mChat

  • kanarekkkndz gru 04, 2022 7:46 pm
    To był najlepszy mecz w wykonaniu reprezentacji od dawna. Wejście Milika, czy grosika to zmiany, które coś dawały dla drużyny, a nie dla statystyki. Wynik może i dla żabojadów, ale po takiej grze nie wstyd odpaść.
  • kanarekkkndz gru 04, 2022 7:47 pm
    Większym wstydem było się cieszyć z awansu po takim antyfutbolu jak z Argentyną.
  • Axi0maTpn gru 05, 2022 8:36 am
    Pierwsze 35 minut meczu az sie przyjemnie ogladalo. Potem chyba baterie troche siadly. Faktycznie wejscie Milika i Grosika baaardzo mocno ozywilo gre. Dziwne ze nie grali od poczatku. Z nimi wynik mogl oscylowac w okolicach remisu. Karny na koniec zalosny (mimo ze ewidentny).. Wolalbym jakby gole wpadaly jednak z akcji ktorych mielismy kilka zarowno na poczatku jak i na koniec.
  • TankerPLpn gru 05, 2022 5:00 pm
    W meczu reprezentacji najgorzej oglądać pierwsze 90 minut, potem z górki xd
  • Tomek Walancikpn gru 05, 2022 9:42 pm
    No ten karny to masakra, przy drugim powtorzeniu mialem wrazenie jakby bramkarz miał w głowię "a dam już mu strzelić żeby smutno im nie było" bo chłop nawet nie probowal tg bronic xD
  • Tomek Walancikpn gru 05, 2022 9:45 pm
    Ja generalnie nie siedze w tym na codzień więc słysząc o tych wszystkich rekordach roberta myślałem że bedzie tworzyć więcej udanych akcji
  • kolopn gru 05, 2022 11:18 pm
    Ostatnio i tak się poprawili, ten niespodziewany ćwierćfinał w 2016 musiał narobić im smaka. Wcześniej było tylko mecz otwarcia, mecz o wszystko i mecz o honor a później polacy nic się nie stało - lał nas praktycznie każdy poza kelnerami z San Marino.
  • Axi0maTwt gru 06, 2022 9:25 am
    Tomku, ale Lewy to jest 9tka, wiec on nie jest od tworzenia udanych akcji. To jest typowy egzekutor ze swetnie wyregulowanym celownikiem. Tyle ze on musi dostawac podania. Inni sa od wypracowywania akcji, a jesli takowe nie dochodza do skutku to on nie ma jak strzelac. Jakby Lewy dostawal w kazdym meczu 10-15 podan (tak jak w Bayernie czy Barcelonie) na dogodnie wypracowanej pozycji to by strzelal co mecz minimum jedna bramke. A jak dostaje zero lub jedno podanie no to o czym my tu mowimy?
  • Tomek Walancikwt gru 06, 2022 10:11 am
    No w sumie racia
  • Tomek Walancikśr gru 07, 2022 11:50 am
    Słyszeliście że microsoft podnosi ceny? :cry:

Kto czatuje

Nikt nie czatuje.
Odświeżanie co 60 sekund