową […]

Read More
Crisis Core: Final Fantasy VII

Crisis Core: Final Fantasy VII

  • kwi 06, 2014

Loading

Final Fantasy to tytuł serii gier produkowanych nieprzerwanie od 1987 roku przez firmę Square Soft (a następnie Square-Enix). Swoje początki Final Fantasy stawiał na Nintendo NES, aż do czasu radykalnego zmienienia frontu na platformę Sony. Wspomniana seria wywołuje u zagorzałych fanów pojawienie się ciarek na plecach, wzrost ciśnienia krwi czy też euforię. W latach 90-tych […]

Read More
Nintendo 2DS

Nintendo 2DS

  • mar 06, 2014

Loading

28 Września 2013 – Nintendo ogłosiło wydanie nowego modelu konsoli Nintendo 3DS o nazwie 2DS, okrojonego o kilka bajerów w stosunku do pierwowzoru. Zabieg zastosowany przez Japończyków był stosunkowo zaskakujący ale też przewidywalny. Nintendo od jakiegoś czasu stara się promować elektroniczną rozrywkę niskich kosztów, co można było zaobserwować w tym samym roku przy okazji wypuszczenia […]

Read More
Regeneracja analoga w padzie do Nintendo 64

Loading

Dzięki wyeliminowaniu elementów mechanicznych, które mogłyby ulec zużyciu, a także wysokiej jakości produkcji konsola piątej generacji od Nintendo uchodzi za wzór niezawodności. Niestety nie można powiedzieć tego samego o oryginalnym joypadzie. Samo jego wykonanie jest wzorcowe, problematyczny okazuje się jednak analog – w zdecydowanej większości gier podstawowy i jedyny kontroler ruchów (standardowy D-Pad niestety został […]

Read More