Kinect (dawniej Project Natal)

Awatar użytkownika
Axi0maT
Sponsor
Sponsor
Posty: 8536
Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Kinect (dawniej Project Natal)

Post autor: Axi0maT » 2009-06-10, 10:58

mrSin pisze:Trudno aby w gry na Gamcube i klasyki używać Wiilota.
Ale ja nie mowilem o klasykach. Tak jak wspomnial StormS wiele gier na Wii daje mozliwosc wyboru Classic Pad/GameCube Pad... tak od razu z glowy dorzuce do tego co wymienil StormS jeszcze MK Armageddon, Bombermana, Guility Gear XX, wszystkie Naruto i Sonicki... a to z cala pewnoscia jeszcze nie wszystko.
mrSin pisze:Na Marginesie ergonomia poziomego Wiilota to kpina i trzeba być mocno zdesperowanym aby na nim grać.
Niezgodze sie. W Wii Remote Jacket calkiem niezle da sie grac. W Wario Land: Shake It gra sie baaardzo przyjemnie. Podobnie jak w Excite Truck i pere innych. Ja tam nie zauwazylem problemow z ergonomia.
mrSin pisze:Pisząc post miałem również na myśli nie tylko kwestie kontrolerów ale i jakość tytułów, więcej mocy PS3 / X360 pozwoli na stworzenie bardziej zaawansowanych gier niż na konsli wielkiego N.
I co z tego jak Niny bedzie i tak zawsze o krok do przodu jesli chodzi o pomysly. Wy tam podziwiajcie ta graficzke na TV, a ja ide pograc w cos fajnego :P

ramzes64
Redaktor
Redaktor
Posty: 4174
Rejestracja: 2006-02-26, 01:50
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Kinect (dawniej Project Natal)

Post autor: ramzes64 » 2009-06-10, 18:13

mrSin pisze:Będziemy fikać na imprezach i przy piwku nie oszukując się, że dano nam "rewolucyjny, nowy, przełomowy kontroler". Będziemy mieli fajny gadżet i nic więcej. Jednakże w przeciwieństwie do Wii będziemy mieli wybór, w jaki typ gry, w danym momencie, będziemy mieli ochotę zagrać, dzięki czemu nasze konsole będą bardziej uniwersalne i dostosowane do różnorodnych preferencji graczy.
sorry, ale pierdzielisz glupoty. Na Wii nie ma wyboru? Jest MadWorld, No More Heroes, Super Mario Galaxy, jakies residenty itd, Alone in the Dark ... ze nie ma wyboru, i ze te wszystkie gry są dla "casuali"? ;/

gadasz jakies farmazony - bo szufladkujesz ta konosle do jakichs gier (nie wiem o jakich mowisz/myslisz) ... wymien - bedziemy wiedziec co w twoich oczach prezentuje Wii. Jakie gry?

trzeba umiec wybierac co dla siebie est dobre, a nie mowic o kosnoli ze ma jakies gry bez wyboru.
Professional N I N T E N D O Game Tester - od 1998r.

Awatar użytkownika
mrSin
'calkiem niezly gosc'
'calkiem niezly gosc'
Posty: 723
Rejestracja: 2007-07-01, 11:54
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Re: Kinect (dawniej Project Natal)

Post autor: mrSin » 2009-06-10, 20:51

Otwarcie twojego postu jest tak żenujące, że odechciewa mi się czytać dalszą jego część, niezależnie jak merytoryczne argumenty są tam zawarte. Zdecydowana większość użytkowników tego forum, niezależnie od zaciekłości dyskusji, potrafi przestrzegać elementarnych zasad kultury. Zrozum, że kiedy sprowadzasz dyskusje do samego dna, nie bardzo mam ochotę dalej z tobą dyskutować.

Na marginesie, wspominając o bardziej zaawansowanych grach miałem faktycznie na myśli większe ich wybajerzenia, kto powiedział że gry dla Casuali muszą być paskudne? Jeśli chodzi o dodatkową moc. Załóżmy że na Wii programiści mogą poruszyć 10 zaawansowanych obiektów na scenie, w pełni wypasione ( fizyka, światła cienie ). Na PS3/X360 puścisz tych obiektów kilkakrotnie więcej, co dla kreatywnego Game Designera jest bezcenne.

Storms - zaawansowany Casual? - Fable2, Wii nigdy by tego nie pociągnęło.

Awatar użytkownika
Storms
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 1433
Rejestracja: 2007-06-23, 08:42
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Re: Kinect (dawniej Project Natal)

Post autor: Storms » 2009-06-11, 08:01

Wii może i by nie pociągło ewentualnie dostało by wersje z zdegradowaną grafiką. Coś jak Force Unleashed.
Ciekawe czy "hardcorowy" gracz planuje zakup Natala. :wink: Tacy zwykle uchodzą za zwierzęta kanapowe. Interesuje mnie również jak daleko może posunąć się gracz od telewizora. Czy po 5 metrach natal zacznie tracić na dokładności. Oglądając filmik z gadającym chłopcem to kobieta prawie wchodzi do telewizora. Ale rozumiem że prezentacja tego wymagała.

A no tak, sprawa wielkości telewizora, bo widze że obowiązkowo do natala to ponad 32' musi być :wink: .

Awatar użytkownika
hat
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 1718
Rejestracja: 2009-03-14, 22:03
Lokalizacja: miasto biznesu i seksu

Re: Kinect (dawniej Project Natal)

Post autor: hat » 2009-06-11, 14:55

Na filmiku z Burnoutem stoją jakieś 5 m od TV , wygląda jakby dodawali gazu i hamowali nogami hmmm ciekawe :smile:
Obrazek

Awatar użytkownika
mrSin
'calkiem niezly gosc'
'calkiem niezly gosc'
Posty: 723
Rejestracja: 2007-07-01, 11:54
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Re: Kinect (dawniej Project Natal)

Post autor: mrSin » 2009-06-11, 17:38

Storms pisze:Ciekawe czy "hardcorowy" gracz planuje zakup Natala. :wink: Tacy zwykle uchodzą za zwierzęta kanapowe.
Planuje, planuje ( po warunkiem, że cena będzie sensowna ), będzie śmiesznie na konsolowych imprezkach.

ramzes64
Redaktor
Redaktor
Posty: 4174
Rejestracja: 2006-02-26, 01:50
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Kinect (dawniej Project Natal)

Post autor: ramzes64 » 2009-06-11, 21:24

mrSin pisze:Na marginesie, wspominając o bardziej zaawansowanych grach miałem faktycznie na myśli większe ich wybajerzenia, kto powiedział że gry dla Casuali muszą być paskudne? Jeśli chodzi o dodatkową moc. Załóżmy że na Wii programiści mogą poruszyć 10 zaawansowanych obiektów na scenie, w pełni wypasione ( fizyka, światła cienie ). Na PS3/X360 puścisz tych obiektów kilkakrotnie więcej, co dla kreatywnego Game Designera jest bezcenne.
A kto powiedzial ze te gry sa paskudne (mówisz i myślisz pewnie o Wii Sports?) ... one są proste graficznie, ale nie są paskudne, mają swój ciekawy "dizajn".

Niestety nalezysz do tej grupy ludzi, ktorzy patrza na gre pod katem grafiki (tylko PS3, tylko X360 - bo maja HD grafeee, muze 5.1 puszczana z kina domowego i jakies tam jeszcze technologiczne bzdety, tracisz na grywalnosci.

Co do tego Natala, skoro bawi Cie falowanie wody - bardziej zaawansowane niz na Wii, bo mozesz zrobic lepsza fale - jak wolisz 8) ... sensu w tym brak
Professional N I N T E N D O Game Tester - od 1998r.

Awatar użytkownika
mrSin
'calkiem niezly gosc'
'calkiem niezly gosc'
Posty: 723
Rejestracja: 2007-07-01, 11:54
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Re: Kinect (dawniej Project Natal)

Post autor: mrSin » 2009-06-12, 07:10

ramzes64 pisze:Niestety nalezysz do tej grupy ludzi, ktorzy patrza na gre pod katem grafiki (tylko PS3, tylko X360 - bo maja HD grafeee, muze 5.1 puszczana z kina domowego i jakies tam jeszcze technologiczne bzdety, tracisz na grywalnosci.
Czego najlepszym dowodem jest to, iż moją ulubioną konsolą jest GameCube.
ramzes64 pisze:Co do tego Natala, skoro bawi Cie falowanie wody - bardziej zaawansowane niz na Wii, bo mozesz zrobic lepsza fale - jak wolisz 8) ... sensu w tym brak
Sensu brak w Twoim twierdzeniu. Jeśli nie potrafisz zrozumieć w jaki sposób większa moc konsoli potrafi wpłynąć na grę, to nie dość że brak ci elementarnej wiedzy to jeszcze z wyobraźnią nie jest u ciebie najlepiej.

ramzes64
Redaktor
Redaktor
Posty: 4174
Rejestracja: 2006-02-26, 01:50
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Kinect (dawniej Project Natal)

Post autor: ramzes64 » 2009-06-12, 23:14

ten natal bedzie wydany z takimi bzdetnymi grami, jak ta prezentacja w uderzanie pilek ;/
Professional N I N T E N D O Game Tester - od 1998r.

Ukukuki
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 3400
Rejestracja: 2008-01-25, 19:20
Lokalizacja: okolice Mielca

Re: Kinect (dawniej Project Natal)

Post autor: Ukukuki » 2009-06-20, 09:00

Na impreze wystarczy Rock Band/Guitar Hero chyba ,że impreza typowo dla graczy to gra z dobrym multi. U nas przynoszenie konsol do kolegi jest mało popularne ale na całą nocke można z 2-3 konsole w sieć połączyć, klimat jak z lat 90 gdy w domach kultury się grało :wink: .

Co do projekt Natal może i fajne ale na impreze? Już siebie widze jak po paru głębszych wywijam jak ta dziewczyna odbijająca piłki. Pogram na tym w Forze 3 komfortowo? Już wole machać pilotem, z tego co słyszałem Sony pokazało coś podobnego do tego co znamy z Wii. Rozmowa z tym dzieckiem też durne, może i było by to ciekawe gdyby sam umiał składać zdania (badziewnie ale zawsze sam) i miał szczątkową inteligencje. A tak dla mnie to tylko technologiczne demo. Ale rozumie postęp wymaga czasu. Co nie zmienia tego ,że na Natala nie wyłożę ani grosza po tym co pokazali.

Podoba mi się wykorzystanie kamerki do gry w kracianke na PS3 swietnie to wygląda, niestety nie pamiętam tytułu. Niech M$ zrobi taką gierke albo pokombinuje coś z figurkami np. z Warhammera 40000. Chętnie bym zagrał w taką turową strategie nie mówiąć już o Heroes:OM&M marzenie :roll: . Bitwy rozgrywane za pomocą figurek^^.

Awatar użytkownika
Storms
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 1433
Rejestracja: 2007-06-23, 08:42
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Re: Kinect (dawniej Project Natal)

Post autor: Storms » 2009-06-20, 11:53

Przewaga natala podczas imprezy polega na braku kontrolerów. Nic nie trzeba dokupywać.
Ukukuki pisze:Pogram na tym w Forze 3 komfortowo?
Ja to się zastanawiam czy Natal obsługiwać będzie FPSy :wink:
Ukukuki pisze:Już wole machać pilotem, z tego co słyszałem Sony pokazało coś podobnego do tego co znamy z Wii
Panie daj pan spokój z tymi ich kontrolerami. :P Parodia
Ukukuki pisze:A tak dla mnie to tylko technologiczne demo. Ale rozumie postęp wymaga czasu. Co nie zmienia tego ,że na Natala nie wyłożę ani grosza po tym co pokazali.
Zgodze się, pokazali nad czym teraz będą pracować ale narazie nie ma to jakiegoś konkretnego zastosowania. Poprostu gadżet.

Awatar użytkownika
Axi0maT
Sponsor
Sponsor
Posty: 8536
Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Kinect (dawniej Project Natal)

Post autor: Axi0maT » 2009-06-20, 13:54

Przewaga natala podczas imprezy polega na braku kontrolerów. Nic nie trzeba dokupywać.
Omineli problem amortyzacji sprzetu ;) Mozna by zaryzykowac stwierdzenie ze teraz nie ma co sie zepsuc w nowym sprzecie Microsoftu ;) (zakladam ze kamerka nie zdechnie sama z siebie).

Awatar użytkownika
hat
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 1718
Rejestracja: 2009-03-14, 22:03
Lokalizacja: miasto biznesu i seksu

Re: Kinect (dawniej Project Natal)

Post autor: hat » 2009-06-20, 14:39

Przewaga natala podczas imprezy polega na braku kontrolerów. Nic nie trzeba dokupywać.
Za wyjątkiem samego Natala :grin:
Obrazek

Awatar użytkownika
Axi0maT
Sponsor
Sponsor
Posty: 8536
Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Kinect (dawniej Project Natal)

Post autor: Axi0maT » 2009-06-20, 18:59

hattori pisze:Za wyjątkiem samego Natala :grin:
Z tego co mnie sluchy doszly to Natal ma byc ponoc dokladany/zintegrowany z nowym modelem klocuszka ktory wyjdzie w przyszlym roku.

Awatar użytkownika
mrSin
'calkiem niezly gosc'
'calkiem niezly gosc'
Posty: 723
Rejestracja: 2007-07-01, 11:54
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Re: Kinect (dawniej Project Natal)

Post autor: mrSin » 2009-06-21, 00:58

Axi0maT pisze:
hattori pisze:Za wyjątkiem samego Natala :grin:
Z tego co mnie sluchy doszly to Natal ma byc ponoc dokladany/zintegrowany z nowym modelem klocuszka ktory wyjdzie w przyszlym roku.
Też mi się to obiło o uszy, hmmm wolałbym aby popracowali nad awaryjnością sprzętu ( czytaj: Dajcie mi konsolę, która nie zdechnie w najmniej oczekiwanym momencie ) niż jakimś dziwacznym "czymś".

ODPOWIEDZ