[InstantFailure] Kolekcja
Kolekcje retrogersów
2. Zdjęcia powinny być zawarte w funkcji mimg.
3. Tytuł kolekcji powinien zaczynać się tagiem z własnym nickiem.
4. Jeżeli coś z prezentowych rzeczy chcesz sprzedać, umieść to w pchlim targu. Wszelkie oferty sprzedaży będą usuwane wraz z całą kolekcją użytkownika.
-
- 'doskakuje do klawiatury'
- Posty: 28
- Rejestracja: 2016-10-01, 20:49
[InstantFailure] Kolekcja
Na pierwszy ogień zaprezentuję moje konsole, szału może nie ma.
Kliknij obrazek, aby powiększyć
AMIGA 500
W sumie to trzymam A500 tylko dla jednej gry. Amiga należała kiedyś do mojego kuzyna, ale po latach miał z nią problemy i trafiła do mnie na zezłomowanie. Nie miałem dyskietek, ale szkoda było mi ją wyrzucać, więc leżała na strychu. Po latach przypomniałem sobie o grze Rodland w którą się zagrywałem u kuzyna ponad dwadzieścia lat temu, więc postanowiłem ją jakoś zdobyć i wyczyścić Amigę. Okazało się, że działa całkiem nieźle, a mogła trafić na śmietnik.
Kliknij obrazek, aby powiększyć
NES
Zakupione jakieś pięć lat temu, kiedy ceny były jeszcze w miarę do przełknięcia, po to by zapełnić pustkę po Pegasusie z młodych lat.
Wszystkie kartridże w NTSC poza Super Mario 1.
Kliknij obrazek, aby powiększyć
Kliknij obrazek, aby powiększyć
PSP
Kliknij obrazek, aby powiększyć
PlayStation 1
Miałem jeszcze FFVIII oraz IX, ale niefortunnie odsprzedałem lata temu.
Kliknij obrazek, aby powiększyć
PlayStation 2
Swojego czasu miałem dużo więcej gier na PS2, ale w część kompletnie nie grałem i się ich pozbyłem. Kilka odsprzedałom z bólem serca, a coponiektóre powymieniałem na wersje PS3. Pozostałe trzymam w pudle tak mi wygodniej, czasem też jakąś grę dokupię. W pudle mam również GunCon i moją piętnastoletnią PS2 Fat, która wciąż jest w dobrej formie, choć na codzień używam Slim.
Kliknij obrazek, aby powiększyć
Kliknij obrazek, aby powiększyć
Kliknij obrazek, aby powiększyć
PlayStation 3
Kliknij obrazek, aby powiększyć
Kliknij obrazek, aby powiększyć
Posiadam też dwie oryginalne maty do DDR.
Kliknij obrazek, aby powiększyć
-
- 'wieszcz narodowy'
- Posty: 3400
- Rejestracja: 2008-01-25, 19:20
- Lokalizacja: okolice Mielca
Re: [InstantFailure] Kolekcja
-
- 'radzi sobie'
- Posty: 588
- Rejestracja: 2014-04-27, 11:32
Re: [InstantFailure] Kolekcja
Gigabyte G1 GTX 1070|Kingston SM2280 M.2 120GB + TOSHIBA 1TB|CORSAIR 520HXEU-520W|CM DOMINATOR 690|BENQ GW2750HM|MICROLAB SOLO 5C
- kolo
- Redaktor
- Posty: 2743
- Rejestracja: 2011-01-22, 10:47
- Lokalizacja: Łańcut
- Kontakt:
Re: [InstantFailure] Kolekcja
Jeśli grałeś to chciałbym poznać twoją opinię o Drakengard 3, słyszałem że to naprawdę dobry, klimatyczny jRPG, zwłaszcza jak na ostatnie standardy Square Enix, ale jakoś nigdy nie miałem okazji się zapoznać, warto ryzykować jeśli nienawidzę gier w stylu nowszych (i starszych w sumie też, tylko mniej) Final Fantasy?
Drugie pytanie odnosi się do Deception 4, to dalej wymagająca gra logiczno / strategiczna z ciekawą fabułą i klimatem jak w odsłonach na PS1 czy raczej jak sugerują screeny i gameplaye fiku-miku powieśmy półnagą laskę za nogi pod sufitem i smagajmy bacikiem?
@szczupi: Fear Effect to kawał dobrej gry, nie wspaniałej, ale dobrej która zdecydowanie ma swój klimat, niestety noga jestem jeśli chodzi o stare gry akcji więc nie mogłem sobie z nimi poradzić.
-
- 'doskakuje do klawiatury'
- Posty: 28
- Rejestracja: 2016-10-01, 20:49
Re: [InstantFailure] Kolekcja
@kolo Z góry przepraszam za nawał tekstu, ale nie mogłem w kilku zdaniach określić się co do tych gier, a żeby nie zajmowało za dużo miejsca ukryłem tekst.
Drakengard 3 Drakengard 3 to najzwyklejsza gra akcji z prostym systemem walki jak np. Blades of Time zahaczającym nawet o Dynasty Warriors . Poziom doświadczenia jest raczej dla zamydlenia oczu i podnosi statystyki automatycznie przez co nie mamy w zasadzie żadnego wpływu na rozwój postaci. Samemu można jedynie podnieść statystyki różnych broni.
Z racji braku możliwości wyboru poziomu trudności same walki są trochę za proste, a przeciwnicy nie są przesadnie inteligentni/wymagający co tyczy się również bossów. Pomimo swojej prostoty, walki są dynamiczne i w sumie całkiem przyjemne.
Plansz jest sporo, a że w zasadzie są bardzo krótkie jest to dla mnie nawet plusem. Jednakże, polegają w większości na bieganiu przed siebie odblokowując kolejne drzwi po zabiciu bandy przeciwników. Oczywiście to dość "ogólny" zarys, gdyż czasem przytrafią się elementy zręcznościowe jak skoki po platformach, kontrola nad smokiem, lecz nieprzesadnie. Nie można pominąć faktu, że w drugiej połowie gry plansze zwyczajnie się powtarzają, ale biegnie się po nich w przeciwnym kierunku.
Fabularnie jest dość chaotycznie. Gra przez większość czasu opiera się na konflikcie bohaterki z grupką spokrewnionych z nią kobiet, a zanim powody konfliktu staną się logicznie jasne mija bardzo dużo czasu. Do tego jeśli mógłbym określić ogólny zarys bohaterki jako silnej, zdeterminowanej i inteligentnej kobiecej postaci, roli mężczyzn w tej grze i klimatu tam panującego, to mogłaby to być sztandarowa gra dla niejednej feminazi, choć może trochę przesadzam.
Ogólnie gra nie jest zła, jest zwyczajnie ok, przeciętniak zapewne niskobudżetowy. Ot bezmyślna dynamiczna siekanina dla niewymagających. Spadki framerate nie są tak duże i częste jak o nich mówiono. Graficznie jest dość oszczędnie. Niestety jakość i gameplay nie idą w parze z ceną tym bardziej zaciskając zęby co do fabuły, raczej nie poleciłbym kupna.
Ogólny zarys rozgrywki polega na unicestwieniu, bądź odstraszeniu przeciwników, za pomocą pułapek. Pułapką mogą stać się również elementy otoczenia, które w kumulacji z rozstawionymi przez nas pułapkami mogą zakończyć się niezłą i efektowną kombinacją. Jako że część przeciwników jest odporna na określone pułapki i wrażliwa na inne, często należy zastosować tak zmyślne zestawienie pułapek, by doprowadzić do rozbicia ich pancerza na kawałki co niekiedy nie jest takie proste. Czasem nawet ma to bezpośrednie znaczenie pod względem fabuły i określonego zakończenia gry. Tak więc dla samego fetyszu nie rozbieramy ich do rosołu.
Choć czas zatrzymuje się podczas rozstawiania pułapek, samo odpalanie pułapek odbywa się w czasie rzeczywistym. Zmusza to do aktywnej gry, unikania ataków, zwabienia przeciwników w zasadzkę, kolejno odpalania zastawionej kombinacji pułapek, a czasem wszystko na raz. Niefortunnie rozstawione pułapki mogą również zaszkodzić naszej postaci, więc trzeba być uważnym. Rozrywka jest przednia. Większość pułapek nie jest dostępna od początku i należy je odblokować za pomocą punktów, które dostaje się w zależności od jak najzmyślniejszej kombinacji użytej na przeciwniku.
Główna postać jest bodajże córką samego diabła co było nakreślone od samego początku. Fabuła gry choć już dobrze jej nie pamiętam może nie była przesadnie rozbudowana, lecz była całkiem przyjemna. Zwłaszcza, że zakończenia zmieniają się w zależności od tego jak zlikwidujemy określonych przeciwników podczas gry.
Prezentacja gry jest całkiem ładna, nie ma zbyt skomplikowanego otoczenia, żeby bezproblemowo można było ustawić pułapki i dać dość dużą swobodę graczowi. Sama muzyka jest świetna i w mojej subiektywnej opinii pasująca do klimatu. Do tej pory w głowie leci mi niejedna melodia z tej gry przywołująca przyjemne wspomnienia, gdy spędzałem czas nad tym tytułem.
Oczywiście nie każdemu podejdzie ten typ gier, ale szczerze poleciłbym ten tytuł bez wahania. Miałem przy nim naprawdę mnóstwo frajdy.