Super Mario Galaxy 2

Super Mario Galaxy 2

Niespodziewana zapowiedź kontynuacji najwyżej ocenionej gry na Wii podczas E3 2009 zszokowała chyba wszystkich. Po raz pierwszy Nintendo zdecydowało się wydać dwie części Mario w 3D na jedną konsolę. Opinie były mieszane, jedni liczyli na swoisty mission pack w Super Mario Galaxy 2, drudzy z kolei na więcej genialnych patentów, niż te których dostarczyła nam część pierwsza.

Loading

Control Stick (Model-3060)

Control Stick (Model-3060)

Dla posiadaczy Segi Master System znudzonych swoimi padzikami mamy ciekawą alternatywę w postaci joysticka ukrywającego się pod nazwą Control Stick. Wszystkich którzy już pędzą do sklepu prosimy jednak o uprzednie zapoznanie się z opisem tego urządzenia, bowiem nie jest ono pozbawione wad, a przecież zawsze lepiej wiedzieć co się kupuje.

Loading

The Legend of Zelda: The Minish Cap

The Legend of Zelda: The Minish Cap

Nintendo znane jest przede wszystkim z tego, że każda ich gra to murowany hit zarówno w opinii graczy, krytyków jak i w wynikach sprzedaży. Gigant z Kioto nie byłby jednak sobą gdyby nie eksploatował swoich serii i postaci do granic możliwości. W ten sposób każda platforma zawsze dostaje znane i lubiane gry z serii uwielbianych przez miliony ludzi na całym świecie. Nie inaczej stało się z handheldem Game Boy Advance, który prócz konwersji wielu hitów ze SNESa, doczekał się również wyśmienitych gier na licencji wielkiego N, w tym fenomenalnej The Legend of Zelda: The Minish Cap pretendującej do miana najlepszej gry na GBA.

Loading

Metroid [VC]

Metroid [VC]

Metroid który ukazał się w 1986 roku na Nintendo Entertainment System (NES), stał się jedną z kluczowych serii gier Nintendo, tak jak: The Legend of Zelda, Super Mario czy Star Fox. Gry z serii ukazywały się na prawie wszystkich konsolach, a GameCube’owski Metroid Prime zasłużył sobie nawet na pierwsze miejsce wśród najwyżej ocenionych gier w poprzedniej generacji konsol (NGC, PS2, Xbox). Dziś na retroage.net zapraszamy do przeczytania recenzji pierwszego NES’owego Metroid ’a, który w cyfrowej dystrybucji Nintendo dostępny jest na Wii/Virtual Console.

Loading

Wymiana wyświetlacza dolnego i dotykowego w DS Lite

Wymiana wyświetlacza dolnego i dotykowego w DS Lite

Konsole przenośne ze względu na swój mobilny charakter, narażone są na uszkodzenia o wiele bardziej niż ich stacjonarni bracia. Jeśli zdarzył ci się nieprzyjemny wypadek uszkodzenia dolnego ekranika w Nintendo DS Lite to z poniższego artykułu dowiesz się jak przywrócić do życia ten wspaniały sprzęt.

Loading

Disaster: Day of Crisis

Disaster: Day of Crisis

Erupcja wulkanu, trzęsienie ziemi, tsunami. To tylko ułamek doznań dnia z piekła rodem Raymonda Bryce. Bohater gry Disaster: Day of Crisis na konsolę Nintendo Wii mimo problemów z otaczającą naturą, gra na nosie uzbrojonym po zęby zbirom. Nawarzywszy sobie takiego piwa, że można nazwać browary od jego imienia, Ray stara się wypełnić pewne zobowiązanie. Szczegóły w recenzji.

Loading

Sonic Adventure

Sonic Adventure

Sonic, niebieski jeż posiadający niezwykłą szybkość.*Sonic sympatyczny niebieski jeżyk w trampkach zadebiutował na konsoli Sega Mega Drive. A największe triumfy odnosił właśnie w epoce szesnastu bitów. Zdobył sobie wiele milionów wiernych fanów, a gry z nim w roli głównej sprzedawały się jak świeże bułeczki. Wtedy też zyskał miano „oficjalnej” maskotki Segi. Dużo gorzej wiodło mu się na Saturnie. Deweloperzy wyraźnie nie mogli zdecydować czy zostać przy klasycznej dwuwymiarowej mechanice czy może idąc za aktualnymi trendami przeskoczyć w trzeci wymiar. Skończyło się na tym, że gry z Sonicem na Saturnie można określić co najwyżej jako przyzwoite. Kiedy na rynku pojawił się Dreamcast, Sega zapowiedziała, że ponaddźwiękowy jeż powróci z klasą i skopie tyłek pewnemu wąsatemu przetykaczowi rur. Nowe przygody Sonica znane jako Sonic Adventure lądują w czytnikach konsol w 1999 roku.

Loading

Monster in My Pocket

Monster in My Pocket

Monster in My Pocket został stworzony przez mistrzów tamtego okresu, firmę która miała praktycznie same hity na swoim koncie, uznane i doceniane Konami. Sam pomysł nie wziął się znikąd, gra powstała na podstawie serii zabawek, a właściwie figurek, kart czy komiksów. Jak wiadomo gdy społeczeństwo podłapie pomysł, to w ruch idzie cała machina mająca za zadanie nabić jak najwięcej kasy właścicielowi licencji. A jeśli przy okazji skorzystają gracze to czemu nie? Gra została wydana w 1991 roku na NESa, czyli rok po ukazaniu się pierwszej serii figurek Monster in My Pocket. Niech te suche fakty posłużą za początek jak i zachętę do dalszej lektury.

Loading

Wonder Boy

Wonder Boy

Wonder Boy to jedna z najważniejszych serii, jakie pojawiły się na Segę Master System. Pierwsza część ukazała się w 1987 roku i stanowi konwersję z automatów wydaną rok wcześniej. Chociaż dzisiaj cykl Wonder Boy jest już raczej zapomniany, to na przełomie lat 80 i 90 gry te cieszyły się sporą popularnością. Tytuł trafił na wiele różnych systemów - w tym Nintendo NES, w nieco przerobionej wersji znanej jako Adventure Island.

Loading

The House of the Dead: Overkill

The House of the Dead: Overkill

Shootery na szynach to gatunek gier przywrócony ostatnio do życia, głównie za sprawą konsoli Nintendo Wii, na której sprawdza się doskonale dzięki unikalnym kontrolerom. Dodać należy również, że jest to typ gier niezbyt łaskawie oceniany przez prasę i portale branżowe ze względu na banalną rozgrywkę, bowiem gracz ogranicza się tylko do strzelania i nie ma wpływu nawet na to gdzie powinien iść. W zalewie gier z tego gatunku można jednak wypatrzyć parę ciekawszych tytułów, a wśród nich jedną perełkę – The House of the Dead: Overkill.

Loading

Najnowsze galerie: