Lylat Wars (Star Fox 64)

Nintendo 64

Utworzono: 15 listopada 2008
Autor: StormS
Odsłon:

1885

Wielu posiadaczy konsoli Nintendo 64 miało zapewe przyjemność grać w Star Fox 64 znanej również jako Laylat Wars. Ale czy odkryliście wszystkie jego sekrety? Przedstawiam wam w pełni ilustrowany poradnik, możliwe że poznacie tę grę od nowa. Zapraszam do przejrzenia solucji.

Star Fox 64 to obok Goldeneye, Super Mario 64 i The Legend of Zelda Ocarina of Time najbardziej rozpoznawalna gra na konsolę Nintendo 64. W Europie i Australii gra została wydana pod tytułem Lylat Wars. Jest to pierwsza pozycja na N64, która wykorzystywała Rumble Paka.

Gdzieś w odległej galaktyce w niewielkim systemie Lylat dochodzi do niepokojących wydarzeń. Dr Andross, błyskotliwy naukowiec zajmującymi się biotechnologiami zostaje zmuszony do opuszczenia planety Corneria, gdzie dotychczas prowadził swoje badania. Corneria to oaza spokoju i niestety nie ma tu miejsca na odrażające eksperymenty Androssa. Naukowiec zostaje skazany na banicje i umieszczony na pustynnej planecie Venom. Pięć lat po tych wydarzeniach obserwatorium na Cornerii potwierdza wrogą aktywność profesora na krańcach układu Lylat. Generał Pepper wysyła na zwiad drużynę Star Fox dowodzoną przez Jamesa McClouda. W wyniku zdrady jednego z członków zespołu – Pigmy, Star Fox wpadają w pułapkę z której udaje się uciec jedynie Peppy. Dr Andross oficjalnie wypowiada wojnę wszystkim mieszkańcom systemu Lylat. Bez większych problemów przejmuje władzę sukcesywnie na kolejnych planetach. W końcu dociera również na Conerie. Generał Pepper nie mogąc sobie poradzić z przeważającymi siłami wroga powołuje nowy oddział specjalny Star Fox na czele którego staje Fox McCloud, syn samego Jamesa McClouda. Nadeszła chwila kontrataku. Cel jest jasny – zmusić wrogie siły do odwrotu, a następnie pozbyć się Dr Androssa raz na zawsze.

Pobierz solucje do gry Star Fox 64 (Lylat Wars): starfox_64.zip (1,17 MB)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ładowanie