mChat

  • tbxxczw lut 08, 2024 3:49 pm
    Coraz więcej gier jest dostepnych w reedycjach, na róznych składankach w abonamentach...
  • tbxxczw lut 08, 2024 3:49 pm
    A w obecnie dostępnym zalewie gier, jak się nie ogra kilku klasyków to korona z głowy nie spadnie..
  • Tomek Walancikpt lut 09, 2024 2:53 pm
    Kasutar pisze: Co sądzicie o kupowaniu reprodukcji gier? Mam oczywiście na myśli takie które są praktycznie nieosiągalne a cena za kartridż jest czterocyfrowa
    Nie kupowałem i nie kupiłbym
  • kolosob lut 10, 2024 11:11 pm
    Ja też nie widzę w tym za dużo sensu - jak już ma się piracić to nie ma sensu płacić jakiemuś cwaniaczkowi i udawać że wszystko jest ok.
  • TankerPLndz lut 11, 2024 10:04 pm
    Tak z ręką na sercu to z reprodukcji kupiłem "tylko" Golden Sun, Pokemon Emerald i Pokemon LeafGreen na GBA, ale to tylko ze względu na cenę i ciśnienie by sobie zagrać w te gierki. Ceny oryginalnych no już niestety sprawiają, że człowiek się musi mocno zastanowić, a też nie jestem pewien czy np. za pół roku/ rok bym nie sprzedał.
  • Axi0maTśr lut 14, 2024 6:01 pm
    Na GOGu za darmo rozdaja FlatOut jakby ktos byl zainteresowany.
  • Tomek Walancikśr lut 14, 2024 9:57 pm
    Jak tam życie u was? Lepiej/gorzej w porównaniu do ostatnich miesięcy?? :)
  • kolosob lut 17, 2024 7:49 pm
    U mnie bez większych zmian, raz gorzej raz lepiej - uśredniając tak samo jak zawsze.
  • Axi0maTsob lut 17, 2024 9:57 pm
    Finishuje swoje wishlisty, w zasadzie niewiele mi zostalo juz do kupienie dlatego zaczalem sie rozgladac za innymi rzeczami i nawet gry PC wrocily do lask... stad kupilem kilkanascie PCtowych gier w pudelkach w ostatnim czasie.
  • Kasutarwt lut 20, 2024 9:06 pm
    U mnie ostatnio straszna lipa z kupowaniem, nie ukrywam że trochę zaniedbałem hobby. Ostatnio chyba kupilem Guardian Legend na nesa pod koniec zeszłego roku. Może w marcu coś kupię dalej

Kto czatuje

Nikt nie czatuje.
Odświeżanie co 60 sekund